Hoi allemaal, Gisteren heb ik voor het eerst een positieve zwangerschapstest in handen gekregen. Ik test altijd met de early van de Action. Voorheen altijd omo witte testen gehad en nu stond er dus een licht roze streepje dat is blijven staan na afleestijd (nu nog). Echter heb ik vanochtend opnieuw getest om er zeker van te zijn dat het geen vals positief is, en de test was negatief. Hoe kan dit? Ik heb overigens geen bloedverlies gehad en inmiddels 3 dagen over tijd.
Heb je foto's van je testen? Binnen afleestijd. Dat is makkelijker meekijken. Hoe weet je wanneer je eisprong was, heb je ovulatietesten gedaan? En op welke tijdstippen en met wat voor geconcentreerde urine heb je getest? Dat zijn allemaal dingen die zo pril in een zwangerschap veel verschil kunnen maken. Overigens als je echt 3 dagen overtijd bent zou je bij een zwangerschap al een duidelijke streep moeten hebben. Dus ik vermoed dat je eisprong later was dan je denkt.
Ik hoop dat dit werkt, ik ben niet zo technisch aangelegd. Ik test altijd s'ochtends en drink altijd een uur voor bedtijd niet meer. Ik had gisteren bij mijn gynaecoloog een afspraak voor iets anders toen ik het aankaartte, maar zij zei ook inderdaad misschien latere eisprong. De streep kwam namelijk rond de 4 minuten (toen hij aan het opdrogen was) en is gebleven. Ik doe op haar advies ook nooit een ovulatie test (heb namelijk pcos). Vandaag heb ik met mijn tweede ochtend urine getest rond 10 uur vanochtend en had al iets gedronken ervoor (maar niet overdreven veel). Hopelijk maakt dat het iets duidelijker!
Ja hij is erg moeilijk op de foto te krijgen! Mijn man ziet hem in het echt ook, en rozig. Misschien dat deze fotos helpen?
Ik zie wel wat je bedoelt. Het lijntje lijkt mij wel veel naar de kant te staan. Maar kan aan mij liggen. Bij zwangerschap zal hij op gaan lopen. Spannend.
Ik vind m ook heel ver naar links staan, stond hij nog wel binnen het schermpje? Zou overmorgen nog eens testen, dan zou hij wel opgelopen moeten zijn. Spannend hoor!
Ja hij staat goed, zelfs nog even voor een andere test gehouden maar het klopt gelukkig! Ik zal het inderdaad over twee dagen maar even opnieuw proberen... Zo zenuwslopend allemaal.
Dat klopt niet helemaal sommige make niet snel gcg aan en die krijgen pas een hele duidelijke streep met een week over tijd .
Dat weet ik. Ik ben er zelf een die pas later positief test. Maar met duidelijk bedoelde ik geen knaltest maar een streep die je zonder turen kunt zien. Had ik er misschien bij moeten zetten. Ik testte rond nod altijd een zichtbaar streepje en pas knal rond 20 dpo
Testen zijn nog altijd negatief. Echter lijk ik me steeds slechter te voelen. Werd misselijk v/d frituur Ik had al paar dagen last van extreme vermoeidheid maar ik val heel slecht in slaap en als ik eenmaal slaap krijg ik mezelf amper wakker. Ook moet ik nog steeds veel plassen. Denk aan blaasontsteking, maar tegelijkertijd snap ik het ook niet want heb totaal geen sterk geurende urine of pijn? Wordt er echt verdrietig van... Gyneacoloog zegt eind volgende week opnieuw testen, en anders wil ze me weer zien. Weet dus niet of het nut heeft om tussendoor naar de huisarts te gaan?
Hi, sorry ik denk persoonlijk niet dat je zwanger bent.. De Action test is ook open gebroken en dan zie je vaker ingedroogde streepjes, heb het al vaak genoeg voorbij zien komen. Als die test positief was had je nu echt wel een duidelijke streep mogen zien. Als het gaat over de symptomen lees ik daar eerlijk gezegd altijd overheen, symptomen zeggen namelijk niets, in dit proces kan je lichaam je echt voor de gek houden. Sorry
Ik denk dat de test eerder gereageerd heeft op verhoogd lh. Je hebt pcos (waardoor je gyn je afraadde om ovutesten te doen), maar een zwtest kan ook op lh reageren. Ik denk niet de test heeft gereageerd op hcg.