Jemig Sandra en Guusje...wat spannend! Snel laten horen als erduidelijkheid of verandering in symptomen is! Ik ben beetje sip omdat ik allereerst moe ben en aan vakantie toe en vooral omdat ik een week voor mijn NOD nog niets voel behalve een beetje stekerig gevoel in mijn buik (kan van alles zijn en voelt niet als zwanger) en de afscheiding is vanaf de eisprong ook nog steeds aanwezig....en da's volgens mij geen goed teken. Ik weet dat het alle kanten op kan gaan maar ik voel me verdrietig omdat het echt voelt alsof het niet raak is. Vorig jaar, toen ik zwanger was, had ik voor NOD ook niet veel verschijnselen maar voelde ik het wel als een bijzonder, vol gevoel en had ik heel gevoelige borsten. Ergens in januari had ik dat zelfde gevoel ook maar toen waren ineens de symptomen weg en werd ik toch ongesteld. Ik ben het ook zat steeds maar te wachten... Moest ik ff melden. Lieve groet, Koosje
Ha Guusje, Heb jij nog getest? Ik ben benieuwd... Hier nog steeds geen veranderingen......... Wachten duurt lang hé. Maar ach, het is alweer woensdag Liefs Sandra
@ KOosje; ja het is inderdaad soms om sip van te worden . Maar goed... Elke zwangerschap en élk persoon is uniek. Niet iedereen hoeft dezelfde verschijnselen te hebben hé. Er zijn ook genoeg mensen die helemaal niks hebben gevoeld, dat kan natuurlijk ook. En zo geld het ook voor het slijm, daar heb ik héél veel verschillende dingen over gelezen én gehoord. Probeer vooral positief te blijven. Het blijft spannend... We blijven duimen voor elkaar! Liefs Sandra
Ja, dat is waar...bedankt. Ik trek misschien te snel conclusies...misschien moet ik er eens van uit gaan dat ik zwanger zou kunnen zijn en niet al te snel wanhopen en niet mijzelf ahw indekken voor verdriet door er van uit te gaan dat het wel niet raak zal zijn. Wie krijgt er het eerst zekerheid.....spannend! Koosje
Ja, ik had vooraf ook nooit gedacht dat het zo'n spannend gebeuren zou zijn. En moet je mij zien stressen, haha. Toch probeer ik positief te blijven... Als het negatief is dan zien we het dan wel weer. Ik houd het natuurlijk wel in gedachten... Het ergste is het gewacht... Elke keer weer de onzekerheid als je naar het toilet gaat. Dat ze daar nou niet iets anders op hebben uitgevonden . Dat de tijd tussen eisprong en NOD minder lang zou zijn, dat zou fijn zijn, haha. Maar goed, voor God spelen heeft geen zin, het is zoals het is....... Het blijft een chemie.
Ik denk wel eens 'als ik er nou vanuit ga dat het niet raak is, dan ontspan ik wat meer en dat maakt de kans groter dat het alsnog wel raak is..' ....of 'als ik er nou vanuit ga dat het niet raak is dan is het juist wel raak..als je er niet op rekent...' ...... #-o ](*,) Hoe je jezelf voor de gek kunt houden 8-[
Werkze Koosje! Afleiding is soms best goed... IK heb vakantie... haha, maar mijn ega nog niet! Dus hier is de afleiding wat verder te zoeken. Sandra
He meiden, Ja, wachten is echt irritant! Ik heb weer wat meer krampjes/steekjes in mijn buik. Ik begin steeds meer te hopen op dat late ei. Mijn temp was vanmorgen 37.0, dat is dus mooi. Maar stel dat ik nou zwanger zou zijn, wanneer gaat de temp dan weer omlaag. Echt een dag daarvoor of al eerder? Verder heb ik helemaal geen verschijnselen, behalve dat het me opvalt dat ik wat kleine puistjes op mijn neus heb (wat vettere huis) en dat heb ik dus nooit! Ik denk dat ik morgenvroeg nog maar een keer ga testen. Als ik echt een laat ei heb gehad was het denk ik vorige week woensdag dus misschien kan ik het dan nog eens proberen. Geef de moed niet op Koosje, Ik weet hoe frsutie het kan zijn, maar echt jou tijd komt en wie weet ben je toch zwanger. Je hoort vaak genoeg dat iedere zwangerschap anders is, dus wie weet. Maar ik weet het, ik heb makkelijker praten. Ik heb nog geen miskraam gehad en ook minder lang bezig (wel iets langer dan mijn banner aangeeft, maar we zijn tussendoor even gestopt i.v.m. verre reis). Kop op meid en als je even van je af wil schrijven, DOEN! Sandra, voor jou blijft het ook spannend he. We zitten wel een beetje in hetzelfde schuitje. Heb ik een ei gehad en dan zo ja, wanneer? Ineens een week later misschien? En ondertussen van alles voelen... Ik had daar dus een dag of drie geen last van, maar nu ik nog steeds niet ongi ben en mijn temp hoog blijft, komt dat toch weer terug. Zo dat was weer een heel verhaal, ga nu even een half uurtje hardlopen en dan heel snel eten! Liefs, Guusje
@Guusje Dank voor je lieve woorden....jouw verschijnselen horen echt erg goed aan! Ik ben zoooo benieuwd of het raak is, je maakt een goede kans is mijn idee. Ik zou nu echt op safe testen, echt een dag nadat je kunt berekenen..ik zu dus morgen of donderdag testen. Ennuh, volgens mij is het zo dat als je zwanger bent je temp hoog blijft, die zakt dan juist niet. Dus hoe langer hoog hoe beter @Sandra Vakantie op de wachtbank, lijkt me lastig ja...ik zou gaan shoppen Wanneer ga jij testen? Met mij gaat het inmiddels beter: ik heb me ingesteld op -met de hoop dat het raak KAN zijn- mee te gaan en steeds als opkomt 'ja maar dan had ik nu ...moeten hebben' zeg ik tegen mijzelf dat ik pas zekerheid heb als ik ongesteld word of niet en dat ik tot die tijd ook lekker mag dromen. Dan maar grote teleurstelling als ik toch ongesteld word...dat huil ik er wel weer uit en start ik opnieuw. Ben blij met deze switch. voelt goed. Nu ga ik een halfuurtje hardlopen, bye bye. Jij leker gelopen Guusje? Koosje
Toeval bestaat niet........? Ik kom net terug van het lopen, wel niet zo héél hard, maar toch hard gelopen, haha! @ Guusje; ja ik denk dat jij inderdaad een late eisprong hebt gehad. Wanneer was die test ook alweer positief? Dan zou je i.p 14 dagen na de vermoedelijke eisprong kunnen testen of niet? Ik ben benieuwd, want daar zit ik dus ook een beetje mee... Die pukkeltjes zouden inderdaad een teken kunnen zijn! Ik hoop het echt zo voor je! @ Koosje; goed zo! Volgens mij ben je al weer een stuk positiever dan vanmorgen. Het zal inderdaad frusti zijn als je al een tijd bezig bent. Dat kan ik niet zeggen want wij zijn nog niet zo heel erg lang bezig. En inderdaad, alleen ongesteldheid geeft uitsluitsel. En niet die vage klachtjes die je wel/niet zou moeten hebben! @ Lady Zorra; nog nieuws? Ben benieuwd hoe het met je gaat. En natuurlijk alle andere dames! Hier gaat het goed. Ik had vandaag een luie dag, nergens zin in. En wederom steekjes uitstralend naar rechterlies. Tepels met vlagen gevoelig, niet constant. Heb een beetje een opgezette buikgevoel. Mijn gevoel is erg positief, zou mij zwaar tegenvallen als ik toch ongi wordt. Ik heb de 16e een positieve ovu-test gehad, dus m.i. kan ik pas maandag of dinsdag testen. Wat denken jullie? Liefs Sandra
Ik heb even terug gelezen Guusje en zie op pagina 2 van dit forum, dat jij ook maandag de 16e je eerste positieve ovu-test had. Dus dan hadden we dit op precies dezelfde dag? Mijns inziens kun jij dan ook pas vanaf maandag testen, toch? Omdat jouw cyclus ook langer is dan dat je vooraf had verwacht. Ik weet het ook niet meer Liefs Sandra
Wat zijn we toch weer goed sportief geweest he meiden! Ik ben ook niet zo goed hoor, maar probeer altijd een rondje van een half uur en dat lukt nu aardig! Alleen tja, ik had geen zin meer om te koken dus toen we hebben we net even lekker frietjes gehaald. Wel heel lekker zo een keer tussen door! Koosje, wat fijn dat je er weer iets positiever tegenaan kijkt! Je maakt echt nog kans hoor deze maand! Het is ook niet niks zwanger worden. Als iedereen nou gewoon op dezelfde tijd de zelfde verschijnselen had, dat maakt het een stuk makkelijker... Ja, klopt Sandra, ik had ook op maandag de 16de mijn pos. ovutest. Dus we lopen echt gelijk! Alleen denk ik dat er tussen mijn ei en ongi altijd een dag of 11 zit. Als ik tenminste uit kan gaan van mijn buikpijn en slijm (dat laatste had ik deze ronde veel minder..) Daarom dacht ik dus ook dat ik vorige week mijn ongi zou krijgen. Ik had eerst een paar dagen beetje buikpijn en slijm en toen dagen niets en toen erge buikpijn en heel weinig slijm, maar dus wel pos ovutest. Ik zit dus een beetje tussen hoop en vrees. Een ei na 30 dagen, kan dat wel? Ik weet niet of ik maandag red.... Ik heb testen en dan kun je 4 dagen voor NOD testen dus vandaar dat ik dacht misschien iets eerder te kunnen testen. Aan de andere kant, ik heb eigenlijk ook geen zin meer in een negatieve test! Maar uh, jou symptomen klinken goed hoor! (ha, ha, symptomen die goed klinken nu zijn we blij met alle 'rare' dingen die we voelen). Ik ben echt heel benieuwd! Jij gaat dus maandag testen. Ik denk morgen nog een keertje en anders wacht ik ook tot maandag. Ik geloof niet dat ik maandag in een keer red... Morgen lekker dagje stadten, heerlijk!
Zou toch wat zijn als we allemaal deze raak zwanger blijken te zijn... We zijn idd een sportief stel zeg...is wel goed voor de beeb, mocht ie er zitten! Ik zie echt superkansen voor jullie beiden zeg...die steekjes, gevoelige tepels....wat gaat de tijd toch langzaam. Aan de andere kant, als je wist wat ik nog allemaal moet doen voor wij volgende week zondag op vakantie gaan, zooooveel werk...dan mag de tijd stilstaan zeg maar. Nu ga ik ff lekker met mijn vent op de bank, en we hoeven niet te klussen HAHAHA. Tot snel! Koosje
ohwwwww spannend! We maken inderdaad alledrie nog kans deze ronde! Ik weet ook niet of ik het vol hou tot maandag hoor... We zien het wel, Sandra
Ik heb echt de hele avond last helemaal onder in mijn buik gehad en kon ook niet in slaap komen. Bleef last houden. Vanmorgen dus getest, helaas... negatief. Tja, ik dacht het al wel een beetje maar wilde toch testen. Nu snel nieuwe bestellen zodat ik deze weer heb als ik zondag niet ongi ben. Ik denk dat ik dan weer een testje waag... Dat is dag 13 ofzo na mijn 'misschien ei'. Oh ja, mijn temp. was weer hoog, 36,9. Hoest met jullie? Lekker Koosje, bijna vakantie. Waar gaan jullie heen? Wij krijgen 18 aug. vakantie, lekker 3 weken!
Hoihoi, @ Koosje; het vooruitzicht is in ieder geval goed --> de vakantie! Wij gaan volgende week zaterdag op vakantie, we blijven dichtbij, we hebben een huisje gehuurd in de duinen van Terschelling. ZIN IN. Jouw testdatum komt ook steeds dichterbij....SPANNEND! @ Guusje; naar hé die buikpijn. Aan de ene kant, voelt het positief natuurlijk. Maar aan de andere kant, ga je er ook weer over nadenken. Dat blijkt, want je hebt een test gedaan... Ik had ook de neiging vanmorgen, maar ik werd geremd door mijn man. Als jouw ovutest gelijk heeft gehad dan kun je nog niet voldoende hCG hebben mocht je zwanger zijn. Geduld, geduld. Ik weet het, het duurt eindeloooooooooooooooooooooooos. Hier geen veranderingen. Ik vind het toch wel heel erg spannend worden hoor! Liefs Sandra
Testen = meteen een berichtje plaatsen he? Ben verder helemaal niet benieuwd hoor Succes! Hoest met Lady Zorra? Zoveel stilte aan het front.... Ik ben vanochtend gestopt met temperaturen, word er zenuwachtig van en ik ging eigenlijk alleen tempen om er achter te komen of ik wel of niet een eisprong had...na wat gerommel in 2 cyclussen een paar maanden geleden. Nou het ei is gesprongen (en misschien wel gelegd ) dan stop ik er mee. Ik ga alleen vertrouwen op wel of niet over tijd zijn! Bevalt goed ladies: 'gewoon' aan de dromen en fantasieen toegeven tot er meer duidelijkheid komt! Hoe gaan jullie mannetjes met deze spanning om? Mijn vent vindt het best lastig omdat hij t zelf niet voelt en ik ook niet alles zeg (dan heb ik t over nix anders meer ). Nu vraagt hij dagelijks of ik nog last van mijn tepels heb, als ik 'ja' zeg glimlacht hij tevreden...zo lief. Als ik negatieve uitspraken doe op grond van vage symptomen ('ik ben vast niet zwanger want ik heb de witte afscheiding..' of zo) daar kan hij niet goed tegen, hij zegt dan ook dat we het pas echt zeker weten als mijn NOD nadert dus dat we positief moeten blijven. Ik heb zo'n lieve vent! Groet, Koosje
Tijdens het typen van mijn berichtje kwamen jullie berichten binnen @Guusje Klote dat de test negatief was, maar zegt (gelukkig) nog niets! Kan me goed voorstellen dat je iets wilt doen! Die buikpijn is wel vervelend maar bijzonder en geeft hoop.....ik heb er nog steeds een goed gevoel over! @Sandra Wat goed dat jij nog hebt getest! Leid jezelf af, droom lekker verder over wat je allemaal gaat doen als je zwanger bent, loop hard....en zing het uit tot zondag! Je test anders vast negatief ...knap vervelend! Mijn testdatum komt dichterbij ja, ik wil het echt uitzingen (als het zover komt) tot de 28 dagen...dus volgende week vrijdag....zegt ze dapper :-k . Was de vorige keer ook zo leuk om dan meteen een dikke vette stip in het venster te zien en zolang er hoop is...kan ik misschien nog wel wachten ook (maar ik zit er nu nog lekker safe ver van af). Guusje, niet wanhopen he? Er is nog alle kans! Koosje
@ Koosje; jaaaaaaaaaa áls ik ga testen laat ik het weten..... Inderdaad, zoals je het beschrijft, heb je een lieve man! Ook niet geheel onbelangrijk hé De mijne lijkt er vrij rustig onder. Hij was vorige maand erg teleurgesteld daarom doet hij nu denk ik niet zo uitbundig als ik. Verder hebben we het er wel heel veel over. En hij houdt mij steeds tegen als ik in een impulsieve actie weer eens wil gaan testen..... Tenminste als hij thuis is. En nu is hij niet thuis en kijken die testjes mij wel héél erg verleidelijk aan...haha Groetjes Sandra