Testen wit op of rond nod innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamajongens, 6 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Hallo

Ik denk dat ik een innestelingsbloeding doe.

Ik had 4jan laatste regels, 17 a 18 dacht ik pos ovulatietest maar blijkbaar 22 nog eens ovulatietest gedaan en dan was die nog knaller.
    Op 26 jan had ik echt een half uur tot een uur dat ik me niet goed voelde wist niet hoe ik me moest houden Zitten ,liggen of rondlopen vervelend moment was dat.

Nu weet niet juist meer wat ik dan nu moet aanhouden als NOD, ofwel 5 /02 of toch nog later geen idee?
    Sinds gisteren in de dag ongigevoel dus ik dacht ok ik word ongi maar tis anders
    S'avonds bruinverlies met af en toe wat rood bloed en nu word het roziger.
    Hoelang kan dit duren en wanneer kan ik opnieuw gaan testen als het bloeden stopt of toch zeker een week of langer wachten?

Het gevoel zwanger te zijn blijft wel heb dat anders nooit dat boeren
    Heb sinds vorige week maandag last van boeren en nu nog steeds dat kwaaltje en kben ziek geweest maar gaat nu beter maar toch al paar dagen dat ik nachtelijk zweet heel raar.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.952
    15.596
    113
    Nabij Utrecht
    22 januari je posi ovu (dus teststreep duidelijker dan controlestreep) dan was je eisprong op 24 januari.
    Je zat gisteren dus op 12 dpo en dat is op zich best laat voor een innesteling.
    Ik denk dus dat jouw ongi een dezer dagen gaat doorbreken.

3. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je ovulatietest positief was op 22-1, is je eisprong (als je deze al hebt) uiterlijk 24-1 gesprongen, dus zou ik 07-02 als NOD aanhouden. Ik zou dan ook morgenochtend een testje doen, is deze negatief dan zal ik ervan uit gaan dat het bloed gewoon een aankondiging van je menstruatie was. De symptomen die je hebt kunnen namelijk ook komen door er te veel mee bezig te zijn.

Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent :)

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113

Deel Deze Pagina