Nee het is ook niet gek maar vind het wel jammer dat niemand enthousiast reageert ja heb ik al eens gedaan kreeg namen zoals: George, Rowan, Collin.. Niet mijn ding maar ik breng dat op een andere manier ipv vol afschuw reageren haha
Nou dit idd. Bovendien is een kind sws een open deur voor commentaar. Opvoeding, ontwikkeling, kleding, psz of niet, school, gedrag etc etc... Nou als ik me daar naar moet gaan richten worden kind en ik echt rijp voor een opname
Ik zou het gewoon niet bespreken haha Onze zoon heet Novan en veel mensen vonden t mooi maar ook heel veel mensen vonden t een rare naam. Ik denk omdat het gewoonweg niet zo standaard was. En nu krijgt ons derde kindje ook een naam waarvan ik zeker weet dat mensen eraan moeten wennen!
Ik wil mijn kind als het een meisje is, naar mijn oma vernoemen, als 2e naam. Maar die heeft een voornaam die na 1970 gewoon niet meer voorkomt. 1x per jaar max.... Mijn moeder vindt het walgelijk en idioot dat je je kind zo'n naam kan geven. Steekt ze ook niet onder stoelen of banken, heel vervelend. Maar als ik mijn kind zou noemen naar haar woonplaats (Tessel/Texel) dan is ze lyrisch enthousiast (maar ik zou het nooit doen). Namen Lekker voor jezelf houden of alleen peilen bij iemand die tact heeft
Ik waardeer eerlijkheid meer dan lekker meepraten en achter je rug om zeggen dat het zo'n afschuwelijke naam is. Al snap ik best dat het leuker is als zij de namen die jij voorstelt ook leuk vindt
Precies de reden dat wij onze ideeën over Namen met niemand delen. In het begin wat nemen geopperd bij schoonmoeder, maar die had op alles wel wat aan te merken dus daar zijn we snel mee gestopt.