Ik kon het gisteren weer niet laten: ik zag hier op het forum bij de gesponsorde koppelingen regelmatig een advertentie van Kidsers voorbij komen. Ik heb daar gisteren zelf 2 shirtjes met tekst en afbeelding ontworpen voor frummel. Eentje met een tekst m.b.t. mama en eentje met een tekst m.b.t. papa. Ze zijn erg leuk geworden al zeg ik het zelf! Ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zullen zien. Volgende week zal ik ze wel binnen krijgen.
Oh wat leuk, ik heb nog nooit op die link gekeken. Krijgen we fotootjes te zien van je creaties? Ik heb de snelle afspraak voor 2de echo gekregen vanwege mijn eerdere MA, en ook wel een beetje om mijn leeftijd denk ik.
Ben ook benieuwd naar je ontwerpen....goh, zo wordt het een hit! Wij hebben een lekker relaxed weekend, veel te koud naar buiten te gaan dus dan maar lekker bij de kerstboom en andere lichtjes, kaarsen in huis Prettig weekend ladies! Liefs, Koosje
Nou meiden ik heb even de afbeeldingen van de shirtjes in mijn album gezet. Ik wist namelijk even niet hoe ik ze in het bericht moest plaatsen. In principe zijn ze maar heel simpel, maar ik vond het erg leuk om ze te maken.
Ik vind ze hartstikke leuk Essie, ik ga meteen op de link van Kidsers klikken! Gister niet naar buiten gegaan Koosje?....... maar het was juist zóooooo mooi! Ik baalde gister wel een beetje dat ik naar mijn tante toe moest (erg ziek, om te helpen) en Chris lekker een lange wandeling ging maken met Raisa. Maar op de heenweg tijdens het uur in de auto heb ik genoten van het witte landschap, op de terugweg was helaas alles al weg.
JAAAAAAAAA, was dat niet waanzinnig romantisch? Mijn fototoestel is helaas ter zielen gegaan, maar ik heb echt mijn ogen uitgekeken! Fijn Natas, dat alles zo goed gaat met je!
En ik had dus geen tijd om foto's te nemen, vond ik ook al zo zonde! Mijn Chris en foto's nemen is geen goede combi Hoe issut met jou, de drukte voorbij?
Ja het was de laatste dagen echt supermooi buiten. Manlief is gisteren ook extra vroeg opgestaan en heeft een rondje Tiel gehad om alles eens op de gevoelige plaat vast te leggen. Leuk dat je mijn shirtjes leuk vind Natas. Ik vind dat die site best heel wat mogelijkheden heeft en ik vind het ook niet heel extreem duur. Als jij ook wat maakt/koopt wil ik dat natuurlijk ook zien.
Geen goeie combi? Hoe kan dat nou? Mijn Chris kan eigenlijk geen goede foto's nemen, maar dat is een ander verhaal...... Ja, de werkdrukte is even over; tot 7 januari, dan werk ik weer. Wel spannende tijden, want ik heb op de valreep nog even besloten dat ik een andere baan ga zoeken. Bij gebrek aan goede voornemens, want ik rook niet meer, leef gezond, sport veel en ben ook nog eens bijna op mijn streefgewicht. Dus.......... dan maar een andere baan....... En mijn Chris en ik zijn weer helemaal opnieuw verliefd (na 3 jaar) \/ . Goed voor de moraal! Verder met kerst een hoop te doen: kerstavond naar mijn schoonouders, 1e kerstdag komt mijn familie hier, 2e kerstdag weer naar mijn schoonouders, dan is mijn moeder schoon jarig. Dan een paar daagjes "nix" en dan van 30 dec t/m 2 jan naar Budapest. En dan weer ff uitrusten tot 7 januari (oja, dan ben ik jarig.....) Pfffffffffffff! En jij? Wat heb jij allemaal in petto? Ook leuke dingen of ga je voornamelijk ontzettend ongegeneerd genieten van je guppie?! 8)
Zie je nou? Jij hebt wel de juiste man getroffen..... Zoeentje die wel iets kan met een fototoestel......! Hey, trouwens super lief die shirtjes.... Ik ben echt zo iemand van het moment en omdat ik nog niet zwanger ben, kan ik er niet veel mee, maar ik denk zodra het zover is, kan ik het ook niet laten om van alles te kopen of bestellen. Tegen die tijd verlang ik natuurlijk een lijstje met websites van je....
Tja dat fotograferen zit mijn man in zijn bloed! Zijn vader had dat al en ook zijn broers. Mijn man heeft ook een jaar of 5 in een fotozaak gewerkt tot het filiaal waar hij zat ging sluiten en hij tegen een loonsverlaging wel naar het andere filiaal mocht. Dat heeft ie niet gedaan en gelukkig maar ook. Waar hij nu zit is het superhappy. De fotografie zal hem altijd blijven liggen, alleen hij mocht zijn baas daar de laatste tijd steeds minder. En natuurlijk krijg je een lijstje van me t.z.t. (al staat daar tot op heden slechts 1 online adres op)
Ik zal es kijken of ik ook zoiets leuks kan verzinnen Essie! Heb net al op die site zitten spieken, erg leuk. Maar ik blijf een voorzichtig mens, voor dit soort dingen ga ik minimaal de 2de echo nog afwachten dus 31dec. ga ik niet halen. Dat is wat ik ook bedoelde Mooiniet, mijn Chris staat errug leuk op de foto hoor maar kan ze zelf niet goed nemen. Op zoek naar een andere baan, ook leuk! Wat voor soort baan als ik vragen mag? Lekker dat je nu vakantie hebt, en leuke dingen in het vooruitzicht. Wij zijn nu ook heerlijk 2 weekjes vrij. Vandaag even een niksdoe dagje tussendoor, morgen druk met naar de prikkert en m'n oudste stiefdochter, 1ste kerstdag naar mijn schoonzus en 2de kerstdag naar mijn familie. Beide kerstdagen neemt iedereen een gerecht mee, daar heeft Chris gister de boodschappen voor gedaan. Daarna lekker veel uitrusten, beetje shoppen en zo waar Chris anders nooit tijd voor heeft, naar de vk en nog een echo, en we moeten ook nodig heel veel puinzooi opruimen in huis.
Nou moe? Mijn achternaam (dus ook van mijn vader) is die van een heel bekende fotozaak in Amsterdam. Mijn vader is ook zo'n foto-slaaf. Ik heb echt koffers vol foto's van mijn moeder en mijn vader heeft ondertussen elke amateur foto wedstrijd in het land gewonnen. Bij mijn broertje en mij is het iets minder, maar toch nog wel aanwezig. En hoewel ik een beetje zo'n gemakkelijk mens ben (en dus mijn toestel niet altijd mee wil nemen of vergeet) is het zoooooooooooo leuk om af en toe foto's te kijken! Lief, van dat lijstje en ik weet zeker dat tegen de tijd dat ik zwanger ben, je ondertussen een heel kladblok vol hebt geschreven!
Dus ook druk, zo te horen......leuk......hoe gaat het nou met je oudste stiefdochter? Ik bedoel, tussen jullie? ? Wat ik nu doe is personeelszaken in een internationaal bedrijf. Ik was ondertussen verantwoodelijk voor het nederlandse en duitse kantoor. En eigenlijk wil ik dat wel weer zien te vinden. Als dat niet lukt, dan in ieder geval een baan in een internationaal bedrijf...... dat is bijna een must voor mij........ En dat die mannen geen normale foto van ons kunnen nemen... ligt dat ook niet een beetje aan ons? Ik bedoel, ze hebben wel oog voor schoonheid, want ze hebben ons uiteindelijk wel gevonden (hihi)
Whoehahahha Mooniet....... misschien is het wel zo dat IK Chris heb gevonden Tussen oudste stiefje en mij gaat het naar gezien hoe de situatie nou eenmaal is heel goed. Ze toont interesse in mijn zwangerschap, belt zelf voor uitslag echo, en dat vind ik heel positief. Ik denk dat het tussen ons (ook haar vader) nooit meer een helemaal ontspannen situatie zal worden, maar dit vind ik al heel wat en ben ik blij mee. Succes met de banenzoekerij!
Hihihi Natas! Ik heb mijn lief ook geplukt hoor, hij heeft het zich allemaal laten welgevallen........maar ik heb niet op de eerste date gevraagd of hij wel van fotograferen hield...... Goed zeg, van je stief! Zo zie je maar, de aanhouder wint en een "soort van relatie" is in dit geval toch meer dan niets! Tot later! Heb net gehoord dat ik over een paar uurtjes een kip gebraden moet hebben........ dus ga ff aan de slag! Nog een fijne rust dag!
Ik ben dat fotograveren ook vergeten te vragen...... en ook filmen, als hij gefilmd heeft komen er regelmatig aardbevingen in beeld Heb net even een fotovergelijkinkje gedaan met (bijna) 5 weken en 8 weken zwanger en in m'n album gezet. Nou was ik al niet helemaal meer strak, tjsa 20 jaar geleden een stukkie meer maar altijd een ietwat bol buikje door m'n darmen gehad, maar ik vergis me dus niet : hij wordt echt dikker. Gelukkig heb ik een paar broeken voor naar kantoor die me normaliter te wijd zitten en ik met een riem moet dragen.
OK, toch nog ff antwoorden dan..... SPANNEND! Cool die foto's, je ziet het inderdaad! Enneh.... jouw Chris heeft over 9 maanden pas een vaste camera hand nodig (hoewel ik twijfel of dat het juiste moment voor een vaste hand is) Ik ben ook niet strak meer hoor, maar voor mij zie je er prima uit! Succes!
Ik vond het leuk om die foto's tegen elkaar af te zetten want je gaat toch denken dat je het misschien wel te graag wilt zien. Oh en ik vind (+ vond) mezelf er ook prima uitzien hoor. Was meer als uitleg dat ik altijd wel een bollinkje heb gehad en dat het met 5 weken nog niet dikker was geworden. Voor de belangrijke foto's over een maandje of 8 vraag ik m'n zus wel, die kan het heel goed en weet ik tenminste zeker dat ze mooi worden! Maarreh....... ga jij es snel naar je kippetje!