Hallo meiden, Vandaag heb ik voor het eerst een ovu test gebruikt. Dit werd mij door mijn gyn. namelijk afgeraden ivm pco. Maar omdat ik ruim 20 kilo ben afgevallen raadde ze me aan om het nu wel te proberen. Vanmorgen had ik een temperatuurdip waarvan ik denk dat ik dus vandaag mijn eisprong zou hebben. Maar nu de test gedaan en de teststreep is wel lichter dan de controlestreep. Betekend dit echt dat ik nu dan geen eisprong heb?? Oh ja en ik zit op dag 13 van mijn cyclus, is ook een beetje vroeg voor een eisprong omdat ik dat meestel rond dag 18 heb maar omdat ik vandaag dus wel een temp. dip heb. En vanmorgen tijdens de echo waren de eitjes 2.2, 1.8 en 1.7.
Ik ken deze testen niet maar een ovu test mag pas pos gezien worden als de teststreep minimaal even donker is als de controle streep dus ik zeg negatief
ja precies...dat dacht ik dus ook maar omdat ik dus wel een tempdip heb vandaag vond ik dat wel verdacht. Daarnaast is het wel zo dat de pennestreep wel bijna net zo donker is maar het roze eromheen is lichter. Ben benieuwd hoe de test er morgen uit zal zien want dan heb je ook vergelijkingsmateriaal Maakt het miss iets makkelijker...
Ja, inderdaad, van 1 test kun je weinig zeggen. Deze is in elk geval negatief. Maar stel dat je een heel rijtje met testen hebt en deze is de donkerste, zou ik hem als positief beschouwen. Zo werkt het ook met de sensitesten. Ga je binnenkort weer voor een echo dan?
Ja precies...nou ben heel benieuwd wat ze de komende dagen zullen doen Nee ga pas volgende maand weer heen voor een echo...nu maar hopen dat dat niet hoeft
Ik zou nog even doortesten. Ik dacht ook dat de tempdip pas na de eisprong kwam, dus misschien gewoon toeval?
Dit is de test van gister en van vandaag. Lijkt toch donkerder, die van gister. Daarbij, gister en vandaag slijm, de ovu buikpijn en nog steeds een temp dip. Ik weet het nu niet meer hoor...
Je eitjes waren gister wel mooi groot... maar de testen lijken mij idd niet positief! Ik heb ook pco en ovutesten kunnen eerder vals positief aangeven dan vals negatief volgens mij! ik zou elke dag blijven testen... hoe laat test je ongeveer? dus welke tijden heb je deze 2 gedaan? en doortempen natuurlijk!
Ik temp zeker door en ik test ook nog wel even door Gister heb ik in de middag getest, geloof zo rond 14:00 uur en vandaag rond 19:30 met eerlijk gezegd maar een klein plasje..maakt dat uit??
wil je een goed beeld hebben kun je beter elke dag rond zelfde tijdstip testen. En dan zorgen dat je 2 uur vantevoren niet drinkt en je plas inhhoudt...als je elke keer ander tijdstip doet kun je m net missen en heb je ook geen duidelijk beeld qua lichte en donkerdere streepjes
Ik gebruik die testen ook... Hij is pas positief als de teststreep er echt afknalt...bij mij komt de teststreep dan ook eerder dan de controlestreep. En hij is even dik en veel donkerder dan de controlestreep. Ik zou zeggen nog even doortesten, hij zit eraan te komen. heb altijd 3 dagen voor mn ei al van dat slijm dus dat hoeft niet echt wat te zeggen. liefs
Ok nou dat is duidelijk dan...ik test nog evsn door en probeer dat rond dezelfde tijd te doen Maar vraag me wel af hoe het kan dat de streep vandaag lichter is dan gister?? Je zou dan toch juist denken dat de testen steeds donkerder moeten worden als het eraan zit te komen??
Hallo allemaal, onderstaand de test van vandaag erbij...bijna niks te zien zo licht...is dat niet vreemd??? Betekend het dan niet gewoon dat de eerste test positief was? Wat denken jullie???
tja aan je temp te zien heb je hem nog echt niet gehad....:s dus denk niet dat er al een positieve is geweest...
Misschien was je test wel posi geweest als je een dag eerder had getest.... Lastig he, zo word je er nog niet wijzer van... Misschien toch maar even doortesten....
Bij mij precies hetzelfde als bij Ikzelf. Eerste test licht streepje, 2e test helemaal niets, 3e weer een licht streepje dus ik blijf ook ff doortesten.
Hallo, hieronder zie je dat het streepje vandaag weer donkerder is Zit mij ei er nu dan eindelijk aan te komen??
Ik heb die testen ook.. dit is mijn eerste test.. (1e cyclus was 30 dagen) maar wil gewoon meer inzicht krijgen omdat ik nog niet zo lang gestopt met de pil ben.. Nu zit ik vandaag pag op dag 5/6 en ben zelfs nog een beetje ongi.. veel gedronken ( kwam ineens in mn hoofd goh laat ik alvast eens een testje doen) dit is dus het resultaat.. Liefs Mariahh