negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje wat een spanning voor jou en wat vervelend dat daar nou ook nog eens bruinverlies bij moet komen, is natuurlijk nog minder voor je!
    Ik wens je heel veel sterkte en suc6 morgen en ik hoop op net zo'n mooie uitslag als bij mij vanochtend.
    En net zoals Joycie zal ik heel had voor je duimen [-o< [-o<

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Natas
    Begrijp goed dat je niet teveel met je zwangerschap bezig wilt zjn, niet meer dan je toch al doet. Begrijp ook heeeeeeeeel goed dat je dat beetje bruinverlies spannend vindt, gelukkig is het morgen al dat je geruststelling kunt krijgen.....heb geen nagels meer over, dat begrijp je! ;) Weet zeker dat morgenavond mijn compu niet snel genoeg kan opstarten.....heeeeeel veel succes, ik duim voor je! :thumup:

@Joyce
    Ja mss zijn die kampjes wel een goed teken maar het voelt alsof mijn darmen op hol zijn geslagen...veel windjes :oops: en buikgeluiden en eten lijkt niet zo goed te verteren (wordt daar een beetje misselijk van)....maarrrr het is pas dag 4 na ei voor mij :rolleyes: en heb nog geen last van mijn borsten.
    hahahaha...ja, die twee frummels maken nu al 'herrie' ;) ;)
    Nou, ik zie wel, ga ieg even hardlopen zo, dat helpt altijd wel voor de stoelgang.
    Jij hebt het dus ook die krampjes...ik durf niet zo goed te hopen voor ons alletwee.....

Anyway...ga nu de kou dus in.....of zal ik toch lekker op de bank...NEE!...hup, die luie (groeiende ;) ) billen van de bank.....

Tot morgen ladies!

Koosje

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Merci Joyce en Essie!

Koosje, ik zal Frummel hier toespreken snel te zwaaien zodat we rap naar huis kunnen en ik hier goed nieuws kan melden..... zo zonde van je afgekloven nagels en vingertjes anders! ;)

4. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik ook niet, dat lijkt een beetje teveel gevraagd.... :( Snap wat je bedoelt!

Gelukkig dat ik niet de enige ben die de afgelopen tijd wat zwaarder ben geworden..... :( :rolleyes: :( Maar ja...het goede leven he.. :D :D

Tot morgen!

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Miep slaat weer even toe... :oops: ...
    Heb net op dag 4 a 5 na mijn ei toch weer een klein beetje witte, beetje melkachige afscheiding....omdat dit mij nu onzeker maakt (lees dit altijd als een negatief teken)...Natas, zei jij nou dat je dit sowieso hebt na je ei? Ook al rond dag 4 a 5 na je ei? en jij bent zwanger :) ...en t is maar een klein beetje.... :(

Nou ja...t duurt ook zooooo lang om te wachten...maar daar weten vooral de zwangere dames alles van ;)

Liefs,
    koosje

6. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Lieve Koosje, ik ga je even stevig toespreken: "zet het van je af, NU!" ;) :confused: :D
    Was jij het zelf niet die vertelde dat je vriend de gynaecoloog tegen je zei dat je echt-never-nooit aan afscheiding kan zien of je wel/niet zwanger bent? Bovendien heb ik het deze week elders op het forum ook gelezen.

Hoe moeilijk het ook is, we kunnen niets anders doen dan afwachten....pfhh..... :rolleyes:

Natas: extra dikke knuffel voor jou vandaag! Ben vanavond weg, maar als het niet meer lukt dan in te loggen zit ik morgen om 8 uur achter het laptoppie!

Meiden, ik hoef niet meer naar de zaak, JAAAAAA! Moet van huis uit nog wel het een en ander afwerken, en moet ook nog hoop boodschappen doen, maar het voelt al een beetje als vakantie. En om in de stemming te komen is het hier buiten helemaal wit. Het heeft gesneeuwd!
    Joycie is happy!

Spreek jullie later!

Liefs, Joyce

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    :( :oops: .....DOE IK! t is alweer wat weggezakt....ik concetreer mij op iets anders, voelt als niet raak ieg maar je hebt gelijk: afwachten! pompiedom....pompiedom.....Meiden, prettige dag en Natas: you're on my mind!

[-o<

Liefs,
    koosje

8. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Bovendien: toen het bij mij raak was had ik gewoon die afscheiding die jij beschrijft!

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Dacht ik net aan iets anders... :) :) :) :D
    Ach, dat is ook zo....ben me gewoon alweer aan het voorbereiden op dat het niet raak is...net alsof het dan gemakkelijker wordt. Ik hou erover op nu.
    Veeeel plezier met de voorpret voor de meters sneeuw!

Liefs,
    Koosje

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ladies,

heel leuke kerstdagen en een vrolijk, onvergetelijk en zwanger 2008!!

Liefs, Koosje

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik antwoord niet op Miepie want ze moet aan iets anders denken :D
    (en het zegt idd toch nix ;))

Ik zit nu, na de prikkert vanmorgen in verweggistan, te wachten tot we om 16.00 naar het ZH vertrekken *bibber*.
    Het bruinverlies is bijna alweer weg, toch wel prettig.

Lieverds, ontzettend bedankt voor jullie steun en duimen!
    Jullie zien me later (vanavond) wel weer verschijnen.

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    :confused: :confused: :confused: hoe zal t met Natas gaan..... :-k ....*bijt op nagels, bijt op nagels*.....ze zal nu wel uit het ziekenhuis terug zijn....zij weet al hoe het er voor staat.....zij heeft frummel al gezien.......ben zo benieuwd *bijt op nagels, bijt op nagels*.......

13. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ja, ik zit ook al steeds naar de klok te kijken. Maar ja, kan zomaar een uur uitlopen in het zkh :( Hoop ZO dat het goed is....

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Uitlopen, da's waar.....hoop ook ZOVEEL dat het goed is........ [-o<

Ben jij al aan het inpakken of klaar? (lees: loop je met je sneeuwbril door het huis met je skisokken aan om te weer even uit te proberen? ) :D

Koosje

15. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ja, ik ben klaar! Heb vandaag nog ff de laatste dingetjes gekocht; nieuwe skibroek (was de oude kwijt, heb hem 3 weken geleden nog aangehad, ding is gewoon nergens meer te vinden :confused: :rolleyes: :( ), thermo-ondergoed, dat soort dingetjes. Morgen nog de boodschappen doen voor het kokkerellen, gaan we lekker allemaal meenemen :D :D

Ik kom morgenochtend nog wel even hier om jullie allemaal fijne dagen te wensen...

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Alsof jij het kunt laten om straks/vanavond nog even te checken of Natas al heeft gepost... :) :) :) :) :D :D :D

Koosje

17. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Als ze post als ik thuis ben dan lees ik het, maar ik moet vanavond nog wel even weg....
    Dus Tas: OPSCHIETUH!

18. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Bij-de-wee Koosje, hoe is het met je krampjes?

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Zijn er nog, af en aan. Denk dat het komt omdat ik Etos Zwanger Worden pillen ben gaan slikken deze hele maand en bij het topic daarover las ik meer meiden die dit voelen in hun darmen, veel gerommel, diarree, schijnt met bepaald bestanddeel samen te hangen...dat KAN het verklaren.
    En jij? Hoest met de boobs en krampjes?

Koosje

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    maar de krampjes zitten ook wel lager dan darmen soms..echt bij baarmoeder.... :(

Waar blijft Natas nou?

Koosje

Deel Deze Pagina