Buiten die test van die dinsdag is alles negatief. Die van vandaag zeker. Je mag een ovu ook niet zo vroeg doen hé Maar als hij idd positief was dan heb je een hele korte cyclus. Ben je daar mee bekend? Zou toch doortesten, deze testen staan erom bekend dat je extreem kunnen knallen.
Ze zijn zeker negatief, maar er zit wel weer een oploop in... is dat normaal? Nee, ik ben niet bekend met hele korte cyclussen. 27 dagen is het kortst wat ik ooit heb gehad. Maar zit vaker tussen de 28-31 dagen.
Als dat je cyclus lengte is dan verwacht ik nog niet dat dit je eisprong is geweest. Deze van 2bsure zijner gevoelig en voor vele TE gevoelig. Zou je adviseren die van z en k te gebruiken. Oploop kan ja maar hoeft niet. Ik heb het 2 maanden gedaan naar m'n vmk in augustus. Had echt Oploopt en dan ineens bam knaller zonder twijfel. Werd gestoord van testen en kreeg veel stress. De keren dat ik zwanger raakte waren altijd zonder die testen.
Ik denk dat je piek eraan komt. Je bent ook erg vroeg begonnen met testen. Bij een cyclus van 28 dagen kun je op cd 10 beginnen met testen. Veel eerder heeft geen zin.