Ikzelf, LH is altijd iets aanwezig in een vrouwenlichaam en schommelt ook wat. vandaar dat de ene test donkerder is dan de andere. Maar een positieve test knalt er echt af... Ik denk wel dat je ei eraan zit te komen hoor, gewoon doorgaan met testen! Deze testen zijn heel gevoelig, dus als je echt een piek hebt knalt ie er wel af hoor!! liefs
@Ikzelf: ja he.. ik zit pas op dag 5/6 van mn cyclus.. schrok er eerlijk gezegd een beetje van want had gedacht dattie nogwel omo wit zou blijven of heel vaag.. spannend he!! ik doe morgen weer een test dan zet ik hem hier even bij.. kunnen we vergelijken.. Op welke dag zit jij nu dan? Liefs Mariahh
Ok ja leuk..ben benieuwd...ik zit nu op dag 16...dus schiet op Ben dan ook erg benieuwd wat mijn test er morgen van zegt Nou we zien het morgen wel van elkaar
Heh heh..mijn temp gaat eindelijk weer omhoog...ben nu echt heel erg benieuwd wat de ovu test er vandaag van gaat zeggen
spannend, ik duim voor een positieve ovutest voor je! Het schijnt zo te zijn dat als je temp omhoog gaat, je eisprong al is geweest?
Die van clearblue geven een smiley aan, die zijn heel handig. Moet je alleen niet met ochtendurine gebruiken want dan werken ze niet goed. Succes! x
Die mogen juist wel met ochtendurine! Staat in gebruiksaanwijzing en werkt goed hoor met ochtendurine...
Volgens mij bedoelen jullie dit als knaltest of niet!?!? hihi ben zooooo blij, heb gewoon es een keer een knaltest De teststreep is donderker dan de controlestreep!!!
Heel goed, heel goed hihi! Tja, ik zou het de komende drie a vier dagen nog even doen voor de zekerheid, weet het zelf ook niet precies. Liever wat overdrijven dan net ernaast zitten, nietwaar? Sperma overleeft wel een paar dagen, dus je zou zelfs om de dag kunnen doen de komende week.