wij gaan volgendjr voor een 3de kindje vind het allemaal wel spannend hoor. kayleigh is precies na 1jr stoppen met de pil ontstaan. danique is door de pil heen gegaan toen de oudste 10mnd was. ben benieuwd helang het bij de 3de gaat duren. we willen eerst het erfelijkheid onderzoek van mn oudste dochter af wachten(stofwisseling in de botten niet goed )kan erfelijk zijn daarvoor is er bloed geprikt. dus zo doende dat we het naar begin volendjr zetten we krijgen pas in januari de uitslag van het bloed. wie heeft er nog meer 3 kindjes of is zwanger van de 3de? ben benieuwd naar jullie verhalen. gretjes van moniek
wij gaan ook voor een derde! Onze dochter is nu net 6 en onze zoon wordt in januari 4. Ik ben eind mei al gestopt met de pil maar tot nu toe nog zonder resultaat. Van mijn kids was ik direct zwanger, dus zit er nou al wel een beetje op te wachten...Heb blijkbaar toch meer last van ontpillen dan ik had gedacht. Ik hoop dat jullie ook voor die derde kunnen gaan. Succes!
Wij ook! Helaas wachten we alweer 2,5 jaar Eerste twee ook snel aangeteld. Deze x wil het nog niet zo lukken, zijn onder behandeling van gyn. Hoop dat dat bij jou niet nodig zal zijn Groetjes Mabelle
Wij hebben eigenlijk al drie kindjes (zie onderschrift) maar willen er heel graag nog eentje bij. Dan hebben we drie kindjes in huis.