Hoe lang zijn jullie bezig Stefys? Ik merk dat nu wij al zoveel maanden bezig zijn het ook wel een beetje begint te wennen dat het langer duurt...gek is dat, natuurlijk ben ik wel verdrietig als ik toch ongesteld word, maar niet meer zo als in het begin. Toen ik vorig jaar juli (!) zwanger was, was dat ook al de tweede poging, dus wij dachten dat het weer heeeeel snel opnieuw gepiept zou zijn na de miskraam. Als dat dan een half jaar duurt is dat echt zo naar....toen heb ik wel wat tranen gelaten ja. Nu zijn we beter in ons ritme en lukt het ook beter om als het moet op commando te vrijen...dat scheelt een hoop. Ik heb goede moed dat het dus gaat lukken! Kop op meid! Koosje
Thanks Koosje! Ik heb net je bericht gelezen en zat spontaan te janken, haha! Wel fijn als er iemand met je meeleeft en met wie je er gewoon open over kunt praten... Soms praat ik tegen de hond, maarja die zegt ook niks terug (raar hé ). Mijn humeur wordt al weer ietsje beter... Ondanks dat het hier wel vrijdag de 13e lijkt........................... : Net een stuk met de hond gelopen, kwam er een boze man aan gefietst. Te mopperen dat de hond aan de lijn moest, en dat buiten de bebouwde kom aan de rand van het bos!D@#$%&R#@!@)(& Laten we maar zeggen: geen dierenvriend. Want onze hond is zo'n schatje, doet echt niemand wat. Toen lag de post op de deurmat....... Centraal bureau incasso...2x Zowel mijn man als ik hebben een bekeuring, samen goed voor 50 euries Kon erger, maar toch jammer geld Nou, dames, allemaal alle succes gewenst! Sandra
Jemig, wat een f***dag! Dat spontane huilen van jou stemde mij wel weer grust in de juiste zwangere richting ...kan ook bij ongi maar meer bij de mama-kant..tenminste bij mij. Weet je, ik vind het wel eens een beetje raar van mijzelf dat ik met onbekende meiden op zo'n forum mail (mijn mannetje kijkt er ook altijd met argusogen naar, is bang dat wij elkaar gek maken..) maar ik heb eigenlijk geen vriendinnen die in dezelfde fase zitten...de meeste meiden hebben al 1/2/3 kinderen of zijn net bevallen of zijn nu zwanger en dat ging ook vlot. Ik ben maar wat blij dat ik zo nu en dan ff kan sippen, opgefleurd kan worden door jullie, of juist heel opgewekt kan zijn al het de geoede kant op kan gaan. Had nooit gedacht eigenlijk dat ik dit zou doen Ik kwam er eigenlijk op doordat ik samen met mijn mannetje het boekje 'help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'las van Kluun. Zij mailde op alle fora die los en vast zaten en toen ben ik ook eens gaan zoeken. Dat boekje is trouwens een superaanrader voor als je net zwanger bent of zo...echt geinig. Fijn dat je een beetje opgefleurd bent ondanks al die lui die je moeten hebben...op naar de bloedingsvrije dagen! Liefs Koosje
Ik ken dat, jouw verhaal van je man die dan met argusogen zit te kijken. Hier zit er nog zo één. Is ook bang dat we elkaar op zitten te jutten, haha. En dat hier alleen maar de negatieve dingen naar boven komen. Ik moet zeggen, ik zit de laatste tijd ook wel heel veel achter de pc. Kan me voorstellen dat dat soms best irritant is voor de ander. Maar goed, ik heb 6 weken vakantie, dus wat moet ik anders de hele dag doen? Moet toch soms kunnen computeren, haha. Ik vind het ook fijn dat we met elkaar onze ervaringen delen en ons hart kunnen luchten. Ik ben erg blij met jullie . De pech gaat verder vandaag..... Ik zou met mijn ma gaan shoppen in een nabij gelegen dorp waar ze leuke winkeltjes hebben. Zijn we daar gearriveerd belt mijn zus op; of we terug willen komen omdat haar oppas niet is komen opdagen en tevens onbereikbaar is : En ze moest om 13.30 uur werken.......... Dus toen zijn we maar weer terug gegaan. Ik blijf vandaag maar binnen hahaha, what's next? Ik had net enorme steken in beide borsten. Niet normaal zég. En ook het zeurderige gevoel in baarmoederstreek begint weer parten te spelen. Klinkt misschien raar, maar dat geeft mij meer hoop dan wanneer ik niets voel. Ik ga nu even slapen, ben moe... Vannacht weinig geslapen. Nee dames, ik heb niet GEKLUST, haha. Gewoon wakker gelegen. Liefs Sandra Ps: dat boek van Kluun lijkt mij ook wel wat. Misschien ga ik wel kopen aankomende week dan kan ik het meenemen naar Terschelling Die andere boeken waren ook super (komt een vrouw bij de dokter en de weduwnaar.....)
Ik zit me nu te bedenken dat ik vanaf volgende week zaterdag gewoon moet afkicken...... TWEE WEKEN NIET OP DIT FORUM hellupppppppppp
@Sandra Ja....daar zeg je zo wat.....vanaf volgende week zaterdag kan ik 3 (!) HELE WEKEN niet op dit forum met jullie kletsen...zullen maar hopen dat we dan met een volle buik zonder dit forum moeten doen....da's dan ieg iets! Gelukkig...weer teken van leven in de buik en borsten bij jou kan me voorstellen dat je iets wilt voelen! Heb ik ook...moet moeite doen de stemming niet meteen te laten zakken als ik even geen rode, gevoelige tepels heb of geen apart gevoel in mijn buik...concentreer me dan maar op de camping in Frankrijk waar we de sterren vd hemel gaan klussen Ben nu op mijn vrije dag nog wat werkklussen aan het doen zodat ik volgende week relaxed op vakantie kan...en t is zulk mooi weer (staar naar buiten ...pompiedompiedom..), zet gewoon m'n zonnebril op, voor het gevoel.. 8) Waar is Guusje eigenlijk? Gelukkig kan ze nu niet de ene test na de andere doen omdat de Matcare testen toch nog moeten komen hahaha Ok...niet meer langer rekken nu...ik ga aan de werkklus! Ciaociao
Toch nog even...heb echt geen zin, je merkt het....dat boekje van Kluun is maar een klein boekje maar erg lachen: beschrijft het zwangerschapsproces in mannentermen...dat je dat weet. Zucht...tot later. Koosje
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh. Ik kom net tot de ontdekking dat mijn zus, gister met mijn mobieltje foto's heeft gemaakt. Die lag open en bloot op onze trap, toen wij met z'n tweetjes aan het lopen waren met de hond! En de deur was niet op slot . En..... daar staan foto's op van alle ovu-testen, die ik daarna steeds smste naar mijn man. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Ik hoop niet dat ze die bekeken heeft. Normaal gesproken zit ze niet in mijn telefoon, maar ze heeft wel die foto's gemaakt . Zo, hehe... dat lucht op. Ik hoop niet dat ze het weet. Lijkt me erg vervelend. Anders is het steeds......ennnnnnnnn..... al gelukt?
HEE meiden, ik heb jullie verhalen gelezen tot aan dit berichtje totnutoe. Maar ik ben zoooo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt! sinds deze maand hebben we ovulatietesten gedaan, en hebben we elke dag geklust! nu, mijn 'symptomen' van de laatste 2 dagen zijn: Winderigheid afbrekende nagels Stemmingswisselingen ( depressiever bij vlagen) extreem moe, ledematen doen niet wat ik graag wil dat ze doen ( kan ook uren op bed liggen, maar de slaap niet vatten ) eetbuien (komt waarschijnlijk van het volle gevoel in mijn buik.. ik heb zelfs het gevoel dat ie rond is :-s , hmmmm ) extreme dorst grotere 'prammen' maar dit is volgens mijn vriend.. Jeetje, ik voel me zooo onzeker he! Ik vind het erg fijn te lezen hoe nuchter jullie er mee omgaan, heb ik nu ook wel ietsie nodig om te zien! Nou maar hopen [-o< [-o< dat het deze maand dan nu eindelijk een keer raak is! Je merkt idd wel, dat je lichaam je continu fopt hoor, steeds weer denk ik 'zou het , zou het nu dan echt! ' Maar dan komen de duiveltjes weer! Toch heb ik nu het gevoel in mijn buik die ik niet echt kan plaatsen en ik kan janken om de domste dingen ( maar dat kan ook die depressieve gevoelens zijn.... :-s ) Ik hoop dat het voor al onze ladies hier deze maand echt raak is ! Ik duim iig mega voor iedereen ! En thanks voor jullie fijne berichten! \/ ik doe iig mijn dansje voor een goede afloop Liefs, G
He Gertje, leuk dat je mee doet op dit forum! Heel herkenbaar hé, al die klachtjes... Voor jou dus ook afwachten... Je hebt heel wat leeswerk gedaan dan . Deze typmiepen hebben al zo'n 11 pagina's volgekletst geloof ik, haha. Hoest met de andere dames.... tis stil aan het front! Ik heb weer het welbekende zeurende gevoel in mijn onderbuik. Morgen komt mijn nichtje van twee logeren, om 9.00 uur is ze er al! Heb ik mooie afleiding. En zondag gaan we lekker uiteten met vrienden... En dinsdag naar de musical Tarzan. Leuke vooruitzichten dus! Fijn weekend allemaal, liefs Sandra
Pff soms word je er zo gek van! Het lijkt erop dat de eerste ongi er aan komt. Zonet naar het toilet en bij afvegen heel licht roze. Vanmiddag voelde ik al een steek (heel vreemd maar dat heb ik altijd als ik ongi ben en op het toilet zit). Dus denk dat het echt doorbreekt nu.. Nou ja aan mn temp af te lezen had ik er al rekening mee gehouden. Maar als ik dan echt bloed zie laat ik vast wel weer een traantje.. Dan gaan we naar de 6e ronde toe! Tja het is wat met een onregelmatige cyclus.. Ik ga dan verder met ovu testen en tempen. Hopelijk word ik dit keer wat wijzer..
@ Stefys; hm zwaar balen! Ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden. Zwaar KL_TEN zo'n onregelmatige cyclus.......
He meiden, Wat hebben jullie weer veel gekletst! Leuk hoor! Wat een baaldag Sandra en ik me goed voorstellen dat je het niet fijn vindt wanneer je zus de foto's heeft gezien! Dat boek lijkt me ook wel wat Koosje, ga vandaag eens kijken in de stad. En hoe is het met jou nu? Wordt ook spannend! Ik moest gister de hele dag werken en toen eten bij mijn schoonmoeder en was om 24.00 uur thuis, vandaar gaan berichtje van mij. Wat een herkenning allemaal weer. Ik dacht ook dat ik nooit op zo'n forum zou zitten, maar ik vind het nu wel heel prettig. Een aantal vriendinnen weten wel een beetje dat we er min of meer mee bezig zijn maar niet al deze ins en outs. Ik heb er ook geen zin om over te praten. En mijn mannetje heeft ook zoiets van jij op een forum kletsen, ha, ha... Nou hij zou eens in dit schuitje moeten zitten... Wat is het spannend voor jullie en wat ben ik elke benieuwd als ik site weer open! Sinds gister heb ik licht bruinige/rozige afscheiding en ongi gevoel begint te komen, dus w.s. helaas... Op naar de volgende ronde. Heb er wel even vreselijk de balen van! Jeetje, ik wil zou graag...! Mijn mannetje blijft gelukkig positief, maar ik geloof niet dat ik daar vandaag zin in heb... Ik wordt toch wel een beetje gek van mijn lichaam, waarom dan al die stomme klachten? Is het normaal dat ik 4 dagen bijna niet kan lopen van de pijn ergens rond mijn eisprong (als het een eisprong is?) en daarna die zeurende pijn. Ik merk dat ik aan mijn lichaam begin te twijfelen... Nou ja, lekker om even van me af te schrijven... Hoest met jullie? En met de symptoompjes? Ben heeeel benieuwd!
Stefys, snap je helemaal! En maar testen en tempen, maar echt duidelijkheid.... NOT! Ik zeg ook elke keer tegen mijn man. Ongi worden is niet eens zo erg, maar dat ik geen duidelijkheid krijg over mijn cyclus en of het allemaal wel goed functioneert... HOu je taai meid en ik ben benieuwd hoe het vandaag met je gaat!
Wat lief dat jullie allemaal aan me denken.. Helaas is het weer over aan deze kant.. Vanmorgen ben ik ongi geworden met een temp van 36,9.En een cyclus van 41 dagen! Niet normaal.. Uiteraad baal ik mega erg. Maar ik was er op voorbereid doordat mijn temp steeds omlaag ging.. Ik wens jullie uiteraad veel succes en hoop dat jullie meer geluk hebben... http://www.9maand.com/images/ncban/64352?1185610867
Stefys, ik doe met je mee. temp. 36.9 en 40 dagen. Ongi lijkt nu defenitief door te breken... Suuces meid de volgende ronde en echt ooit zijn wij ook aan de beurt! Hoe gaat het met de andere meiden?
Nog geen Loop wel 80.000 keer naar de wc... Heb nu witte, dikke vloed (sorry) We wachten maar af, ga maar niet teveel hopen...
ik zit op dag 15 van mijn cyclus Superangel! ( maar ik weet niet wat mijn nod psies is ivm onregelmatigheden) En haha, jup.. heb heel wat leeswerk verricht, haha! Maar ik vond het allemaal erg interessant en gezellig Vandaag kan ik janken om echt van alles, maar dat zal denk ik meer de angst zijn van- jeetje, straks houdt mijn lichaam me echt voor de gek! Er is genoeg afleiding ook hier hoor! werk en huissie schilderen en vandaag komen ook 7 goede vrienden voor een bbq! dus leuk werk te doen! Maar net als wat jullie zeiden over het stappen, ga je dan wel drinken of niet, want stel dat de duiveltjes dan toch komen dan kun je jezelf wel wat doen ! (als het deze maand toch niet raak heeft mogen zijn, ga ik ook volgende maand maar tempen voor de zekerheid.. ) Oeh, ik ken jullie helemaal niet, maar door jullie stories leef ik al helemaal mee! Meiden, fijn weekend! Liefs!
Spannend hoor Gertje, je symptomen klinken goed! Maar ja, wat je zegt, ik weet alles van hoe je lichaam je ook weer voor de gek kan houden. Maar jij hebt wel veel dingen hoor, dus wie weet. Hoelang is je cyclus gemiddeld? En wanneer had je een positieve ovutest? Ben benieuwd! En, nou ja nuchter... vandaag even niet hoor en eigenlijk tussendoor ook niet altijd. Het wisselt. Ik probeer het van de positieve kant te blijven zijn en er niet teveel mee bezig te zijn, maar ik kan niet anders zeggen dat het lastig is... En vooral vandaag heb ik er even flink de balen van! Maar leuk dat je meeschrijft en ik benieuwd hoe het jou deze cyclus vergaat? Koosje en Sandra, hoe is het bij jullie?