Meiden, Koosje heeft helemaal gelijk... jullie kennen mij nog niet zo goed, maar ik knipoog altijd als ik dit soort dingen zeg ("I killed for less.....!" ), maar als je typt, komt het natuurlijk anders over en dat is niet de bedoeling hoor, ben best aardig in het echt.... Natuurlijk stuur je je vriendin niet zomaar de laan uit, maar een beetje tact had wel gemogen.... Dankje Koosje!
Niet helemaal zeker of ik weet wat Centro is..... leg eens uit? Ik werk in Krefeld nu en woon veel dichter bij de grens. Wilde je langskomen dan? Bakkie doen?
Sjeemigdepeemig! Ben je heel eventjes echt serieus aan het werk, zijn er weer 2 pagina's volgekwept! Hoe doen jullie dat toch? 8) Joycie: Het spijt me echt heel erg, maar ik vind goedemoggel ook wel cool (komt vast omdat ik het nooit hoor hier in die rimboe). Natas: Zijn die dames zo waanzinnig verwend toen Chis en z'n ex uit elkaar gingen? Als goedmakertje ofzo, uit schuld gevoel? En het klinkt alsof die jongste nog steeds boos is over de scheiding.... Ik heb het allemaal meegemaakt (nou niet zo extreem), maar ik ben nu voornamelijk blij dat mijn Chris geen kids heeft uit zijn huwelijk Hoe dan ook, het is geen fijn leven zo voor je, maar laat je niet uit het lood slaan, want jij MAG namelijk (omwille van je vruchtje) best wel een beetje ego zijn nu. En wel zuur, maar toch heel goed dat je niet in die oorlog hebt geprobeerd zwanger te worden. Petje af hoor voor je inzicht. Koosje: mijn temperatuur gaat echt alle kanten op, nou ja omhoog en omlaag. Nou moet ik zeggen dat mijn Chris mijn temperatuur ook erg bepaald... Hij reist veel en dan is mijn temp beduidend lager.... Ik doe het ook pas 2 maanden nu en ik ga nog even door tot ik het in de gaten heb; de ovulatietests liepen namelijk ook op helemaal niets uit (OH, toch weer terug naar HET onderwerp?) Ik denk dat ik daardoor hier uberhaupt ben terecht gekomen.... Nog zo'n verstandige dame.... Lekker knuffen is altijd goed en onmisbaar. Ik weet zeker dat de lust weer terug komt want mannen blijven mannen en de jouwe gaat jou ook zeker missen op een gegeven moment. En wat ook leuk is aan onze eigen topics binnen deze topic, is dat we allemaal wel wat weten over elkaars topic. Zelf meegemaakt of goede inzichten. Essie: ladies, we zijn haar weer kwijt volgens mij..... En ikke? Hmmm, z'n gangetje in mijn leven , een chaos in mijn hoofd Ik werk deze week vanaf huis (ben ik de enige die dat kan van ons allen?), dat is zo relaxed, want dan kun je je tijd een beetje beter indelen en omdat ik altijd enorme spreadsheets aan het fabriceren ben, is het heerlijk om tussendoor b.v. ff een wasje te vouwen ofzo en dan is je hoofd weer leeg, je ogen staan weer recht en je kunt weer vrolijk verder! Dikke knuffels van mij, MooiNiet
Lastig dat je temp zo alle kanten op gaat Mooiniet. Maar ik zag in je banner dat je over 5 dagen al je NOD hebt, spannend! Nee, de meiden zijn niet met echt verwend. Maar het is moeilijk uit te leggen hoe ze konden (en kunnen) manipuleren en emotioneel chanteren. In die zin is er veel te veel aan ze toegegeven, als 1ste door hun moeder maar ook door Chris en zelfs door mij. Misschien ga ik zaterdag wel naar die happening van oudste. De enige die ik ermee in de kaart speel door niet te gaan is jongste, voor de rest heeft iedereen er last van. Moet er nog even over denken, want ik moet me dan wel op kunnen laden voor haar boze blikken. Maar verdorie, ik blijf me niet voor haar verstoppen.
Nou, weetje, dan hoop ik vanaf nu dat je een jongetje krijgt! Misschien is dat het hele eiereten? Of wil je liever een meis. Die zijn toch van nature al beter in manipuleren Kun je dat al zien bij je echo op de 20e? Ja ik weet, ik moet nog veel leren...... NOD over 5 dagen... ik ben er niet zo mee bezig eigenlijk, heb ook niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, want ik voel me zoals altijd. Ik ben me meer aan het storten op hoe mijn lijf eruit ziet op 't moment. Ik heb nooit gesport en dat zie je toch wel En van mij mag je alleen zaterdag naar die happening als je beloofd dat je niet gestresst raakt. xxx MooiNiet
Hahahaha Mooniet, ik zal proberen braaf te zijn. Nee hoor, op deze echo met 7 weken zie je nog geen geslacht. Dat is pas rond de 20 weken te zien. Ik vind voor Chris een jongen wel leuk omdat ie al 2 meiden heeft. Maar let wel, mijn dochter zal niet gaan manipuleren hoor
Dat geloof ik ook .... Verder Mooiniet, hoe kan het dat de afwezigheid van jouw Chris je temp beinvloedt? Als je steeds tempt op hetzelfde tijdstip (als je wakker wordt zonder al teveel te bewegen of praten) dan moet je toch iets van een lijn kunnen ontdekken?! Je temp moet 0,3 of meer omhoog gaan de dag na je eisprong....strange als dat niet lukt.....en die ovutesten....test je zo tegen de verwachte eisprong (14 dagen voor ongi worden) 2 keer per dag zodat je em niet kunt missen? Maar wel lekker dat je er niet zo heeeeel erg mee bezig bent! @Natas Jij gaat goed he? Je klinkt wel goed en opgewekt....ben zo benieuwd naar je frummeltje....krijg je meteen een foto mee? Doe je em/haar dan wel al het leuke pakje aan voor de foto? Ben op het moment erg blij met de intimiteit die we delen, mijn mannetje en ik. Gisteren moesten we ineens samen huilen om hoe graag we een kindje wensen.....zo fijn. Anyway, onze tijd komt wel, net als voor joe Joyce en joe Mooiniet! Liefs, Koosje
Ah Koosje, wat lief van jou en je mannetje! Ja, ik hou mezelf opgewekt. Niet dat ik niet bang ben, want ik sch*t 3 kleuren. Maar ik probeer er gewoon zo min mogelijk over na te denken, doembeelden duw ik weer weg, ik probeer niet verder vooruit te denken dan vandaag. Ik zal es kijken of frummeltje volgende week al 1 v.d. gekochte babypakjes past Ik ga er wel vanuit dat ik een afdruk van de echo mee krijg (als echo goed is), die zal ik dan inscannen! Ik ben vandaag verder niet online, erg drukke dag en vanavond een vergadering. Prettige dag allemaal!
Koosje: Mijn Chris is zo'n waanzinnig straalkacheltje! En een knuffel! Dat voor ik het weet ik alweer een paar graden gestegen ben, of wakker, of..... "rot op" zeg ik nl. niet zo erg vaak..... Maar ik hou vol en zal het nog eens goed bekijken. Die ovu test heb ik eerlijkheidshalve alleen 's morgens gedaan (want ik kan mu plas geen 4 uur ophouden, ik drink ongeveer 3 liter water per dag) en ik zag helemaal niets! Alle staafjes lang niets, daarom zei mijn HA dat ik moest gaan temperaturen. Ik denk i.d.d. dat ik nog niet gefocussed genoeg ben, maar lijkt me inderdaad ook niet slecht... In januari word ik 39 en ik denk dat de zenuwen dan langzamerhand wat meer komen.... Wat heerlijk trouwens dat je nu zo lekker in je vel zit! Dat is namelijk een hele goede voedingsbodem (zeg maar), niet alleen voor je relatie maar ook voor een beebje! Keep up the good work, girl! Natas! Kep al over veel rare dingen gehoord als je zwanger bent, maar het sch**ten van 3 kleuren? Dat is echt (weer) nieuw voor mij Succes met je zakelijkheden vandaag...... Ik heb echt geen zin vandaag.... ik moet echt heel veel doen.....ik denk dat ik maar uitlog..... anders krijg ik nog op m'n ....... Veel plezier vandaag ladies xxx MooiNiet
Zo...daar ben ik ook weer. @MooiNiet Centro is megagroot winkelcentrum in Oberhausen Ik gebruik ook ovutest (ga ze proberen deze maand niet te gebruiken ) en kan zeker geen vier uur zonder toilet. Maar als je gewoon 's middags paar uur minder drinkt, en je test dan na bv 2 uur ophouden, dan werkt die test gewoon, hoor. En zoals Koosje zegt: 2x per dag testen. Je LH-piek begint meestal 's middags. Als je een korte piek hebt (minder dan 24) uur, dan mis je hem dus bij alleen 's ochtends testen. Persoonlijk vind ik die test heel wat charmanter dan tempen....niet zo fijn om elke ochtend meteen zo'n ding in je jeweetwel te steken als hubbie naast je ligt. @ Koosje Heerlijk he, die intimiteit. Ik kan daar ook zo van genieten! Wij hebben dat altijd heel erg met 's ochtends samen wakker worden! Dan hou ik altijd nog net even wat meer van hem! Heb je al zin in het weekend?! Wel gezellig hoor, alles al in kerstsfeer, en Brugge schijnt superleuk te zijn! Ik zal aan je denken! @Natas Tja, moeilijk wat te doen zaterdag. Ik ben onwijs trots op je als je gaat! Ik denk dat de jongste het toch als een soort van overwinning zal zien als je er niet bent en of je dat wilt? Van de andere kant...als het echt een te zware wissel op je trekt moet je daar gewoon lak aan hebben en lekker thuisblijven. Belangrijkste is dat jij (en dus beebje) je goed voelt! Ik had gisteren leuk bericht. Iemand die heel dicht bij me staat had eerder dit jaar MK bij 14 weken gehad Inmiddels is ze weer 15 weken zwanger. Gisteren op de echo lag de kleine te zwaaien en te spartelen dat het een lieve lust is... Helemaal leuk! Ik wil ook! Ik heb een goed gevoel over deze maand. Heb erg het vertrouwen dat ik snel weer zwanger zal zijn. Heb nu ook al weer het vruchtbare slijm terwijl dat meteen na de MK er niet was. Mijn lichaam doet het nog! Maar....goed, niet té veel vertrouwen hebben, want dat zal wel wishful thinking zijn.....en wil niet teleurgesteld worden. In ieder geval ben ik me aan het voorbereiden op een sexathon voor komend weekend, hihi Spreek jullie later! Liefs, Joyce
Ben ik nog even Hou het goede gevoel vast Joyce, heerlijk en fijn voor je! Ik ben nog aan het nadenken over zaterdag wel of niet gaan, ik neig naar wel. Oudste belde gisteren weer omdat ze dacht dat ik de echo had gehad, dat was heel lief. Bye!
Nee hoor dames, jullie zijn me nog niet kwijt. Ik las zoiets in een bericht van Mooiniet, maar nee hoor . Ik heb het afgelopen dagen vreselijk druk gehad en dan is het zo'n hels karwei om weer alle berichten bij te lezen, dat ik daar soms even tegenop zie . Maar voor nu ben ik weer bij hoor. Verder heb ik de laatste dagen ook een beetje heel veel moeite om tegen de misselijkheid te vechten. Ik sta 's ochtends echt zowat ik kokhalzen bij mijn ontbijtshake. En elke keer als ik honger heb op de dag, gaat dat ook gepaard met flinke misselijkheid. Als ik dan wat eet, is het weer goed. Maar goed, vorige weken vroeg ik hier nog om zodat ik wist dat de "goed" zit. Nu kijk ik er helaas wat minder tegen aan. En toch.......................vooralsnog heb ik het er voor over.
@Essie Wat een goed teken op zich...misselijkheid samen met een kloppend hartje maakt de kans op dat het misgaat miniem! Maar wel heel vervelend en slap makend lijkt me. Sterkte en hou je zo rustig mogelijk houden he! Lieve groet, Koosje
Lieverd, IK HOOP HET ZO dat je weer snel zwanger bent! Hoe relaxter het voelt, hoe beter en ik gun het je megaveel Allebei maar het mooiste kerstcadeau ooit dan? Ik heb veel zin in het weekend, gaan lekker Belgische biertjes drinken! (ik denk dan maar aan Kluun en de brandweerseks na een avond totaal naar de 'klote'... ) Ik bereid my verder maar even niet zo speciaal voor op sexathons (haha)....dan zien we wel wat ervan komt, bij ons moet dat echt spontaan komen zoals je weet. Ik geniet ieg erg vd intimiteit. Mannetje rookt weer 2 a 3 sigaretjes per dag, slikt wel zijn pillen, drinkt doordeweek geen alcohol meer vertelde hij vanochtend en gaat met mij mee squashen.....en ik ben er blij mee. Het gaat mij om het gevoel hebben dat we het samen doen en niet dat hij nu stopt met die paar sigaretjes roken perse. Nu MOET ik werken! Liefs, Koosje
Nee....we gaan gewoon lekker onwijs genieten met en van onze mannetjes, jij eerst in Brugge, daarna met kerst, ik komend weekend in NL, daarna in de sneeuw. Dat op zich is al heel veel waard (voel me erg rijk daardoor, ook al klinkt dat misschien suf), daar gaan we ons op focussen.... En als dat dan een kerstkado teweeg brengt, super! Of eigenlijk wordt het dan meer een Oud & Nieuw kado (dan is NOD).... Maar ik heb me heilig voorgenomen om niet teleurgesteld te zijn als ik weer ongi word (zegt ze nu heel stoer, wacht maar tot we 3 weken verder zijn en elk krampje me opvalt ). Mijn instelling is in ieder geval goed Maar...eerlijk is eerlijk....wat zou het gaaf zijn als we samen zwanger zijn! Liefs, Joyce
Helemaaaaaal mee eens! Daar ga ik mij op instellen: lekker relaxed, in kerstsfeer, mannetje......JAAAAAAAAA! Liefs, Koosje
Bedoel daarmee overigens niet dat het helemaal niet nodig zou zijn ( ), maar dat het over paar maanden OOK goed is!
Hahaha....weet ik toch....ik heb nog steeds de gedachte 'voor mijn 40e zijn wij zwanger..' ....dat haalt de druk er wel wat vanaf, al brengt dat ook allerlei andere angststemmetjes maar die geef ik geen kans Voor jou 'voor mijn 38e ben ik zwanger'? IEHIEHIEHIEH.... Lfs, Koosje