Ik werd maar niet ongesteld.. en op de dag dat ik ongesteld moest worden een test gedaan, maar deze was negatief. Dus dacht niet zwanger.. had wel een kleine bloeding gehad op dag 19. Gisteren op dag 44 werd ik met hevige krampen dan eindelijk ongesteld. hehe dacht ik.. een paar uur later voelde ik ineens iets groots eruit komen. dus ik naar de toilet en daar zag ik een klein zakje vliesje liggen. en daarin zit een heel klein garnaaltje. Ik schrok me echt werkelijk waar kapot! Daarna ben ik nog veel weefsels verloren.. begin me nu pas te beseffen dat ik gewoon zwanger was
aah jeetje Hanneke... wat ontzettend baaleh voor je meid... Een beetje bij gekomen van de schrik?? Kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent...!! Heel veel sterkte meid.. Liefs
Wat naar voor je! Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je sterkte wensen met alles wat ik in je onderschrift zag! Ik hoop dat je snel een blijvend wondertje bij je mag dragen!
Wat ongelofelijk triest dat je er zo achter moest komen dat je zwanger was.. Heel veel succes met dit verdriet te plaatsen.. KNUF!
Hai meis, Pffffffff, wat een heftig verhaal zeg! En dan ook niet weten dat je zwanger was, en op deze manier helaas erachter moest komen. Ik wens je in iedergeval ontzettend veeeeeeeeel sterkte toe, en een dikke knuffel. Liefs Duivinnetje
Wat akelig, en dat na alles wat je al mee hebt gemaakt op dit gebied. Veel sterkte! Ook voor je partner.
Jeetje wat heftig!! Al een beetje bekomen van de schrik? Sterkte ermee, je hebt het al niet makkelijk gehad zie ik...
Jeetje, wat heftig meid. Dit zal niet makkelijk voor jullie zijn. Sterkte met het verwerken van de schok en dit verlies.