hoi allemaal, ik ben bijna 32 wkn zwanger van me eerste kindje. Nu heb ik sinds 4 dgn (soms pijnlijke) steken in me vagina en in me liezen regelmatig. ook Voel ik nu ineen keer veel beweging bij me schaambot. Ik had eerst ook elke dag last van brandend maaguur. nu niet meer sinds 4 dgn. Het is niet zo dat ik nu vaker moet plassen. kan het zijn dat hij nu al aan het indalen is? met 31 wkn? iemand daar ervaring mee?
Ik had dat ook. De verloskundige zei gisteren dat het kindje al gedeeltelijk was ingedaald. Het zou goed kunnen. Bij een eerste kindje schijnt het rond de 30 weken al te gebeuren (bij een tweede veel later). Ik dacht altijd dat het pas helemaal aan het einde gebeurde, maar niet dus.
Hoi! Ons kleintje was ook met 31 weken al ingedaald, met het hoofdje in het bekken, sinds vandaag ligt het hoofdje ook echt vast en kan het dus geen kant meer op! Ben benieuwd..
hmm oke, dan zou het bij mij wel gedeeltelijk zijn gebeurd. Ik moet maandag weer naar de verloskundige. ben benieuwd! wat voelde jullie eigenlijk toen het aan het indalen was?
ons kleintje is ook al aan het indalen zegt de vk.. hoe ik het ervaar is als een menstruatie achtige pijn af en toe... kan ook best lang aanhouden en dan even verdwijnen om vervolgens weer terug te komen.. ook heb ik nu wel last van obstipatie doordat mn darmen helemaal verdrukt worden... jaja.. de laatste loodjes... haha..