Boobs doen nog pijn. Ik had vandaag wel krampjes en speldeprikjes op een plek waar echt niet mijn darmen zitten. Maar ja, je let ook wel op alles. Misschien heb ik die altijd wel gehad in het verleden, maar nu valt het gewoon meer op. Probeer mezelf niet gek te maken.... Hebben 2x geklust in vruchtbare periode, maar de tweede keer was denk ik net te laat.... Dus voor mijn gevoel niet zo heel veel kans... En ik had nog wel zo'n wilde plannen
Laat mij maar eens ff meerekenen ...op welke dagen had je ook al weer geklust? (je ei was op dag 13 toch?) Koosje
Hoe heb jij Mieke opgespoord die pendelt? Ik zoek wel in gebruikerslijst maar weet niet hoe ik dan Mieke kan selecteren...ik heb wel weer zin in een pendeltje , ook als ze niet uitkomen Koosje
Ik had vrijdagmiddag voor eerst positieve ovutest, zatermorgen nog positiever. We hebben donderdagavond en zondagavond geklust. Ik heb altijd een dag of 3 ovupijn dus voel het exacte moment niet. Maar als ik vrijdag het begin van de piek te pakken heb gehad heb ik denk ik zaterdagmiddag de eisprong gehad... Das 1,5 dag na donderdag dus zou in theorie wel moeten kunnen, maar ja....voordat het raak was hadden we het 4 dagen voor mijn ei gedaan ( tja, weekje weg, temp boven de 25 graden, hubbie wordt daar altijd lekker hitsig van, hihi)
Natas....je ziet dat Koosje en ik steeds online zijn....je kunt niet zeggen dat we niet met je meeleven (krijg bijna RSI-duim ) Waar blijf je nou?
Er is gelukkig maar 1 heel sterk zwemmertje nodig dat overleeft in het holletje daar in de baarmoederwand...de kans dat er 1 is blijven steken is vrij groot lijkt mij (oprecht en niet alleen maar om gerust te stellen)....plus dat ik de zwemmers van zondagavond ook nog niet totaal uitsluit....iets later ei...dan met jouw bakken vruchtbaar slijm .....alle kansen open, maar begrijp dat je een geruster gevoel hebt als je donderdag. vrijdag, zaterdag en zondag had geklust....tja, daar heb je wel zonnetje, wijntje, hotelletje, mega uitgerust voor nodig ja Koosje
Klik ff op deze link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 52#1656952 Het allerlaatste berichtje is van haar en dan gewoon een PB sturen met je volledige (meisjes)naam, je geboortedatum en je vraag. Bij mij had je gelijk hè! Nu nog benieuwd of het geslacht ook nog klopt. En wel bij meerdere dames op het forum zat ze ook goed.
Haar gebruikersnaam is ook Pendelmieke, dus bij de P zoeken. In de lounge is daar een topic over geweest en het schijnt dat ze het vaak goed heeft. Alhoewel...april, dat vind ik...NEE, ik ga het niet zeggen :-# Trouwens, dat zeiden ze van Caruli ook en die had het bij mij ook mis... je moet het toch echt voor de fun zien, toch?
Yep, ben gelijk toen ik thuiskwam achter de laptop gedoken om te kijken of er al iets bekend was. Ging er eigenlijk vanuit dat dit wel zo zijn.
Yep, hier ook...jij alweer een beetje bekomen van gisteren? Heb net by the way meteen gemaild naar Pendelmieke Dank voor tip jullie beiden. Koosje
Hee! Pas op he! Ik begin me beetje zorgen te maken over Natas....weet een van jullie hoe lang het rijden is naar het zkh? Zal wel hartstikke overbodig zijn, dat zorgen maken, maar het is in mijn omgeving al zo vaak mis gegaan dat ik het elke keer weer spannend vind als iemand voor de eerste echo moet.....
Dat het iets langer duurt kan van alles betekenen...laten we even relaxen....vond het bruinverlies wel spannend btw......please....let there be good news... [-o<
Ja hoor ik ben alweer helemaal bekomen van gisteren. Alleen vind ik het nog zo jammer dat mijn man en ik weinig uit de echo op konden maken. Mijn man zei nog: hoe zag zei nou dat het frummel was die actief bewoog en dat het niet mijn buik was of dat de verloskundige dat ding op mijn buik misschien bewoog. Natuurlijk bracht mijn man weer ff aan het twijfelen, maar de verloskundige heeft genoeg ervaring om te zien wat er bewoog. Daarnaast was ze enthousiast over de bewegelijkheid. Ik neem aan dat een verloskundige eerlijk genoeg is om te zeggen als ze iets fouts ziet! Ben wel heel erg benieuwd naar de volgende echo de 27ste. Volgens haar zouden wij nu ook meer moeten herkennen/zien.
Ja ik sluit me daar bij aan, zat ook net te denken "het zal toch niet mis zijn?" Ze had de echo al om 16.20 uur.....................
Sterker nog: dat is ze verplicht! Tuurlijk zegt zij het als ze iets ziet dat niet goed is, vertrouw daar maar op, ze heeft ook een goede naam hoog te houden. Straks zie je vast meer al blijft het dan volgens mij nog maar piepklein..het hartje is het beste bewijs en dat ziet een ervaren verloskundige echt goed! Koosje
Ach lieve lieve meiden toch, 2 pagina's zijn jullie verder en met afgekloven vingertopjes hier maar tikken en wachten...... ik moest natuurlijk eerst ook nog wat familie bellen, sorry! Maar, jullie geduim en gedachtes hebben geholpen! \/ We hebben een grijs vlekje gezien van 0.94 cm groot met een knipperlichtje erin. Kijk, zegt de echoscopiste dan, dit is het kloppende hartje van jullie kind..... hahahaha, een knipperende rijstkorrel is dan ineens 'jullie kind' We hebben het hartje ook heel even gehoord, echt gaaf. Vruchtje was ook van een goede grootte voor deze termijn, dus so far so good. We juichen zachtjes, we zijn er natuurlijk nog niet helemaal maar de kansen op een miskraam zijn hiermee een aardig stuk gedaald. Woensdag 2 janauri krijg ik een volgende echo. Ontzettend bedankt allemaal, jullie zijn schatten! Koosje en Joyce, ik hoop nu voor zover mogelijk nóg meer op dit moois ook voor jullie. En Joyce, hele fijne vakantie!
Gefeliciteerd....wat fantastisch! Wat heerlijk lieverd, nu genieten geblazen!! Ik moet er bijna van huilen, van blijdschap voor jou en omdat ik dit ook zoooooo graag wil...en ineens ook even dat wij er ruim een jaar geleden zoooo dichtbij waren. Op naar onze beebs Joyce, samen met Natas en Essie! Liefs, Koosje