Negatieve test en 8 weken zwanger... ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door rdkraker, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rdkraker

rdkraker Lid

28 sep 2006
    16
    0
    0
    Komen net van de echo vandaan en helaas is ons vermoeden bevestigd; de baarmoeder was zelfs helemaal leeg dus is het al erg vroeg misgegaan.

Aangezien het hcg (bijna) weg is (vanwege negatieve test) denkt ook de VK dat de ovulatie er weer snel aan zit te komen.

Heeft iemand tips hoe je dat het beste kunt testen als je eigenlijk de startdatum van je cyclus niet weet?

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Allereerst heel veel sterkte,. Wat naar dat het toch niet goed was. Ovulatie testen gaan gebruiken is de enige manier om je ei op te sporen of 1 ronde afwachten.

3. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    he wat naar voor jullie,
    ik zou op de eerste echte menstruatie wachten en vanaf daar weer gaan tellen, je weet het nu eigenlijk toch niet helemaal zeker....
    suc6 in de volgende ronde, probeer het even op z'n beloop te laten, weet ik is makkelijk gezegd maar je lichaam moet weer ff op orde komen !
    gr Ing

4. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Nogmaals heel veel sterkte meis.
    Liefs, mussie

5. Bandietje

Bandietje Lid

2 okt 2006
    50
    0
    0
    Of wellicht temperaturen? Bij ovulatie gaat je temp omhoog. Even een drempeltje omdat je iedere ochtend voor het opstaan die termomether moet gebruiken en het liefst rectaal, want dat levert het beste resultaat. Maar ik vond het wel fijn om te doen, omdat je dan gewoon iedere dag kunt zien hoe of wat en ik had echt het idee dat ik er dan echt wat aan deed. Nadeel is dat je pas na je ovulatie ziet dat temp stijgt, dus dan is de kans al geweest. Maar je weet wel voor de volgende maand ongeveer wanneer ovulatie is.
    Als bij mij de miskraam is weggehaald ga ik ook weer temperaturen.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina