Vorig jaar 12 dpo positief met kruidvattest.Gisteren 12 dpo negatie getest met testpoint,helaas geven die ook indroog streepjes.
bij onze zoon was het 10 dagen na nod dus ver overtijd maar voor die tijd gewoon niet getest. bij de eerste miskraam teste ik op nod heel licht positief na een knal positief en nog eens week later alweer de helft lichter ook met kruidvat 2 voor 5 bij onze dochter 9 dpo met kruidvat 2v5 en bij de miskraam in januari was het 10 dpo maar hebben de knal nooit bereikt ook deze waren de kruidvat 2v5 en bij deze zwangerschap ook 9dpo maar dan met sensitest en met zwanger en kids ik vond sensitest fijner en duidelijker en 10 dpo weer getest met kruidvat 2v5
Vorige zwangerschappen weet ik niet meer precies maar denk rond NOD. Bij deze 6 dpo maar bleek een week verder. Spannend lov!
Bij mk 16dpo licht streepje.. werd wel donkerder maar nooit knal geweest. deze keer is het afwachten...
12 dpo met midstream van Z&K (duidelijke streep) Lov, ben je topics aan t openen om de tijd te doden? hahaha!
Bij de eerste op NOD negatief, 4 dagen later pas positief. Merk test weet ik niet meer. Bij MA op NOD positief (kruidvat en CB). Nu 3 dagen voor NOD positief (Z&K), vermoedelijk 11 DPO.
9 dpo 's avonds met kv en zk. 10 dpo duidelijk positief met kv, zk en een digitale cb. Omdat ik ovitrelle had gespoten wist ik niet zeker of die van 9 dpo van mezelf of van de ovitrelle was, omdat ik 8 dpo nog een licht streepje had en 9 dpo in de ochtend zo goed als negatief. Achteraf was het streepje 9 dpo 's avonds dus toch van mezelf!