Ben vandaag naar 12 dagen IUI gaan testen (14 maart de IUI )omdat ik het gevoel heb ongesteld te worden ... Ik dacht er zijn zoveel meiden die al op dag 10 testen en positief testen ,dus kan ik het ook wel doen .... Hij was dus negatief ...Nu moest ik net het ziekenhuis bellen omdat ik vanmorgen bij de apotheek erachter kwam dat ze mn pregnyl vergeten uit te schrijven waren ....dus ik vertelde haar mn verhaal ...Zegt ze dus dat ik alsnog moet testen als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ,omdat het echt kan zijn dat ik te vroeg getest heb ...... Wie heeft er dus NA 12 dagen naar IUI gestest en was negatief en paar dag en Positief getest ??? Ik ben met mn hooft al bij poging 3 .....dus ik heb de hoop al opgegeven ..... liefs hellen
Hi Hellentjuhh, Ik mocht pas 18! dagen na iui testen. Als reden gaven ze op om vals-positieven testen te voorkomen. Je kan namelijk al vanaf de innesteling licht positieve testen krijgen (KV 2 voor 5), maar de kans is aanwezig dat de verdere aanleg en ontwikkeling in deze prille fase niet goed gaan en er alsnog een menstruatie plaatsvindt. Helaas heb ik dit zelf ook moeten mee maken. Ik had 12 dagen na IUI een licht positieve test, helemaal in de wolken.. Op dag 14 nog steeds een licht streepje.. en op dag 17 ging het mis. Welke test heb je gebruikt? Ik lees hier heel veel verhalen van meiden die pas na NOD positief testten! Door b.v. een late innesteling, of HCG wat wat later opgang komt. Ik zou in ieder geval de hoop nog niet opgeven! Heel veel succes en sterkte met wachten.
Ik heb de kv 2v5 gedaan .........Ik mocht eigenlijk naar 15/16 dagen pas testen ,maar ik dacht als er wat zou zitten dit wel gezien dan te hebben pietje ongeduld he ik wacht nog maar even een paar dagen .........al heb ik geen goede hoop .
sorry dat ik me even in dit topic werp maar had jij dan al symptomen gehad voor het mis ging?ik had namelijk vorige week ook positieve testen en nu worden die steeds lichter dus ik vrees dat mij hetzelfde overkomt als jou....(was geen iui maar terug zwanger na een miskraam...)ik had alle symptomen al en ook die lijken nu af te nemen
Hi Mol, Ja, ik had allerlei symptomen waardoor ik dacht; laat ik eens een testje doen. Omdat ik dag 17 goed positief testte, maar ook een bloeding en kramp kreeg mocht ik niet starten met een nieuwe IUI. Dit i.v.m. eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik moest toen 2 dagen later weer testen. Als het streepje lichter was (en dat was ook zo) dan moest ik ervan uitgaan dat het definitief mis was gegaan. Vervolgens moest ik nogmaals 3 dagen later testen om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Die laatste test was negatief. Ze vertelde dat het een biochemische zwangerschap is geweest. Na de innestelling is het fout gegaan. maar hoopgevend voor een volgende poging. Ik ben vervolgens zwanger geworden via de natuurlijke manier in de volgende ronde Biochemische zwangerschappen komen best vaak voor, maar niet iedereen heeft dit door. Zijn vaak dan een dag of 2 overtijd geweest.Maar meiden die er erg mee bezig zijn of een behandeling ondergaan en precies weten wanneer de ovulatie is geweest, willen natuurlijk zo snel mogelijk weten of ze zwanger zijn en gaan veels te vroeg testen. Vaak zijn de testen niet vals-positief, maar is het lichaam nog niet volwaardig zwanger. Ik was er best treurig onder, maar vond wel fijn te weten dat me lichaam werkt en er een bevruchting had plaatsgevonden.
Meid, laat je niet gek maken door al die vroegtesters hier. Er zijn zat mensen die pas na NOD positief testen hoor! Ik duim voor je!
@lotte:bedankt!ik verlies nog steeds geen bloed maar ik voel mijn lichaam ontzwangeren....inderdaad erg vroeg getest,eigenlijk al uit angst dat het opnieuw zou mislopen.zo erg dat je lichaam al zo zwanger doet na zo'n korte tijd zwanger hé,dat maakt het echter en confronterender als wanneer het gewoon mis zou lopen zo heel in het begin... ik duim héél hard voor je dat je zwanger bent hoor xxx
Wat ik al wist hoor .....Ben ongesteld geworden ......Donderdag maar weer de spuit erin en door voor poging 3 bedankt allemaal