Hai allemall... Ik ben vandaag 2 dagen overtijd. Ik had gister ontzettend pijn aan mijn borsten en ik kon me benen niet dragen. Ik krijg korte steekjes in me onderbuik ik heb de laatste week van mijn cyclus paar keer sex gehad zonder een voorbehoudsmiddel. : paar dagen voor mn ongi Moet ik teste of gewoon w8
Sorry, ik zag je vraag niet staan?! Of heb je dat er net pas bij gezet... Hoelang ben je gestopt met de pil? Heb je sinds je pilstop een regelmatige cyclus?
Ik gebruik de pil sinds juli niet en heb een regel matige cyclus rond 30 dagen altijd. We doen het altijd met een condoom ik d8 ben bijna ongi dus er gebeurt vast nix:S
Misschien heb je je eisprong later gehad. Als je over 5 dagen nog niet ongesteld bent, zou ik maar ff testen.. En je ongesteldheid kan altijd uitblijven als je stres hebt en denkt dat je zwanger bent.
Denk dat je ongi wat op zich laat wachten omdat je spanningen hebt... de kans dat je in de laatste week van je normale cyclus zwanger wordt is klein. Dus even afwachten, je ongi zal vast wel komen! En voortaan toch maar met voorbehoedsmiddel he!
ik begrijp hieruit dat een kind nog niet helemaal gewenst is? dan lijkt mij dat je het niet zonder condoom moet doen meis,zo ben ik op mijn 18e ook zwanger geraakt. we zijn heel blij met onze jongen,maar hebben wel 9 maanden in de ellende gezeten toen.
laatste week voor je ongi kan er ip weinig gebeuren... zou testen of wachten... je lichaam kan je idd voor de gek houden...
Ja, maar dan is je cyclus dus ook langer. Als je afgelopen week zwanger zou zijn geraakt, zit je nu pas rond de innesteling en kan je dus pas over een paar dagen gaan testen, heeft dan nu nog weinig zin. Als je 2 weken na de onveilige sex nog niet ongesteld bent zou ik een testje gaan doen....
Ik kon niet langer w8 heb vandaag getest maar nega is het wel, maar miepiee heeft ook gelijk. Ik heb wel ontzettend pijn aan mn borsten normaal heb ik dat niet ook andere klachten heb ik me vriendinne zegge dat het signaaltjes zijn van het zwangerschap :
Ik denk ook dat je met een regelmatige cyclus in de week voor je verwachte menstruatie niet veel kans loopt om zwanger te worden. Ik zou een test doen om de zwangerschap voor jezelf uit te sluiten anders blijf je nog een hele tijd in spanning.