Hoi allemaal, Hopelijk kunnen jullie mij helpen, zit namelijk in een dillemma. Mijn vriend komt net thuis van het werk, helemaal sip Vanaf aanstaande maandag is hij werkeloos. Wij zijn nu 2 maanden bezig om kinderen te krijgen. Maar wat moeten we nu doen : Waarschijnlijk heeft hij op zeer korte termijn weer een nieuwe baan. Maar jah, toch een stuk minder zekerheid. Mijn vriend zegt: we gaan gewoon door voor een kind En dat wil ik ook het liefste natuurlijk. Zekerheid in het leven heb je tenslotte nooit. Maar is dat verstandig. Laat me aub weten hoe jullie er over zullen denken.
Wat een vervelende situatie! Ik hoop dat je vriend weer zo snel mogelijk een nieuwe baak krijgt! Gaat vast wel lukken. Het is natuurlijk een onzekere periode, maar IK zou alsnog voor een kind willen gaan. Zeker ook omdat we al lang bezig zijn met zwanger worden. Zo zie je maar dat het niet in 1x lukt. En daarom zou ik onze kinderwens niet aan de kant willen zetten.
Gewoon door gaan...een kind is er pas eventueel over 9 maanden...en er is geen probleem zo groot of er is een oplossing voor. misschien duurt het nog wel een hlf jaar of een jaar...dan sla je je voor je kop dat je een aantal maanden gestopt bent. Al zou ik zonder baan zitten zou ik ook door gaan...hup...achter je geluk aan
Dag MupkUH Wat jammer voor jullie! Maar niet bij de pakken blijven zitten hé, je vriend heeft vast snel weer een baan! Je kunt zoals je zelf zegt niets in het leven voorspellen, dus laat dat kindje maar komen! Het duurt nog een hele poos voor de baby geboren wordt, dus je vriend zal in die tijd zeker werk gevonden hebben! Heb jij zelf een baan? Veel goede moed. Ik duim voor jullie! Mirza
Mijn vriend werd werkloos nadat ik net gestopt was met de pil. We zijn gewoon doorgegaan en op de dag dat hij bij zijn nieuwe baas ging beginnen was ik zwanger (werd wel MK) ik zou er gewoon voor gaan meis! En ik hoop dat je mannetje snel weer een job heeft Sterkte en Succes
gewoon door gaan hoor meid. de meeste dingen in het leven kan je niet voorstellen. moet je dan maar stoppen met leven? nee hoor lekker voor een beepje gaan! en super met zoeken. wat voor type baan zoekt hij?
Echt super jullie reacties \/ Fleuren me helemaal op, was/ben er stiekem best verdrietig over. @Mirza Ik heb zelf helaas geen baan. Ben helaas na 3 auto-ongelukken arbeidsongeschikt. Maar wel flink aan het revalideren
@ blondsteenbokje Mijn vriend is lasser, dat wil hij als het kan dadelijk weer doen. Maar staat ook open voor andere functies. Hij is gelukkig de beroerste niet, en pakt werk met beide handen aan.
kijk hier eens even: http://www.ihcjobs.nl/web/ dit is een bedrijf in de bagger en offshore branche. ik werk voor bedrijf dat sinds kort onder hen valt. en zo zijn er meer bedrijven dus kijk even rond zal ik zeggen. zal best iets bij zitten. ik weet natuurlijk niet waar jullie wonen maar allicht is het iets
@ Blondsteenbokje Zal het aan mijn vriend doorgeven, kan hij zo eens gaan kijken op de site. Bedankt meid. Zie trouwens dat je 1 dag overtijd bent, en getes...
no probleem ik weet het toevallig dat ze altijd mensen zoeken dus...in die branche zo en zo dus die heeft zo weer werk hoor. klopt, ik ga morgen een test kopen en dan zaterdag ochtend testen.
Hey meiden, Krijg net een sms van mijn ventje dat hij aangenomen is bij een bedrijf Hij moet morgen beginnen ben echt super blij, heb gewoon tranen in mijn ogen.