Negatieve ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vie87, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hoi meiden,

Dit is de tweede ronde dat wij bezig zijn. Wilde de ovulatietesten eens uit gaan proberen. Heb vanaf dag 12 getest en heb een cyclus van 30 dagen, tenminste de vorige keer dan. Heb maandag en dinsdag een licht streepje gehad waarbij die van dinsdag ietsje donkerder leek. Woensdag en donderdag waren de testen helemaal wit, vrijdag weer een heeel lichte streep. Heb iedere dag om 12 uur getest.

Heb wel andere signalen van mijn lichaam gehad dat mijn eisprong geweest moet zijn. Had zondag t/m dinsdag vruchtbaar slijm en mijn baarmoedermond zat een aantal dagen hoog en nu inmiddels weer laag.

Zijn er meer die een hele vruchtbare periode negatieve ovulatietesten hebben, maar wel de andere signalen gewoon hadden?

Ohja ik had testen van 123zwangerschapstest.nl weet niet of dat die misschien slecht bekend staan :p

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Tja moeilijk. Ik weet niet of de tesen van 123 goed zijn, maar bij mij werden ze nooit knal. De Zwanger&Kids ovu dipsticks zijn wel heel duidelijk bij mij. Misschien is dat een aanrader voor de vlg ronde?

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ga ik dat eens proberen. Beetje jammer dat ik er gelijk 20 gekocht had haha.

Deel Deze Pagina