Vanmorgen met ochtend urine een test gedaan van action. Hartstikke negatief.. Kan iemand me nog hoop geven? Ik had zo gehoopt op een fijne afsluiter van dit jaar.
Zolang je menstruatie er niet is, hoop blijven houden. Dus deze negatieve test zegt nog helemaal niets. Hopelijk over een paar dagen wel een positieve test.
12 dpo is te vroeg! Meeste vrouwen testen pas positief op en na nod. De tests waarbij je hemel en aarde moet bewegen om iets te zien, negatieven moet bekijken, hem open moet slopen etc tellen niet. Ik had op nod een heel licht streepje dus waarschijnlijk daarvoor helemaal niks. Toch zwanger
Ik test normaal ook nooit voor NOD.. Maar ik had zo'n goed gevoel en zoveel hoop. Ik wacht nu m'n NOD eerst af.
Ik testte ook pas heel laat positief, volgens mij 1 dag voor mijn nod.. er kan nog van alles gebeuren..
Oh wat jammer hopen dat 2014 jullie jaar word! Geeft je action helemaal geen streep? Ook geen tuurstreep? De mijne van gisteren namelijk wel Heel licht
Nee wel een schaduw lijntje, maar ik heb hem ff gesloopt om te zien of het niet van het plastic was.. En dat was dus zo
Nou niet helemaal eens... Met m'n dochter 5 dagen voor nod een knal test. Overigens weet ik dat zeker, zwanger dmv ivf. Maar daarentegen deze zw teste ik met action pas 5 dagen na nod licht positief. Ligt dus ook aan de innesteling . Die was bij deze extreem laat.