negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefys

    Stefys Actief lid

    20 jun 2007
    138
    0
    0
    Hai meiden...

    Hier is nog niet echt iets te bekennen.. Ik zou op een cyclus van 36 dagen zitten en vandaag ongi moet zijn (als ik dan niet zwanger zou zijn) maar hier nog geen ongi te bekennen..
    Mijn temp is 37, 37, 37.1 en 37.2 Lijkt dus wel iets omhoog te gaan.. Misschien zit het er dan toch aan te komen?
    Bij de 1e 37 graden ben ik begonnen met testen, nog niet eerder gedaan...
    IK wacht nog ff af..
    Voor jullie veel succes!
     
  2. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Stefys, wat spannend!
    Heb je nu 1 keer getest? Ik zou pas opnieuw testen als je een paar dagen overtijd bent, negatief testen is zo rot.
    Ik duim voor je! [-o<
     
  3. Stefys

    Stefys Actief lid

    20 jun 2007
    138
    0
    0
    Ik bedoelde mijn temperatuur meten..
    Heb geen idee wanneer mn ei was omdat de ovu testen niks aan gaven. Dus wanneer mn NOD is weet ik ook niet. Dus voorlopig nog ff geen zwangerschaps test voor mij..
     
  4. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi!

    Zo te lezen zit iedereen nog in spanning en/of afwachting... Hetzij om het 'ei' hetzij om de NOD.

    @ Guusje; ik herken je verhaal. Je wilt het zoooooooooo graag. Ik zat gister ook al hardop te fantaseren. Toen werd ik even terug gefloten door mijn man, haha. Maar goed. Het blijft spannend.

    @ Stefys; ik duim voor je... wie weet is het raak! Spannend hoor!

    @ Guusje; hoe gaat het met je? Nog steeds geen veranderingen? Nog weer getest?

    @ Lady Zorro; nog nieuws? Ik ben benieuwd.


    Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben inderdaad van plan om morgenavond een testje te gaan doen. Alleen volgens de theorie van mijn manlief, heeft dit geen zin. Hij vertrouwt de ovu-testen, en die gaf maandag de 16e pas voor het eerst een positieve test. Dus dat zou betekenen dat mijn cyclus één week langer gaat duren en dat ik pas de 30e kan testen.
    Wat zouden jullie doen?

    Laten we hopen dat alles goed komt. IK WIL NIET ONGI WORDEN!

    Liefs Sandra
     
  5. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey Sandra,

    Ik zou het dinsdag of een week later testen laten afhangen van de symptomen die je voelt (als dat enigzins betrouwbaar is)...zou je tegen je NOD zitten morgen EN zwanger zijn [-o< dan zou je echt al wel duidelijk iets in je lichaam merken dat anders is.....heb je die opvallende dingen niet (zwaarder gevoel in buik, gespannen borsten, gevoelige tepels) dan zou ik voor alle zekerheid en om je een negatieve test te besparen wachten tot volgende week (er zijn natuurlijk vrouwen die de eerste weken niets merken maar die zijn volgens mij wel in de minderheid..). Als je dan een week eerder al zwanger was dan komt er een mega-duidelijke streep of stip...DA'S WEL ZO LEUK!

    Maar om eerlijk te zijn zou ik, om toch iets te kunnen doen in zo'n afwachtende periode, het niet uithouden tot volgende week en morgen er een testje tegenaan gooien ;) Maar dan je voorbereiden op een negatieve test.....

    Moeilijk he deze tijden!

    Volgens mij voel ik mijn borsten al wel regelmatig een beetje prikkelen....hahahaha......alsof dat 6 dagen na het ei al kan :)

    Ik ga me nu bezighouden met de komende vakantie....lekker naar de Franse zon. En o ja...nu allereerst het werk, moet gaan!

    Koosje
     
  6. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nee, ik voel nog niets.........
    Moet maar gewoon afwachten... :(
     
  7. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ga zometeen maar es een ovu-testje doen.. Heb namelijk t gevoel dat me ei eraan zit te komen. (Ondanks me banner.. ook het gevoel zelf in me buik)
     
  8. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    En... wat was de uitslag?

    Suc6 Sandra
     
  9. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    ik heb weer wat nieuws:

    Witte (echt wit niet geel) afscheiding, best veel!

    Iemand ook (gehad)?

    Sandra
     
  10. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Zie mijn album voor de uitslag! :D me lichaam laat me dus niet in de steek deze x.. en dat terwijl ik pas in me eerste ronde zit na me pil.
    Dus misschien klopt me cyclus dus wel gelijk na het stoppen.. (Hoop het!)

    Mijn afscheiding is sinds gisteren ook dikker aan het worden, dus klopt dus toch dat me ei eraan zit te komen!
     
  11. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
     
  12. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Spannend wordt het nu voor jou Sandra! Ik zou het heel knap vinden als je testen kan uistellen, maar ik zou het niet kunnen en aan de andere kant het geeft je ook weer een stukje duidelijkheid. Tenminste bij mij blijft het ' ik wil testen' anders echt in mijn hoofd zitten.

    Voor jou ook spannend Stefys. Klinkt goed hoor, met die temp! 37.0 is best hoog en als dat al een paar dagen zo blijft...

    Koosje, ik ken het helemaal. Ik fantaseer er wat op los, ha, ha,.... Elke keer denk als ik nu zwanger ben dan...

    Hier weinig verandering. Temp weer gezakt naar 36,7 maar dus nog niet helemaal omlaag. Even afwachten wat de temp morgen doet. Verder omlaag zal wel ongi betekenen. Wanneer de temp weer iets stijgt, is dat positiever en misschien toch dat late ei. Maar heb verder nog steeds helemaal geen klachten. Het blijft afwachten dus....
     
  13. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Ik zit alweer op dag 35! Jeetje, moet niet gekker worden. Klopt het dan bij 6 weken je geen eisprong meer hebt of is dat een fabeltje? Als ik volgende week nog niet ongi ben, ga ik misschien toch maar een keer naar ha. Die stomme cyclus.....
     
  14. wieffie

    wieffie Fanatiek lid

    26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb cyclussen gehad van 7 weken en wel degelijk een eisprong gehad hoor! Het hoeft dus niet te betekenen dat je bij een lange cyclus geen eisprong hebt... Doordat ik zulke lange cyclussen heb ben ik gaan tempen en dan krijg je gewoon meer inzicht in je cyclus. Misschien ook een idee voor jou?
     
  15. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    @ Sandra; kan het niet dat jouw ei ook laat is geweest? En dat jij dus ook te vroeg hebt getest? Ik heb nog steeds goede hoop voor je :D
    Als het niet zo is, dan is het inderdaad balen dat die ongi zo lang uitblijft, daar zit je dan toch ook niet op te wachten :( .

    Ik heb vanmiddag weer een beetje steekjes onder in de buik, uitstralend naar de linkerlies. Ik hoop geen ongi. Maar normaal gesproken voel ik de ongi niet aankomen... Nu ga je al je klachten zitten analyseren, haha.
    Wat een stelletje mutsen zijn we toch ook! Hopelijk kunnen we hier binnenkort met z'n allen héééél hard om lachen!

    WACHTEN DUURT LANG! (ik ga hoe dan ook morgen testen)

    Groetjes Sandra
     
  16. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Ja, dat hoop ik ook echt dat we hier heeel snel hard om kunnen lachen! Ik voel nu eigenlijk niets en eigenlijk is dat ook best prettig! Vorige week was ik ook al mijn klachten aan het analyseren en wat voelde ik opeens vanalles, maar dat was ook echt zo.... Alleen werd ik daar ook weer gek van en ging ik dus ook de hele tijd testen. Nu denk ik, ik zie wel en ik hoop natuurlijk stiekum dat ik een late ei heb gehad. Dat zou dan op dag 29/30 zijn geweest.

    Maar ik ben ook echt heel benieuwd voor jou Sandra want die steekjes uitstralend naar lies kunnen volgens mij ook tekenen van zwangerschap zijn. Ik hoop het echt voor je! Spannend morgen!

    Wieffie, dat is toch wel fijn om te horen. Al die meiden met zo'n prachtige cyclus van 28 dagen. Dat lijkt me zoveel handiger. Klussen is wel leuk, maar drie weken echt om de dag... poeh! ha, ha... Ik ben halverwege mijn cyclus begonnen met tempen. En dat is de volgende serie geworden tot vandaag: 36,4 - 36,5 - 36,3 - 36,5 - 36,5 - 36,2 - 36,4 - 36,5 - 36,5 - 36,7 - 36,8 - 36,9 - 37,0 - 36,9 - 36,7. Dus het lijkt op een gegeven moment wel omhoog te gaan, maar weet niet hoe het voor dag 20 was...

    Oh, wat is het toch spannend dat zwanger worden... Dat had ik een jaar geleden ECHT niet gedacht. Bij mij beginnen zo'n maand of 8 geleden ineens de kriebels, daarvoor was ik er niet echt mee bezig. Grappig hoe dat zo kan veranderen...!
     
  17. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi allemaal,

    Ik heb net ter afleiding even twee lekkere cakes gebakken met appeltjes en kaneel erdoor. Ze ruiken héérlijk! haha. Morgen ga ik ze proeven, als je niet misselijk bent dan moet je je maar misselijk eten, haha!

    Ik heb toenemende zeurderige, stekende pijn onder in de buik. Hoop niet dat het tekenen van ongi zijn, dat kan natuurlijk ook!
    Ik hoop natuurlijk op het positieve!

    Suc6 dames
     
  18. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha dames!

    Iemand nog nieuws aan het front? :(:


    Sandra
     
  19. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi allemaal,

    Ik heb vandaag mijn NOD. En tot nu toe blijft het ook NOD, :). Het testje net gedaan, was negatief, zoals voorspeld. Ik ben er niet treurig om, ik denk dat mijn cyclus inderdaad één week langer gaat duren...vanwege die positieve ovulatietest die ik pas op de 16e had.
    Alleen nu maar heel hard hopen dat die ongesteldheid uitblijft! Ik heb nog steeds een zeurderig gevoel onder in de buik. Was vannacht trouwens hyper, heel gespannen gevoel.. Beetje vreemd. Verder weinig veranderingen...

    En hoest met jullie? Ik ben heel erg benieuwd!

    Groetjes Sandra
     
  20. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    He Sandra,

    Wat balen! Maar wat je ook schrijft, er is nog hoop! Wie weet volgende week en het feit dat je nog steeds last van je buik hebt... alleen maar goed lijkt me! Spannend he!

    Hier nog steeds geen nieuws. Temp weer 0,1 omhoog vanochtend en af en toe ongesteldheidskrampjes. Blijft afwachten dus... We keep in touch!
     

Deel Deze Pagina