negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ff.....merk dat nu ik tegen het ei aanzit dat mijn haar weer meer glanst, heeft 1 van jullie dat ook? Wel passend ook in het verleidingsspel, al die glans... :D :D

Koosje

PS je ziet het: ik moet aan het werk maar kom er niet toe... NU WEL! Tot einde vd middag!

2. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Nou eerlijk gezegd zit ik toch nog meer in het "voor mijn 37e ben ik zwanger".....(stom, stom stom.....)

En nu ECHT gaan werken (ik ook :oops: )

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Dan heb je nog 3 maanden :D :D ...als je de sfeer zo ontspannen kunt houden als ie nu is, no problemo zou ik zeggen!

Ja...NU ECHT WERKEN!

Koosje

4. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Stiekem nog 5, heb hier niet juiste geboortedatum staan :D En nu echt aan de slag, anders krijg ik problemen met mijn baas :D :D

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hé Koosje, veel plezier in Brugge.
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de stad daar is!
    Laat je het even weten?!

Mijn man en ik zijn gek van mooie steden met hele mooie historische panden en gebouwen. Daarom vinden wij bijv. Parijs en Brussel heel erg mooi! Maar ik twijfel nog over Brugge: ik hoor dat het er mooi is, maar op diverse websites zie ik daar weinig van. Ben dus benieuwd naar jouw bevindingen!

Voor nu had ik de planning mijn mannetje te verrassen met een aantal dagen Gent, mede omdat wij dit jaar niet op vakantie zijn geweest (al 3 jaar niet trouwens :( ). Maar nu ik zwanger ben, kunnen dat geld ergens anders ook erg goed voor gebruiken! Maar toch twijfel ik of we toch niet even moeten gaan, zo goedkoop mogelijk via een last-minute. Gent schijnt ook heel mooi te zijn, met vele mooie gebouwen enzo.
    Ik twijfel dus nog wat ik er mee zal doen............effe weg is wel heel lekker.....................

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Essie
    Gent is hartstikke dicht bij Brugge...mss kan ik je na dit weekend daar ook nog iets over vertellen....al slapen we ook wel lekker uit ;) en houden wij weer erg van lekker borrelen, goed restaurantje en stad bij night dus aan Brugge waarschijnlijk wel genoeg.

Koosje

7. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Goed dat je er weer bent! Is die shake wel goed dan 's morgens? Kom ik met mijn waanzinnige ervaring (not) maar ik hoor vaak dat een droge cracker helpt tegen misselijkheid. Geen smaak, maar toch iets in je maag. En het ruikt meestal ook nergens naar (helpt volgens mij ook).

Drie jaar niet op vakantie... hmm, klinkt best veel eigenlijk. Ik zou naar
    Gent gaan als ik jou was, heerlijk ff een paar daagjes eruit is alijd goed! En een paar daagjes = een mini vakantie (klinkt toch alweer beter). Volgens mij hoeft de reis ook niet zo duur te zijn. Alleen het verblijf is volgens mij niet goedkoop......omdat het toch touristisch is.

8. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ben ik nog ff. Ben nog niet in Oberhausen geweest, maar ga zondag naar de night of the proms aldaar, dus misschien is de boel open overdag? Ik kijk wel even.
    Tja wat een gedoe met die temperatuur en LH-ding.... Ik ga het proberen, het klinkt in ieder geval wel logisch. Thanks en ook Koosje natuurlijk!

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Misschien heb je het wel helemaaaaal niet meer nodig meis! *duim, duim, duim* T is ook een heel gedoe, ik zou bijna zeggen, nu je er nog relatief onbevangebn in kunt staan (zo klinkt het) houden zo...maar ja, die leeftijd he?!

Koosje

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hier heb ik nog even een vraag over. Ikzelf heb het nog niet eerder gehoord, maar is dat een feit (of een veronderstelling)? Omdat jij en Joycie het allebei zo stellig zeggen.........

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja ik duim met je mee Koosje! [-o< [-o< [-o<
    Heb je zelf al een gevoel of het iets wordt of is Mooiniet?

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Het is een feit dat als het hartje klopt je nog maar 1 tot 2% kans hebt op een miskraam. Er wordt vaak gezegd dat als je misselijk bent dit beschermt tegen een miskraam....maarrrr....er wordt dan ook altijd bij gezegd dat als je niet misselijk bent dat niet hoeft te betekenen dat je meer kans hebt dat het misgaat :( Dat laatste is dus minder een gegeven....
    Je hebt ieg je leeftijd ook mee gezien kans op miskraam...boven de 35 is de kans 1 op 5 dat voor de 12 weken een zwangerschap eindigt in miskraam, beneden de 35 aanzienlijk kleiner.

Veel succes meis, geniet je toch een beetje naast alle onzekerheid?

Liefs,
    Koosje

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Natuurlijk probeer ik ervan te genieten.
    Maar eens in de zoveel tijd komt daar die onzekere miep weer even om de hoek kijken..........

Kijk en qua leeftijd mag ik dan wel goed zitten, ik heb wel een ander groot probleem wat bij mij af en toe wel angst geeft: ik heb overgewicht: 90 kg bij mijn 1.65 m is natuurlijk niet zo best. Maar het is veel erger geweest: 107.9 kg, dus er is al veel af.
    En ik weet ook dat er zat gezonde kindjes bij vrouwen met overgewicht worden geboren.............. Maar ik las dat overgewicht weer net zo gevaarlijk is als roken, dus dat maakte me weer onzeker.........................

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Tja, die miep laat ons allen niet echt met rust :( ...je doet nu wat je kunt doen, complimenten dat je al zoveel bent afgevallen :thumup: ennuh...overgewicht mag dan een risico zijn op het krijgen ve miskraam (...is dat zo?) maar als het moet blijven zitten dan blijft het echt wel zitten, dat geloof ik heilig! (maar stemt niet altijd gerust, dat begrijp ik).
    Veel sterkte, je mag al bijna naar de echo!

Liefs,
    Koosje

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai meiden, ben ik weer even!
    Gisteren lopen rennen en vliegen tot 22.30, vandaag is niet veel rustiger maar ga wel eerder afnokken. Heb het hier bijgelezen maar niet veel tijd om te schrijven.

Ik las dat de stemming er hier goed in zit....... fijn, hou dat vast!

En Essie, ik ben ook erg onzeker. Hoort er denk ik ook een beetje bij, die eerste weken van zwangerschap.
    Ik ben niet misselijk en heb weinig andere kwaaltjes, daar zit ik me weer ongerust over te maken ;)

Ik heb hoofdpijn dus ga vanavond extra vroeg naar m'n mandje.
    Morgen eerst weer naar de prikkert, dus jullie zien me morgenmiddag ergens wel weer verschijnen.

Liefs,
    Tas.

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Maar lieve Natas...er staat al wel mooi 6 WEKEN EN TWEE DAGEN op de teller! Ha!

Relax ze!

Liefs,
    Koosje

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb hier op schoot het boek Het grote wonder van Lennart Nilsson en Lars Hamberger liggen. Daarin staat letterlijk geschreven:
    "Overgewicht
    Onderzoek van de laatste jaren heeft uitgewezen dat bij vrouwen met veel overgewicht het risico op afwijkingen bij de vrucht groter is. Dit risico is even ernstig als bij roken."

Ik neem aan dat dit dan ook echt op waarheid berust. Alleen weet ik weer niet of een afwijking bij de vrucht dan leidt tot een miskraam of een kindje wat met een afwijking wordt geboren. Ik hoop dan maar op het eerste.

Ik weet trouwens niet of jullie het boek hebben of kennen, maar het is echt een heel mooi boek met prachtige foto's. Ze hebben tijdens het gehele proces (van eicel en zaadcel tot het eindstadium) foto's gemaakt met een foetoscoop in de baarmoeder. Je krijgt uiteindelijk een prachtig beeld van hoe het kindje zich ontwikkeld. Echt een unieke manier van fotograferen en een echte aanrader dus voor mensen die zwanger zijn of zich er gewoon in interesseren.

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ach Natas over een week (jij 1 week en 1 dag) weten we allebei meer!
    En we gaan er gewoon lekker vanuit dat het gewoon goed zit!
    Zijn we in elk geval voor een aantal weken gerustgesteld, tot "Miep" weer langskomt.

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Kom ik weer :oops: ..... Het gaat niet zo goed met t klussen: ik probeer van alles (er geen thema van maken, hem zoveel mogelijk laten merken dat ik hem ook 'gewoon' wil los van een kindje, sexy lingerie, de goede sfeer (durf dat ook niet meer vanwege de druk die dat legt :( ) hem het initiatief laten) maar in zijn hoofd gaat het knopje niet om.....het knopje van 'ik moet nu presteren, het is nu het moment' naar 'ik heb zin in haar, zij wil mij', frustreert hem heeeeel erg en hij denkt dat het mij net zo erg frustreert maar dat ik dat niet toegeef om hem. Nu heb ik ook liever wel bloeiende seks, sowieso ;) , en helemaal rondom deze dagen, ja da's waar maar ik wil hem ook echt heel graag. Hmmm....echt ingewikkeld :( :( :rolleyes: ](*,) :-k Moet het gewoon even neerschrijven...er is niet een passende oplossing voor of zo, jullie hebben al zo goed meegedacht in de afgelopen maanden :D

Gelukkig komt as weekend eraan, lekker samen genieten...lekker in bad, lekker biertjes drinken in bruin kroegje, door versierde stad wandelen...en lekker slapen. Heb er echt zin in!

Hoest met joe Natas, Joyce, Mooiniet? Nieuws?

Koosje

20. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Jeetje Koosje....wat een toestand...

Ik ga je even een PB'tje sturen zometeen.

Met mij is alles prima. Wel erg druk met alle eindejaarperikelen; deze week 3 kerstdineetjes, functioneringsgesprekken, jaarplanningen...rommelig dus. Vanmorgen toch maar even tijd gemaakt om 3 kwartier op de loopband en een half uurtje op de Powerplate te gaan staan. Mijn lichaam is volgens mij een beetje van de leg....zo weinig herkenbare signalen als ik de maand na de MK had, zo veel signalen heb ik nu. Echt al megaveel vruchtbaar slijm (sorry :oops: ) vanaf maandag dus volgens mij veel te vroeg. Bovendien al flink ei-pijn.... Gisteren dus toch maar even ovutests gekocht (maar nee......ben verder helemaal geen controlefreak :) ), ga zometeen testen. Vorige maand voelde ik helemaal niets, zelfs geen zere borsten en dat heb ik anders nooit.... deze maand komt het allemaal gewoon dubbel volgens mij (als ik nu ook een dubbel ei en dubbele kansen heb, hihi).

Tas en Essie.....luister nu eens naar Koosje en mij: HET KOMT GOED!
    Maar natuurlijk snappen we dat jullie eerst goede echo willen zien. Nog naar een paar nachtjes slapen!

Ik ga nu Koosje even PB'en, daarna aan de slag.

Liefs, Joyce

PS vandaag is in Oostenrijk de magische grens bereikt: er ligt TWEE meter sneeuw. YEAHHHHH \:D/ :whistle:

Deel Deze Pagina