negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    :D :D :D :D ik ga voor alles dubbel! Kan best dat je lichaam iets van slag is, betekent alleen niet dat dat iets betekent voor je vruchtbaarheid (als je dat al dacht)....dubbele kansen!

En ja, die sneeuw....DAT LIJKT ME ERRUG VERVELEND! Jij liever dan ik....poeh... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ;)

3. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ja, dat zie ik aan je pendel!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja meiden, ik weet rationeel dat ik gewoon vertrouwen erin moet hebben...... en wat kun je meer doen, helemaal niets, dus dan is vertrouwen hebben fijner voor jezelf.
    Maar die 'Miep' komt hier aardig veel op bezoek, ik kan steeds moeilijker die neutrale stand vinden, neig weer steeds meer naar pessimisme. Misschien door zelfbescherming, misschien alleen de angst, misschien door m'n verkoudheid en de koppijn die ik al dagen heb. Ik weet het niet, maar mijn gevoel werkt niet echt mee.

Maar goed, het is en blijft afwachten dus dat doen we dan maar :)

Koosje, ik hoop dat Joyce je iets in haar pb heeft kunnen schrijven waar je wat aan hebt, want ik zou het niet weten :(
    Heb erover na zitten denken, maar het circeltje waar jullie nu in zijn beland is lastig uit te komen. Zeker omdat hij het rationeel wel wil maar gevoelsmatig niet lukt. Hopelijk werkt het weekende Brugge positief op dit probleem!

Nou Joyce, je lijf laat je goed weten dat je weer vruchtbaar bent! :)
    De sneeuw is echt megagoed dit jaar, volgens mij is het al jaren niet meer zo geweest rond de kerst. Dat wordt genieten!

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hi meiden

Ik zag opeens dit topic en ik heb een vraagje...
    Dinsdag ovutest: een streepje maar niet zo donker
    als controle streep gister wat lichter en vandaag nog
    lichter....wel heb ik wat ei in aantocht symptomen
    zoals rug,buik en hoofd pijn
    Maar nu mijn vraag heb ik mijn ei nu al gehad, of zou
    ie er misschien toch nog aan komen?

LIEFS nony

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ik denk dat ik deze keer mijn positieve test gemist heb

ik heb altijd 4 dagen kramp in mijn buik en vorige maand voor het eerst een ovu test gebruikt (cbdigi) en op de 4e dag 'sochtens een + test
    nu is het de 4e dag en van morgen nog geen + test
    en ik weet dat je niet naar de streepjes mag kijken maar gisteren avond was het streepje mooi donker en vanmorgen al weer lichter dus ik denk dat ik vannacht mijn ei heb gehad zou dit kunnen?

dat de piek zo kort duurt?

7. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    De streepjes van de CB digi zeggen wel degelijk wat hoor! Als hij nu lichter is zou het inderdaad kunnen dat je een korte piek hebt gehad. Eigenlijk moet je zodra de streepjes donkerder worden twee keer per dag testen. Als je tenminste zeker weet dat je de piek niet wilt missen.
    Succes!

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    die dikke streep was gisteren avond om 2200 en vanmorgen om 700 had ik al weer een lichte streep en de kramp was gisteren ook het ergst het is nu al weer bijna weg

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    sorry dat ik even inbreek, maarreh... weten jullie wel dat je met ovulatietesten je LH-piek meet en dus niet je ei zelf? Normaal gesproken komt je ei 24 tot 48 uur NA je positieve ovutest.

niet vervelend bedoeld of zo hoor, maar door wat ik las kreeg ik het idee dat jullie verwachten je ei te hebben direct met je LH-piek. ;)

10. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Goedemorgen meiden,

Gistermiddag ovutest gedaan (uurtje of 3), alleen heel vaag streepje. Nu net weer....superpositief....teststreep al donkerder dan de controlestreep. Waarschijnlijk morgen dus eisprong. Dan hebben de signalen van mijn lichaam me dus toch niet bedrogen de afgelopen dagen. Eisprong is nu 2 dagen eerder dan de ronde na mijn MK. En dat betekent ook dat ik deze maand weer op mijn oude, vertrouwde 28 dagen ga uitkomen (of niet, hihi). Ik vind het wel een lekkere gedachte dat mijn oude lichaam nog zo perfect werkt :D :D

We hebben gisteren geklust, kijken of hubbie vanavond nog energie heeft ;)

Hoe is het met jullie? Koosje, gaattie een beetje meis? Veel plezier in Brugge met de biertjes! Natas, wanneer wordt je nou een beetje misselijk :) ;)

Fijn weekend, dikke knuffel van mij!

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Het zou natuurlijk het beste zijn indien dat wel het geval is!
    Je weet natuurlijk nooit wanneer je eicel exact vrijkomt en of dan het zaad van gisteren dan überhaupt nog leeft.
    Een extra poging kan dus nooit kwaad!
    Suc6 in de strijd.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nony, ik zou blijven doortesten want kan heel goed zijn dat je ei nog moet komen. Ik heb het ook een keer zo gehad, begon goed donker te worden maar nog niet niet genoeg, daarna een week een jojo, toen eindelijk positief.

Nou Joyce, met vandaag een posi ovutest en morgen waarschijnlijk je ei moet je maar al je charmes vanavond in de strijd gooien! :D
    Have fun! 8)

Nee, Natasja wordt niet misselijk :D

Koosje, jij bent al naar Brugge denk ik?
    Ik hoop dat je een heerlijk weekendje hebt!

13. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Natas, ga je nu vanavond naar die happening?
    Zo ja, veel sterkte, je kunt het meid!

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    De happening was vanmiddag en ja ik ben er geweest...... bleek jongste er helemaal niet te zijn! :)
    Vermoeden is wel dat ze expres niet is gekomen, maar da's mijn zorg niet. ;)

15. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey meiden.
    Ik heb een vraagje, ik verwacht komende dagen mijn ei. Nou heb ik vandaag getest maar nog niks, moet ik nu iedere dag testen of is om de dag ook prima. Het is allemaal nieuw voor mij, ik gebruik de testen voor het eerst nu en hoop natuurlijk dat het werkt :) .
    Groetjes

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mieke,

Iedere dag blijven testen, anders heb je kans dat je de LH-piek mist want die duurt geen dagen.
    Ik testte zelfs 2x per dag omdat bij sommige vrouwen de piek erg kort duurt.

Succes!

17. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey, thanks voor je antwoord. Ik heb vandaag toch maar getest voor de zekerheid en nog geen enkel teken van een tweede streepje, terwijl ik toch echt volgens de berekening morgen mijn ei moet hebben. Voor alle zekerheid toch maar klussen om de dag, dat zal toch wel voldoende zijn, hoop zo graag op een kerstcadeau dat zou geweldig zijn. Maar ja eerst eens op mijn ei wachten. Succes allemaal. groetjes

18. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Goedemorgen ladies,

Hoe was het weekend, vertel, vertel, vertel!

Natas, GOED van je dat je bent geweest. Ze hoort het ongetwijfeld van de oudste. Jij hebt je niet laten kennen, en voor de verstandhouding met de oudste is het goed dat je wel bent geweest!

Koosje, HOE WAS HET?! Heb je een beetje een romantisch weekend gehad? En dan bedoel ik qua "knus" en "hand vast houden" (althans in eerste instantie, ben natuurlijk ook benieuwd naar de rest, haha!)

Nou, mijn goede voornemens zijn beetje in het water gevallen :( We hebben wel geklusd, maar niet zoveel als ik van tevoren had gepland. Was beetje vergeten hoe hectisch het kan zijn vlak voor het nieuwe jaar in onze business, dus na heel veel lange dagen en twee kerstdineetjes hadden we niet echt meer energie voor elke dag sex. We worden OUD, hihi....

In ieder geval zit ik weer op de wachtbank. Mijn eerdere vermoeden dat ik deze maand echt ELK symptoom zou krijgen klopt. Na het vele slijm (schat, je bent wel heel erg opgewonden :D :oops: ), en de flinke ovupijn, heb ik nu dus ook al weer zere (.)(.). En dat al TWEE dagen na mijn ei. Maar zoals ik eerder ook al schreef, ik vat het op als een teken dat mijn lichaam het nog doet, en dat is dus positief!

En....het goede nieuws is dat ik denk ik deze maand Natas d'r roze kussentjes niet nodig heb. De wachtbank zal met de wintersport in het vooruitzicht niet lang zijn en snel voorbij gaan! JIPPIE!

Nu werken, dikke zoen van mij.

Joyce

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey meiden,

Allee....ben d'r daar weer boven water.....die Belgen, lachen dat taaltje!
    Ons weekend was heel erg goeoeoed! Wat een heerlijke stad met veel romatische kerstlichtjes, kerstmarkten, ijsbaan, gluhweintentjes..net wispo! En een lekker hotelletje! ...ben whirlpool en heeeel ruime kamer....dat heeft zijn werk gedaan! Hebben lekker geklust en volgens mij ook op de juiste dagen (dag 12 en 13) al merkte ik wel dat het minder lang en uitgebreid was... :oops: maar we moeten dat relaxte vrijen echt maar weer lekker gaan opbouwen, de start is ieg gemaakt! Hoop dat het idd op de juiste dagen was maar anders is dit het! Afwachten dus...ik hoop het zoooo, zou toch FANTASTISCH zijn als we net voor die kijkoperatie zwanger zouden zijn! [-o< [-o<
    de wachtbank wordt door al die komende feestdagen wel minder lang ja...en voor jou helemaaaal Jyce....DE WISPO KOMT ER AAN! Wanneer gaan jullie weg?
    Jammer dat het niet net zoveel is gelukt te klussen als je wilde, maar zo hypervruchtbaar als je deze maand ws bent, zo weinig is er ook maar nodig denk ik!

Meiden, ik ben ook benieuwd naar Mooiniet! Die is, zag ik op haar banner, 3 dagen overtijd! hOEST MET JE? Heb je al getest?! ...earth to Mooiniet!.......

En Natas, wat goed dat jij bent gegaan en dat de 'lastpak' niet is gekomen...moest je niet in jezelf een beetje lachen? (al blijft het niet echt om te lachen natuurlijk..) En je mag al bijna naar de fotograaf lady! :D
    En Essie ook..... :D

Nu werken, veel te doen!

Liefs,
    Koosje

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Wat een rare banner is die van mij zeg...die geeft 3 dagen een ei aan....(dag 13, 14, 15)...lijkt mij wat merkwaardig met een cyclus van 26 dagen....ik gok op dag 12 of 13 :D :D :D [-o<

Koosje

Deel Deze Pagina