Nog ff snel antwoorden: echt SUPER dat jullie het zo heerlijk hebben gehad! Was net wat je nodig had, toch?! En inderdaad, wat zou het heerlijk zijn..... [-o< [-o< [-o< Wij gaan de nacht van vrijdag of zaterdag rijden. JAAAAAAAAAAAA!
Allemaal goede weekendverhalen lees ik, super! Joyce, ik ben het met Koosje eens, deze maand ben jij super vruchtbaar en heb je niet elke dag geklust nodig En al bijna vakantie, wat heeeeeerlijk! Wij hebben trouwens vanaf zaterdag ook 2 weken vrij, errug prettig. Koosje, wat fijn dat alles gelukt is! Je banner geeft toch maar op 1 dag je ei aan? De dagen eromheen geeft ie als vruchtbaar aan, met op dag 13 je ei. Dat zou mooi zijn! Nou, mijn zaterdag was dus goed zoals jullie al hebben kunnen lezen We hadden er al bij stil gestaan, al dit gedenk en gepraat en dan is ze er misschien helemaal niet..... hahahha! Gelukkig heeft het de rest van de week en ook zaterdagochtend niet zo in mijn hoofd gezeten, dus dat scheelt. Mijn zondag was ook er leuk. Met mijn mamsel + zussie naar een voorstelling geweest van amerikaanse en afrikaanse gospel (nee, ik ben niet bekeerd maar dat is swingen!). Daarna uit eten, bijkleppen met de meisjes onder elkaar en verboden voor mannen Sinds vrijdagnacht doen mijn borsten veel meer zeer, nog iets meer dan ik de vorige keer ook gehad heb. Echt last van, ervan wakker worden met omdraaien en zo. Ook begint mijn buik wat op te zetten zag ik vanochtend. Bij dat soort dingen denk ik natuurlijk meteen "Ah, goed teken!" terwijl een stemmetje tegelijkertijd zegt "Mwah, dat had je vorige keer ook". Je weet het gewoon niet, het blijft afwachten. Maar een slécht teken is het iig niet. Nog maar 3 daagjes en dan moet koffieboontje even lachen in de camera van de fotograaf...... het is dubbel want aan de ene kant kan het me niet snel genoeg gaan en aan de andere kant zou ik er nooit naar toe willen.
Oh ja, nog even dit: heb vanmorgen mijn kerstkaarsten geschreven en daar horen jullie eigenlijk ook beetje bij. Dus bij deze:
Ik zou zo zeggen, als je morgen je ei verwacht, dan zou er nu al minimaal een heel licht streepje moeten staan hoor. Anders is ie misschien toch wat verder weg als je denkt (of misschien helaas al wel geweest).
Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar Mooiniet! Normaal als ik er ff niet bij ben, krijg ik ook altijd een reactie van haar zo van "volgens mij zijn we Essie kwijt", maar dat idee heb ik nu over Mooiniet. Waar zit je? En hoe staat het ervoor?
@ Joycie: spannend dus nog even lekker afwachten de komende dagen. En het zal me wel ontgaan zijn, maar waar ga je wintersporten? En je vertrekt a.s. vrijdag of zaterdag al? Dus kerst in het buitenland.... @ Koosje: fijn dat het zo leuk is geweest in Brugge. En misschien heeft je pendelaarster gelijk en heb je in België je tweeling verwekt......... @ Natas: hier ook dubbele gevoelens m.b.t. de echo van woensdag. Maar vooralsnog sta ik er wat positiever tegenover dan eerder. Maar dat komt ongetwijfeld doordat ik na een aantal dagen niet misselijk te zijn geweest, ik er vanochtend weer last van heb. Wel fijn dat jij inmiddels ook wat meer symptomen hebt!
Kan mij die zorgen zo goed voorstellen....is ook zooooooo spannend! Maar meis, ik duim heeeeel hard voor je dat koffieboontje donderdag idd een mooi prachtig, glimmend hartje laat zien voor de fotograaf! Ik heb er nogmaals een heeeeel goed gevoel over...en die symptomen gaan echt de goede kant op...maar waar blijftdie misselijkheid nou? Straks boven de wc-pot denk je daar weer anders over Sterkte! Liefs, Koosje
[quote="essie1970]@ Koosje: fijn dat het zo leuk is geweest in Brugge. En misschien heeft je pendelaarster gelijk en heb je in België je tweeling verwekt......... [-o< [-o< [-o< We'll see! Jij sterkte met de laatste dagen voor de foto! Koosje
Nou Koosje, als het gewoon goed mag zijn zonder misselijkheid vind ik dat ook best hoor Op jouw banner wil lichtgroen toch vruchtbaar zeggen en donkergroen je ei? Waarschijnlijk geeft ie het symbooltje van een ei tijdens je vruchtbare dagen. Ja Essie, voor jou wordt het ook steeds spannender. Ik duim!
Ja, maar je was het weekend niet online, dus je weet toch ook niet wat er het weekend stond? Mijn banner gaf mijn ei ook later aan dan dat ik in werkelijkheid eisprong had! Essie en Natas: wel snel posten donderdag want ik wil nog voor mijn wintersport (Oostenrijk) een berichtje lezen over twee (of meer, hihi) kloppende hartjes!
Sluit mij hier helemaal bij aan....wel snel posten! Wij zitten nagelbijtend bij de compu weet je.... :-k Koosje
Nou, ik wil iig geen afgekloven vingerstompjes op mijn geweten hebben dus ik zal snel posten donderdag Maar heb de echo pas om 16.20 hoor, en dat zal in het ZH ook nog wel uitlopen, dus heel vroeg wordt het niet.
Als ik woensdagochtend goed nieuws heb, laat ik dat natuurlijk snel horen en hoop ik ook een mooie foto van ons frummeltje in mijn album te laten zien. Tenminste ik neem aan dat ik die krijg, wel nemen ze de echo in elk geval op een videoband op dus die heb ik wel, maar een foto ook, neem ik aan.......................
WHAAAAAAHHH...wat spannend! Lijkt me zooooo geweldig voor de eerste keer zo'n klein frutsje te zien dat je eigen kindje is....kun je geen video plaatsen op deze site? Koosje
Geen idee. Mijn 1ste probleem is om de video van videoband naar DVD te krijgen. Want ze nemen het op video op en ik heb geen DVD-recorder thuis. Maar ik ben allang blij dat ik "bewegende beelden" mee naar huis kan nemen. Volgens mij doet lang niet elke verloskundigepraktijk dat! En thuis heb ik nog wel een videorecorder, dus afspelen kan ik hem wel. Maar ik ga kijken wat ik ermee kan. Maar een foto plaats ik sowieso!
Ga eerst maar even zelf lekker genieten laiverd....wij komen later wel...ALS HET MAAR WEL BINNEN DE PAAR UUR IS! hahaha
Essie, elke fotozaak doet dat tegenwoordig, is geloof ik ook niet eens zo duur! Veel succes en vooral PLEZIER woensdag!