dag dames, hier het zoveelste topic over ben ik nou wel of niet...? Gisteren zou ik ongesteld moeten worden en dit ben ik voor mijn gevoel ook, alleen is het nu zoveel anders als andere maanden. 5 dagen voor mijn NOD al last van misselijkheid, opgeblazen gevoel en zware onderbuik. Goh, misschien ben ik wel zwanger, denk je dan. Test is negatief, en nou ben ik zondagavond een beetje ongesteld geworden, zaterdag al wel wat bloed bij afvegen maar verder niets. alle klachten die ik anders heb met ongesteldheid heb ik nu niet, geen hoofdpijn, buikpijn, helemaal niks. alleen die misselijkheid en zware opgeblazen onderbuik die blijft. ook is mijn ongesteldheid nu al weer zo goed als over... heel vreemd allemaal. nu dus mijn vraag, kan ik toch gewoon zwanger zijn of houdt mijn lichaam mij zodanig voor de gek dat ik goed aan het twijfelen gemaakt wordt? ontpillen, tja dat kan ook , ben net 1 maand gestopt met de pil, maar laatste keer had ik wat dat betreft ook geen problemen, had direct weer een regelmatige cyclus.. dus dames, wie denkt er met me mee, of duimt voor me? en bedankt voor het lezen van het lange verhaal groetje, een toch weer onzekere mama (gek he, dat je ook weer bij een tweede kindje zo onzeker en twijfelachtig kan zijn?)
Hai, het kan dat het bloed van de innesteling is of dat je menstruatie nog op gang moet komen. Helaas kan het beide kanten opgaan. Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent. Groetjes.
Je menstratie kan er ook heel anders uitzien omdat je lichaam het nu zelf moet doet ipv met de pil. Al hoop ik natuurlijk voor jou dat je zwanger bent, maar als je een neg test hebt en bloedverlies dan denk ik dat het niet zo is heel veel succes