eisprong al gehad of toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lea331, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea331

lea331 Lid

23 mrt 2015
    33
    0
    6
    Ik zou op dit moment op 6 dpo zitten, maar nu merkte ik sinds gister weer ineens dat mijn bmm weer open staat en heb weer eiwit afscheiding? Mijn temperatuur is al gestegen en heb ook al last gehad van gevoelige tepels en wat spotting (wat ik altijd heb na mijn eisprong). Ik heb op dag 4 een temperatuurdip gehad (oh wat hoop ik dat dit een innestelingsdip was!!)

Nu is mijn vraag dus of ik nog een eisprong zou kunnen krijgen? Of zou dit een teken kunnen zijn dat ik inderdaad een innesteling heb gehad? Ik snap er echt helemaal niks meer van?!?!
    Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad? En wat betekende dit bij jullie (nog een eisprong/zwanger/niet zwanger)?

2. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Heb je een link van je temp kaartje, dat we mee kunnen kijken?

3. lea331

lea331 Lid

23 mrt 2015
    33
    0
    6
    De temperatuurstijging is nihil, maar dat heb ik elke cyclus. Ik weet dat zodra mijn temp minimaal 2 dagen boven de 37.0 komt mijn eisprong geweest is.

Bijgevoegde bestanden:

4. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je geen eisprong hebt gehad. Ik heb ongeveer twee rondes geleden ook zo een soort kaart gehad, en via echo's en bloedonderzoeken kwam ik erachter dat er geen eisprong is geweest

5. lea331

lea331 Lid

23 mrt 2015
    33
    0
    6
    Ik zat inderdaad ook te twijfelen, maar ik heb wel echt de gevoelige tepels en de spotting gehad. Die heb ik niet als ik geen eisprong gehad heb.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dus je hebt wel ronden zonder eisprong gehad?
    Spotting of gevoelige tepels zeggen helaas niks of je daadwerkelijk een eisprong gehad hebt of niet. Voor hetzelfde geld heeft je ei wel geprobeerd te springen, maar is het hem dat niet (goed) gelukt. Daar kom je alleen achter door bloedonderzoeken en echo's. Maar ik hoop dat je die nooit nodig zult hebben!

Eerlijk gezegd zie ik ook geen eisprong in je kaartje. Maar dat wil niet zeggen dat je hem niet gehad hebt uiteraard.

7. lea331

lea331 Lid

23 mrt 2015
    33
    0
    6
    Ja, 2 rondes geleden heb ik geen eisprong gehad, doordat ik precies rond de tijd van mijn eisprong enorme stress kreeg. Toen kwam mijn temperatuur ook niet boven de 37.0. Heb toen ook geen spotting en pijnlijke tepels gehad. Verder elke cyclus met eisprong wel.
    Heb net maar besloten om toch door te gaan met klussen. Het is echt doorzichtig en rekbaar, net zoals een week geleden. Ik snap er echt helemaal niks van, maar we gaan het wel zien wat het wordt.

Deel Deze Pagina