Ik vond nog wat leuks: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewto ... sc&start=0 Of google: en tik in --> eerste zwangerschapsverschijnselen De eerste site die je dan ziet staan alle mogelijke klachten op, best grappig.
dat is wel leuk om te weten... nou maar hopen dat ons lichaam die dingen niet onthoudt en ons voor de gek heeft als we ze hebben
Voor onze mannen is het ook lastig lijkt me. Wij voelen vanalles en zij dus niet. Ik merk dat hoe meer ik roep dat ik vanalles heb, hoe meer mijn mannetje ook begint te hopen. Al probeert hij het ook wel weer te relatieveren. Het is bij ons eigenlijk al de een denkt wie weet, de ander relativeert en visa versa. Ik probeer niet de hele dag alles wat ik voel te roepen, want ik denk dat hij dan ook knetter wordt. Hij probeert mij ook wel tegen te houden met de testjes, maar ja, als ik iets wil... Hij kent me... De ovutestjes heeft hij wel gestumuleerd, omdat ik zo moeilijk mij ei kan bepalen en onregelmatig ongesteld ben. Ik wanhoop niet en probeer nu gewoon te wachten tot zondag of maandag en dan zien we wel. Ik ga me met mijn wachtactie aansluiten bij jullie, misschien dat het helpt... Jullie nog niet testen, ik ook nog niet, ha, ha,... Mijn buik doet nog steeds zeer. Spannend allemaal, maar wel heel leuk om dit zo met jullie te delen! Die site is inderdaad leuk en als ik die moet geloven... dan heb ik nog wel hoop, ha, ha!
Haha die eerste verschijnselen site is echt grappig....zo'n beetje alles wat je kunt voelen staat er op Geen wonder dat we al snel denken en hopen dat we zwanger zijn... Nu weer terug naar werk en wachtbank.. Koosje
Met z'n allen op de wachtbank... kan ook best gezellig zijn @ Lady Zorra; jij nog geen kwaaltjes? Ja die site die ik noemde, daar staat echt van alles op. Maar toch best grappig en héél herkenbaar. Ik ga maar eens een eind wandelen met onze hond... hopen dat het even een uurtje droog blijft 8) Sandra
Beetje last van m'n (.)(.), maar niet echt schokkend. Soms wat misselijk en pijn in m'n hoofd, maar ook niet echt schokkend... Ik weet het niet, wacht maar af. Door ziekte weinig kunnen klussen, dus denk toch door naar augustus...
@ Lady Zorra; wel geklust rondom de vruchtbaarste dagen dan? Dan kan het natuurlijk wel... je hebt slechts één zaadje nodig hé, haha! Ik hoop het voor je.....! Ik heb nauwelijks buikklachten meer. We gevoelige tepels, maarja dat had ik vorige maand ook. Begin er een beetje chagerijnig van te worden. Ik moet me inhouden om niet te testen....... Ohw, wat wil ik graag duidelijkheid... Liefs Sandra
Ooohhh Sandra, snap het helemaal! Vandaag een dagje met mams wezen stadten en dat was heerlijk. Allemaal leuke kleren gekocht! Wat dat betreft is zwanger worden dus minder handig, ha, ha.. Maar ja, kan er ook niet de hele tijd mee bezig zijn! Sandra voor je NOD hoef je ook niet veel te voelen, dus het zegt nog niets... Testen heeft nu w.s. geen zin (lees wie het zegt) want als je ei een week later was, is het nu nog te vroeg en geen bloed geeft moed! Maar ja, als je het rust geeft.. dan gewoon doen hoor. Als het maar in je hoofd blijft zitten... Ik ga zondag testen als ik niet ongi ben met zo'n test die je 4 dagen voor NOD kan gebruiken. Doe je mee? Ik heb af en toe steekjes, soms weer niet. Wel gister en vandaag af en toe misselijk. Maar ja, of dat nu echt is of doordat je er mee bezig bent...
Oja en pijn in m'n rug en af en toe een beetje rare buikpijn.... Volgens mij 2x geklust in de vruchtbare tijd, alleen de ovu- testen wezen anders uit... Als ik voorbij de 27 dagen ben, ga ik eens over testen nadenken!
Hai meiden.. Ben ik weer op de vroege ochtend.. Kon niet meer in slaap komen, en dat in mn vakantie Mijn temp. deze morgen is 36.7 Lijkt dus steeds meet te dalen. Geen ongi en oh wat is m lichaam me nu voor de gek aan het houden. AL een paar dagen gevoelige tepels en af en toe een vlaag van misselijkheid, moe overdag enz enz.. Maar ja doordat mn temp omlaag gaat ben ik eigelijk zeker dat deze ronde niet gelukt is.. Temminste ik heb gelezen dat je temp gaat dalen als je ongi er aan komt.. Alleen laat dat nu hetgene zijn dat bij mij uit blijft... Ik heb getest (ovu) tot een cyclus van 39 dagen, Daarna waren mn testen op. Tot die tijd steeds negatief.. Jullie begrijpen het al mijn cyclus is een grote puinhoop! Hoop dat jullie meer geluk hebben!
Jemig...afwachten IS ook moeilijk! Sandra, Kan mij goed voorstellen dat je er soms chagerijnig van wordt, dat heb ik als ik er bij stil ga staan dat het niet raak kan zijn. Niet daar al te veel bij stilstaan hoor....als je niet al teveel voelt is dat volgens mij juist een heel goed teken! Sommige mensen kunnen echt heel goed tegen HcG, daar ben jij er 1 van! Lekker blijven joggen, met de hond lopen, ons veel mailen (zodat we je van testen kunnen afhouden )....en dan doe je zondag/maandag/dinsdag een test! En girl...ER IS NOG GEEN BLOED TE BEKENNEN! Guusje, Ik heb er nog goede hoop op! Niet veelk voelen voor NOD is goed! Dat beebje moet veel rust hebben....ach we merken het wel....ik zou nog maar goed gaan pronken deze weken met die nieuwe oufits...voor je ze straks niet meer aan kan [-o< Bij mij ook wel onzekerheid, maar kan het wel goed henedelen ineens...heb het licht gezien Heb het ook erg druk, dat helpt. Ik voel ook niet heel veel, tepels wel overdag doorlopend gevoelig en zo nu en dan wat kleine steekjes onder in buik...dat heb ik andere maanden toch echt niet, was gisteravond ook zo fysiek moe, een heel moe gevoel in mijn buik bijna...dus er is hoop. Stelt mij ook wel gerust als mijn mannetje zegt dat als het niet raak is we dan lekker in de vakantie gaan klussen in de tent op een franse camping Ik moet nog 4 dagen dus da's ook nog ruim een halve week...dus ik stel mijzelf maar gerust als ik merk dat de tepelgevoeligheid kort weg is dat ik nog niet ongetseld ben en dat het alle kanten op kan gaan. Verder ga ik met een vriendin vanavond naar de Parade...moet het wel een beetje weer worden en moet ik vandaag zoveel doen dat ik weinig tijd heb styil te staan bij de buik, da's wel prima. Natuurlijk check ik wel zo nu en dan of er nog berichten zijn...dat geklets met jullie in deze fase vind ik veel te leuk! meiden, koppen op, eens denken we lachend aan deze tijd terug...of zo... Liefs, Koosje
Stefys, He, wat klote....dat vind ik ook gemeen...wel symptomen die echt in de richting van zwangerschap kunnen wijzen, en dan weer zo'n dalende temp erbij....om gek van te worden....wat dat nu weer betekent? Pas als je bloed ziet weten we echt meer, maar met een dalende temp is het wellicht wel lastig zwanger zijn.... Ik ben benieuwd! Ik hoop, als je dan toch ongi moet worden, dat je het dan maar snel wordt, op naar de volgende ronde dan! Toen mijn cyclus twee maanden ernstig rommelde, met een cyclus van 19 dagen erbij, werd ik zo onzeker en verdrietig... heb jij dat ook? Of kun je jezelf wel goed op het droge houden, zeg maar Heel veel sterkte, lach je over een tijdje mee als we een beebjwe hebben en terugdenken aan deze tijd? Koosje
@ Koosje en Guusje; bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Ik had éérst moeten internetten en toen pas ...... ! Ik heb mij namelijk niet in kunnen houden en een test gedaan. Je raadt het al....................................Negatief. Toen even zielig mijn man gebeld, die maakt zich nog geen zorgen... Die denkt dat we dinsdag pas posi kunnen testen áls het al posi is. Ik ga nu dus op de wachtbank naar dinsdag. Tenzij eerder Jullie kansen zijn er nog steeds, ziet er nog positief uit allemaal hé! @ Stefys; Balen van die temp. Wie weet zit het toch nog goed en anders maar hopen dat je snel door mag voor de volgende ronde. Ik merk dat ik een beetje depri aan het worden ben, geen prettig gevoel! Ik hoop inderdaad dat we hier straks met z'n allen heel hard om kunnen lachen........ Sandra
NEE! hahahahaha Mijn korste cyclus tot nu toe was 24 dagen! Dus nu beginnen de spannende tijden! (sorry voor dit misverstand)
Hey aanstaande mama Sandra, Dat kindje komt er voor jullie, heus! je bent zo goed bezig...deze test zegt echt NOG NIETS! Dat is het kloterige van vroeg testen...sommige vrouwen maken het HCGhormoon echt heel vroeg aan, andere later...het zegt niets, behalve dat het om depri van te worden is als je zo'n negatieve test in je handen hebt. Een vriend van mij, die fertiliteitsarts is, raadt zelfs altijd aan bij een week overtijd te testen. Heb hem wel eens gezegd dat i goed moet weten wat hij daarmee zegt en hoe moeilijk dat is...maar hij zegt bij een week overtijd weet je pas echt zeker dat bij de gemiddelde vrouw het hormoon goed genoeg is aangemaakt om te testen....tja, een man Nee meid..koppie op of als je echt heel erg baalt, schrijf ons wat er door je koppie gaat! Succes lieve Nimoh! Lady Zorra, ben benieuwd welke kant het met jou uitgaat...houd ons op de hoogte! Koosje
Ik merk dat nu de maanden voorbij gaan ik toch wel iets vedrietiger word. Dus meestal als ik dan ongi ben komen de tranen echt wel. Gelukkig heb ik een leive man die me goed kan troosten.. Ben ook mega emo de laatste dagen. Heb ik ook wel voor mn ongi. Dan zie ik baby's op tv met moeders en dan denk ik OOOHHH! DAT WIL IK OOK! Maar ja dan denk ik maar, mijn tijd komt wel. Ons kindje word ons wel geschenkt. Alleen ff afwachten wanneer.. Nog steeds niet ongi, vraag me af of het gaat gebeuren vandaag... @Superangel: Wat irritant joh. Steeds negatief.. En maar niet ongi.. Als het dan toch niks is, dan maar verder naar de volgende ronde toch? ZO denk ik er temminste over..