negatieve test door blaasontsteking ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ilona PS, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met het volgende:

Op 5/2 heb ik een pregnyl spuit gezet. Ik moet dan m'n ongi afwachten of anders na 14 dgn een test doen. Nu had ik sinds afgelopen maandag, 's-ochtends last van buikpijn. Vrijdag 19/2 urine ingeleverd bij de huisarts omdat ik een blaasontsteking vermoedde. Het was niet helemaal duidelijk, voor de zekerheid toch antibioticakuur gehad. Maar vrijdag 19/2 was ook de dag dat ik mocht testen en tot nu toe word ik 2dgn voordat ik mag testen ongi. De test was volgens mij negatief (dacht eerst een licht roze streepje te zien, maar dat verdween weer)
    Wat kan er aan de hand zijn ?Herkent iemand dit misschien ?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meid
    ben je nu nog niet ongi? Ik zou dan alsnog een test doen! Maar denk dat de test door een blaasontsteking misschien minder snel positief wordt omdat je dan misschien minder hcg in je urine hebt door de blaasontst? En dus nu iets kater posi test? Want door de pregnyl weet je wel zeker wanneer je je ei hebt gehad neem ik aan, dus dan zou eigelijk al 4 dagen geleden ongi moeten zijn.. Dus ik zou nog eens testen

Liefs daantje

3. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Daantje,

Thanx voor het meedenken. In sept 2008 heb ik een missed abortion gehad. Bij die zwangerschap had ik duidelijke symptomen vlak voordat ik mocht testen, zere borsten enzo. Nu heb ik alleen maar het gevoel dat ik een bolle buik heb en moet ik veel plassen (...maar dat laatste zal de blaasontsteking wel zijn denk ik hihi....) Ik zat zelf nog te denken dat ik misschien dit keer wel helemaal geen gesprongen ei heb gehad ?! Ik weet niet of dat kan ? Spannend dat je net zwanger bent, hoe voel je je ?

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    volgens mij kan een blaasontsteking wel een test beinvloeden.. zal t ff voor je opzoeken.. is in nod december of januari ook over geschreven...

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

6. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Bruisje en Daantje,

Thanx voor de tips, ik ga daar zo even lezen.
    Nee idd, de ha kon niet eenduidig zeggen dat het om een blaasontsteking ging. Ik heb voor de zekerheid een kuur nitrofurantoine mc gekregen, dat mag je ook als je eventueel zwanger bent. Kon het niet laten en heb vanochtend opnieuw getest. Nu dacht ik een heel licht roze lijntje te zien, maar ja het was wel heel erg vroeg 06.30 uur...misschien zag ik het niet goed haha. Heb voor de zekerheid vanochtend het zh/feritiliteitspoli gebeld. Volgens hen kan het één niet met het ander te maken hebben en moet ik haast wel een eisprong gehad hebben. A.s. woe moet ik opnieuw testen en het zh bellen, reuzespannend !
    Goh dit is weer een heel verhaal geworden.

Deel Deze Pagina