Help ik weet het niet meer!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miss h, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss h

    miss h Lid

    9 dec 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit echt met een mega probleem.
    Ik zit vandaag 9 dagen na de pregnyl 5000 en ik denk dus 8 dagen na een eisprong.
    Gisteren was mijn test van de kruidvat (2 voor5) helemaal negatief, maar ik kreeg wat rose bij het afvegen op het toilet.
    Vandaag ineens helder rood! Heb wel een inlegkruisje in moeten doen. Ik heb weer een test gedaan en ik zie een heel vaag 2de streepje.
    Ik dacht ik word gek dus zonder iets te zeggen manlief laten kijken en gevraagd of ie verschil zag en die zag het ook.
    Kan dit een beginnende menstruatie zijn of zou het toch iets anders zijn?

    Ik maak me zelf gek hier!
     
  2. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Over 2 dagen nog een test er tegenaan gooien en zien wat ie dan doet....
     
  3. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Zat er nog verschil in de tijd van je urine?
     
  4. miss h

    miss h Lid

    9 dec 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja zekers die van gisteren was ochtend en die van vandaag was vanmiddag
    dus die van vandaag zou minder geconcentreerd moeten zijn.
    ik had wel een paar uur al niet meer geplast (ivm mijn afrijden etc duurde allemaal lang voor ik naar huis kon)
    Dus dan zou je zeggen dat die van vandaag bij de ochtend eigenlijk nog duidelijker had moeten zijn of niet?
     
  5. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ik zou ook nog 2 daagjes wachten en dan evt opnieuw testen!

    gefeliciteerd met je rijbewijs ;)
     
  6. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ja dat zou je inderdaad zeggen. Ik zou morgen gewoon nog eens testen, want zo'n streep komt niet zo maar. En als je mét pregnyl al negatief getest hebt en daarna weer positief....waar komt dan die hcg vandaan?
    En je hoort het wel dat mensen nog bloedingen hebben terwijl ze zwanger zijn....
    Spannend joh
     
  7. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ennuh hoe ging het afrijden? Mogen we je daar al mee feliciteren?
     
  8. miss h

    miss h Lid

    9 dec 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    JA BEN GESLAAGD!!!
    mag ook wel na de derde keer haha

    Ik ben in 2009 spontaan zwanger geweest (ging na 4,5 mnd mis) maar dat wist ik niet en had steeds ook iets bloed en dacht ook kom nou maar met die menstruatie dan ben ik er weer vanaf
    achteraf was ik zwanger
    maar weet niet meer of het zoveel was

    het is nu echt helder rood bloed wat ik had en was vanmiddag minder en nu weer wel wat in het inleg kruisje (sorry van het onsmakelijke)
     
  9. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Jeuh voor je rijbewijs, echt goed. Ik had hem ook de 3e keer en nog nooit iets gehad, dus dan heb je extra goed geoefend zeg maar ...haha.

    Vreemd meis, wat onzeker zal het zijn. Helaas kun je niet veel meer dan afwachten en misschien morgen nog eens testen?
     
  10. miss h

    miss h Lid

    9 dec 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat ik er morgen weer eentje tegen aan gooi
    kruidvat is wel super gevoelig hoorde ik...
     
  11. miss h

    miss h Lid

    9 dec 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik wilde nog even het vervolg laten weten
    ik be erg aan het bloeden momenteel lijkt op een menstruatie alleen niet de beruchte buikkrampen. wel veel..
    net het zkh gebeld en die vertelde me dat het kan zijn dat het in een zeer vroeg stadium is misgegaan maar het kan ook een innestelingsbloeding zijn
    al geloof ik dat zelf niet echt aangezien wat ik bloed....
    vrijdag nog een keertje testen en anders volgende week de uitgangs echo voor de volgende keer...
     
  12. Sanni

    Sanni Actief lid

    1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb zoiets.

    Dacht dat ik een paar weken geleden gewoon ongesteld was geworden, wel lichter dan normaal begon met rose toen bruinig en na een week rood dus ik dacht ben weer ongesteld het heeft totaal zo'n 2 weken geduurd voelde alleen anders dan me normale menstruatie. Alleen de afgelopen week was ik telkens misselijk, krampjes in me onderbuik dus toch een testje gedaan van de kruidvat (2voor5 euro) en zag ook een heel licht rose streepje snapte er niets van... :( Daarna een clearblue test gedaan die was negatief maar 2 dagen later was zowel de kruidvattest als de clearblue test positief, dus net terug van de dokter en heb morgen een afspraak bij de gynaecoloog voor een 6 weken echo kijken of ik toch echt zwanger ben en of het goed zit.. Erg spannend allemaal..

    Volgens de dokter kan het wel ongesteld worden en toch zwanger zijn.. Dus wie weet zou over 2 dagen gewoon weer testen kruidvat testen zijn er gevoelig en een streepje is een streepje!

    Groetjes!
     
  13. miss h

    miss h Lid

    9 dec 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ sanni
    dat zei de arts ook, ze zegt hoe dun ook het steepje positief is positief
    maar of het goed blijft gaan is de vraag
    meestal heb ik, vooral na ziekenhuis behandelingen, echt krampen als ik ongesteld word/ben en nu dus niet
    maar ik verlies best wel veel, moet steeds het maandverband verschonen, net als bij een normale ongi
    dus ik begrijp hem niet meer
    maar ga over een paar dagen weer testen wie weet !
    jij heel veel succes bij de gyn !!
     
  14. Em85

    Em85 Actief lid

    30 mrt 2009
    174
    0
    0
    hoi miss h,

    Ik weet je wat je doormaakt. Ik mocht gister testen na de tp van 2 weken geleden.
    Omdat ik vorige week ziek ben geweest moets ik van de ha een test doen. deze heb ik gewoon thuis gedaan, kv 2 voor 5, en 2 streepjes.
    De streeptjes spatten niet van de test af maar toch.
    Nu moest ik een bloedtest laten doen maar de huisarts wilde dat ik eerst bij hun een test zou doen.
    En wat denk je, ik heb al 7 testen 2 streepjes en bij de ha is de test negatief. Mijn menst is nog niet opgang gekomen maar heb er zelf niet veel vertrouwen meer in.
    Succes in deze moeilijke maar vooral spannende tijd.
     
  15. miss h

    miss h Lid

    9 dec 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ em85
    Heel veel sterkte !
    Ik had in december een ivf poging omdat er ineens zoveel eitjes waren..
    Ik heb me rot getest maar helaas het mocht niet zo zijn..
    Ik had geen kruidvat testen maar wel goedkope merk en die hadden dus een indrooglijntje
    alleen de kruidvat niet zeggen ze..
    Hoeveel dagen na de tp ben je nu?
     
  16. Sanni

    Sanni Actief lid

    1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    @miss h bedankt! Jij veel succes hopelijk test je over 2 dagen positief!! Laat het even weten!
     
  17. Em85

    Em85 Actief lid

    30 mrt 2009
    174
    0
    0
    15 dagen na de TP
     
  18. miss h

    miss h Lid

    9 dec 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    dan zeggen ze hier je mag hoop hebben
     
  19. Em85

    Em85 Actief lid

    30 mrt 2009
    174
    0
    0
    Dit waren/zijn mijn testen.
    Ik heb de hoop een beetje opgegeven ondanks de teststreepjes
    [​IMG]
     
  20. miss h

    miss h Lid

    9 dec 2010
    97
    1
    0
    NULL
    NULL
    tis een beetje lastig te zien maar ik heb de zelfde streepjes :-S
     

Deel Deze Pagina