Hee dames. Even kort samen gevat, Ik heb 5 januari een miskraam gehad (hartje klopte niet meer) En heb toen ongeveer 2,5 week gebloed en voelde vorig weekend ovulatiepijn,,, dinsdag had ik een controle echo en zat er nog een verdikking, iets dikker dan 2 weken ervoor. De dag erna kreeg ik weer een echo want ze wilde een water echo doen om te zien wat het nou is,, uiteindelijk niet doorgegaan want ze zagen dat ik inderdaad een eisprong gehad heb (dus hoogswaarschijnlijk dan de zaterdag/zondag geweest toen ik ovulatiepijn voelde) mijn vriend en ik hadden toen nog gemeenschap gehad. En nu 7 dagen later heb ik licht bloedverlies? Kan dit duiden op een menstruatie of toch een innesteling? Had voor ik die miskraam had geen innestelingsbloeding gehad.. maar misschien dat ik dat nu wel heb omdat de baarmoeder nog extra gevoelig is? Ik hoop dat iemand mij wat kan vertellen hierover want ben toch een beetje een druktemaker. Liefs, KleinMeisje93
Je bedoelt met 'verdikking' denk ik je baarmoederslijmvlies? Dat die dikker was dan 2 weken eerder zou heel logisch zijn aangezien dit steeds dikker wordt gedurende de cyclus om een eventueel bevrucht eitje op te vangen. Of het een innesteling of menstruatie is is moeilijk te zeggen.. als ik het goed heb is dit je eerste cyclus sinds je MA. Je lichaam kan dus nog in de war zijn waardoor je deze keer vroeger je menstruatie kan krijgen. Even afwachten dus. Succes!
De bloeding is al gestopt, alleen nog heel licht met afvegen en zat helemaal niks in inlegkruisje 😤 Nja, bloeding noem ik het niet,, lijkt meer op iets donkere afscheiding met afvegen. Test is nog steeds licht positief.. weet nu niet of ik hem positief of negatief moet beschouwen... ben bang dat er toch nog iets zit van een mk... maar anders kan ik toch geen eisprong krijgen??? Ze zagen namelijk op de echo dat ik die gehad heb..
Wat naar en een onzekerheid... Het enige wat je zou kunnen doen is afwachten...Het ene lichaam is weer snel back to normal na een miskraam en het andere lichaam is wat langer 'in de war' Moet je binnnenkort weer terug om het te laten checken of alles in orde is? Het kan wel zo zijn dat je weer zwanger bent,maar het kan ook nog HCG zijn wat je een licht streepje geeft op de test. Succes meid!
Dankjewel! Het zit zo,, mijn vriend en ik gaan binnekort verhuizen en dan moet ik daar een afspraak maken voor opnieuw een echo,, maar dat ga ik via de huisarts van mijn vriend doen. Ik had de gynaecoloog ook nog gesproken en die zei namelijk dat als ik over 2/3 weken nog niet ongesteld ben ik dan moet bellen,,, Ze wilde sowieso dat ik nog een echo liet doen wegens de verdikking (baarmoederslijmvlies, of iets anders??) bij de laatste echo zag ze dat t namelijk iets dikker dan 2 weken geleden was EN ze zag er een bloedvaatje heen lopen dat iets aan het voeden was?? (door het gebruik van rood/blauw op de echo, weet de naam zo niet ervan) en ze zag dat ik een eisprong had.