Hoi allemaal, Ik vraag mij af of iemand die wat steviger is net zo'n mooie buik krijgt als de wat slankeren? Ik ben wat steviger, normaal maat 48 en had altijd al een buikje. Nou ja meer een vetrol ter hoogte van m'n maag. Zodat er ter hoogte van mijn navel een soort indeuking was. (mmm is dit te snappen???) Deze rand is nu ik zwanger ben al veel minder, omdat de hele buik dikker en steviger wordt. Maar zal deze rand helemaal weggaan en ik net zo'n mooie ronde buik krijgen als ik op de foto's zie???? Wil eigenlijk ook wel buikfoto's maken, maar vind mijn buik niet zo mooi nu. Wie weet (uit ervaring) dat het nog wel mooi wordt???? Groetjes Sandra.
Ik ken mensen die ook wat steviger zijn en zoals jij beschrijft een rolletjes hebben, maar die hebben naar mijn idee een heel mooie ronde buik gekregen hoor!!
Ik denk dat dat echt per lichaamsbouw verschilt ook. Ik durf daar geen mening over te geven. Mn schoonzusje is best stevig en had een enorme buik,en ook een stevige buik toen ze zwanger was. Durf er niet echt iets over te zeggen eigenlijk. Wel word iedere buik steviger,dat wel!!! Ik had een beetje een blubberbuikje zeg maar haha,en die is nu helemaal verdwenen. Heb nu een echt zwangerschapsbuikje,en die blubbert niet meer nu hehe!!
Het lijkt bij mij met losse kleding ook nog wel wat, maar zonder echt niet hoor. Zodra er wat strakke kleding omheen gaat, zie je toch die rol nog. Had zo gehoopt nu eens met m'n dikke buik te kunnen showen (buikband enzo), maar ik durf toch nog niet. Gr. Sandra
Buikband kan je gewoon aan hoor meis!!! Je kijkt zelf heel anders tegen je zwangere buik aan dan andere omdat je zelf niet echt doorhebt dat je buik wel degelijk veranderd!! Jij ziet jezelf elke dag maar wedden dat andere zo zien dat je kei zwanger bent! Het is echt zo hoor!! Ik dacht ook eerst dat mn buik gewoon wat dikker was maar niet van de zwangerschap maar nu krijg ik zoveel reacties op mn buik! Mensen zien echt wel het verschil tussen een dikke buik van nature of van zwangerschap Dus dragen die buikbanden
Ik ben ook stevig en had ook een vetrol bij mijn maag maar die is helemaal opgegaan in de buik. Dus maak je geen zorgen je vetrol is strakkies weg. Groetjes toi
Geen zorgen hoor, Ik ben ook best wat mollig zeg maar, en had een (dikke) buik voordat ik zwanger werd. Nu ben ik super trots op mijn buik Ziet er net zo mooi uit als die van iemand die slank is.
Ik ben zelf ook best stevig,had maat 44/46 en heb nu een hele grote,ronde buik waar ik heel trots op ben.In het begin als je buik nog niet zo groot is zie je de rollen nog goed zitten maar bij mij zijn ze nu helemaal verdwenen 8) en heb alleen nog maar een ronde buik...
Hebben jullie een stevige(harde) buik of een slappe(beweegbare)??? En vanaf wanneer waren jullie die rollen kwijt. Bij mij is het nu boven de navel dikker, dan een indeuking waar de navel zit en dan de onderbuik iets dunner als boven de navel. Ik had helemaal een rand ter hoogte van de navel ( van zij tot zij zeg maar)en er zit nu nog aan beide kanten van de navel zo'n 5 cm deuk. Het ging dus langzaam vanaf m'n zij naar m'n navel toe opgevuld worden, maar heb het idee dat dat nu is gestopt ofzo. Het lijkt net alsof die deuk bij m'n navel niet weg wil. En juist die deuk/spleet (hoe omschrijf je zoiets) valt heel erg op bij strakkere kleding. MMMMMMMM wat een verhaal alweer, is er nog iemand die dit begrijpt???? Wordt gewoon een beetje onzeker, er zijn veel mensen in mijn omgeving zwanger en zij hebben allemaal hele mooie ronde buikjes. Zonder bobbels of deuken. Maar dit zijn wel allemaal slanke dames. Wil ook zo graag een mooie ronde buik om te showen, ben zo blij en trots op ons kleine wonder!!!! Gr. Sandra.
Inmiddels is m'n buik vrij hard maar ben natuurlijk ook al even verder dan jou. Toen ik 25 weken was had ik een vrij kleine en zachte buik,vetlaag kon je nog goed voelen en zien zeg maar Ik zou me maar niet druk maken en lekker gaan genieten van je zwangerschap.Het is toch niet anders dus kun je er maar beter trots op zijn.Ik ben inmiddels bijna 20 kilo aangekomen,striae van hier tot tokio en megadikke voeten waardoor ik geen schoenen meer aankan.Ik ga me er niet druk om maken want kan het toch niet veranderen
Hoi meis, ik ben een behoorlijke stevige dame en dat is een understatement! Maar ik heb altijd een prachtige buik als ik zwanger ben! Mooi rond en stevig met een lekker tijgerprintje Meid, het is niet anders! Geniet van je buik en de kleine die er in groeit want het is voobij voor je er erg in hebt en dan ga je het missen!
Hier nog een wat steviger iemand Moet eerlijk zeggen dat ik in het begin ook heel erg twijfelde om een buikband aan te doen omdat ik bang was voor de reacties. Maar toen ik de 20 weken was gepasseerd begon mijn buikje goed te groeien en nu heb ik echt een stevige, redelijk ronde buik. Kijk maar eens naar mijn foto album op mijn site! Meid, geniet er lekker van en laat anderen maar denken wat ze willen!
Ik ben ook stevig gewatteerd en heb toch echt wel een mooie ronde buik. Kijk maar in mijn album! In het begin is hij inderdaad nog wat zachter, omdat het kindje de buik nog niet helemaal opvult, maar nu is ie wel stevig hoor! (Ben er vol van, hahaha!)
Heb even wat foto's bekeken en moet zeggen dat jullie mooie buiken hebben!!!! Ik zal wel wat meer geduld moeten hebben. Het zal nog wel stevig en mooie rond worden, hoop ik. Geniet er wel van hoor, dat getrappel is heerlijk!!!!!!!!!!! Maar ben gewoon wat onzeker, omdat ik ook geen mensen ken die wat dikker zijn en zwanger. Heb heel wat blote zwangere vriendinnen buiken gezien, maar geen blote zwangere buiken van meiden met maat 48 ofzo. Bedankt voor jullie lieve en wijze woorden!!!!!!!!! Ik wacht maar af op een mooi buikie!!! (met buikband dan!!!) Liefs Sandra.
Hoi Selin Als mijn buikie net zo snel gaat als de jouwe van 27 naar 30 weken............Whaaaaaa dan wordt het nog supergaaf. (dan is er voor hoop voor mij hihihi) Jeetje heb net vol verbazing op je site naar de foto's gekeken, wat een verschil in 3 weken!!!!! mooie buik heb je hoor!!!!!!! Groetjes Sandra.
Sandra, Dat gaat echt helemaal goedkomen! Straks als je wat verder komt gaat je buik echt een groeispurt nemen....zo rond de 30 weken ga je je buik al te groot vinden hahaha Geniet er nog lekker van! Groetjes, Selin