Heb ik nu mijn eitje gemist?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cinneltje, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hallo dames,

Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen dus kon ik volgens de bijsluiter op dag 11 beginnen met ovutesten. Ik ben op dag 10 begonnen. Die van 14-2 en 15-2 zijn niet positief (volgens de bijsluiter) en vandaag is al helemaal niet positief. Heb ik nu mijn ei gemist? We hebben gisteren wel geklust. Dat was trouwens onder de douche weet niet of dat dan nog iets uitmaakt?

Owja heb de foto met de testjes in mijn album staan!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zou de donkerste test aanhouden. Sommige ovulatietesten worden niet knalpositief. ligt vaak aan het merk. denk dan dat je deze als positief moet beschouwen, maar ik zou voor de zekerheid even doortesten of je misschien niet toch een donkerdere krijgt.

normaal moet bij een ovulatietest de teststreep donkerder of even donker zijn dan de controlestreep. de ovutest van gister lijkt me dan '' positief'' aangezien de streep vandaag minder is.

misschien volgende keer een ander merk proberen, bijv sensitest? ( zie mijn album)

liefs Daantje

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Er stond namelijk in de bijsluiter dat de testlijn gelijk aan of donkerder dan de controlelijn moest zijn en dat zijn ze alle 3 niet. Het zijn ovutesten van cleaurblue. En ik voel nogsteeds iets in me buik aan de linkerkant.

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ik denk dat ze positief zijn.
    trouwens als hij op zijn donkerst is duurt het nog 24 tot 48 uur.. dus die steken kan denk ik nog wel.

5. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    het lijkt wel alsof je op de 15de je ei hebt gehad..omdat hij op de 16 weer lichter werd...

6. SeaShell

Maakt niet uit wanneer hij lichter wordt. Op de piek ( de allerdonkerste test) duurt het 25-48 uur voordat je ei springt, ook al is je ovutest 3 uur na de piek al spierwit, dan nog komt je ei na 24-48 uur :D

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi!

Ik heb hetzelfde met die ovu. testen van CB.. er is nog geen een keer een streepje donkerder geweest dan de controlestreep!
    raar he?! Koop je die dure spullen, weet je nog niets!
    Succes ermee !
    x

8. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    ja idd. Ik had CB gekocht omdat die van het kruidvat niet zo goed stonden aan geschreven. Maar ja is mijn 1e ronde met ovutesten en aldoende leert men zeggen ze

9. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ik ben vandaag ook begonnen met ovutesten...
    Hij gaf al een heel licht streepje, dus komt het eraan (denk ik)
    Morgen weer op hetzelfde tijdstip testen, dat stond in de beschrijving...
    Weet ook nog niet precies van hoe en wat maar zoals cinneltje al ze: Al doende leert men!

10. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Heb een nieuwe foto geplaatst had me eitje dus nog niet gemist!

11. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hallo deze kan op slot maar ik weet niet hoe dat moet?

Iedereen bedankt voor de reacties!

12. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Herkent iemand deze klachten, ik heb sinds gisteren trekkende pijn net boven mijn lies aan de linkerkant van mijn buik. En dat is nu hetzelfde, heeft dit soms met de eisprong te maken?

Knuffel Sun

13. SeaShell

dit gaat meestal vooraf aan de eisprong, dus klussen maar ;)

liefs daantje

14. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Dat zou zomaar eens kunnen meid. Dus er zit maar een ding op.......................KLUSSEN! :) ;)

Deel Deze Pagina