Ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IwantALittleAngle, 11 nov 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Hallo dames,
    Had even een vraagje want ben even in de war. Dus het zit zo ben namelijk overtijd ik had wel een paar dagen spotting maar verder niks mijn zwangerschapstest was negatief geloof dat ik die nu wel al ruim een week geleden gedaan heb. Nu word de spotting dus minder en heb nog geen menstruatie gehad begin nu wel weer afscheiding te krijgen je kan het vergelijken me die van een eisprong.

Zou het kunnen dat ik nu een cyclus over aan het slaan ben en dat ik dus nu rond mijn eisprong zit? Kweet het is nogal raar allemaal maarja aangezien mijn menstruatie niet door komt vindk het wel heel gek. Hopelijk snappen jullie mij een beetje want weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
    Hopelijk weet iemand er raad mee

2. LizzyABC

LizzyABC Nieuw lid

11 nov 2024
    4
    0
    1
    Vrouw
    Hoe wordt je ‘normaal’ ongesteld? Heb je vaker alleen spotting, of vloei je wel meer? Als je geen echte menstruaties hebt, dan heb je kans dat er momenteel ook geen ovulatie is.

3. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Normaal word ik altijd ongesteld als ik bloed verlies en dan bedoel ik meteen vloeien en niet dagelijks een beetje bij het afvegen maar goed kan vanalles zijn natuurlijk haha kdacht vraag het even

4. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.072
    4.582
    113
    Vrouw
    Heb je 1x getest een week geleden en verder niet meer? Misschien was de spotting van de innesteling? Ik zou er voor de zekerheid nog een testje tegenaan gooien

5. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Hallo meid ja nu vndg 1 week geleden en heb zo nu en dan spotting duurt ook wel al een week is dat niet lang voor een innesteling? Tis minimaal dus ik heb nog geen inlegkruisje ofzo nodig gehad. Misschien nog eve afwachten? Ik vind het echt een beetje raar allemaal gwn omdat ik al bijna 14 dagen overtijd ben kan ook korter zijn want soms duurt mijn cyclus gewoon.langer. ik vind het echt vreselijk dat ik zo een cyclus heb heb al inofilic geprobeert op aanraden van de gyneacoloog maar dat heeft niet echt geholpen.
    Nou ben in ieder geval benieuwd wat het gaat geven want ga er niet vanuit dat ik zwanger ben ofzo alleen is het echt een rare cyclus deze keer

Groetjes

6. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.072
    4.582
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je niet goed weet waar je aan toe bent.
    Heb verder ook geen tips.
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid

7. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Ja idd is echt vreselijk en je zou zegge je bnt ni zwanger laaat die menstruatie dan maar snel komen maarja laat lang op zich wachten toch heel erg bedankt om te reageren

Wishfull123 vindt dit leuk.
  8. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Wanneer had je een positieve ovulatietest?
    Ben je al lang gestopt met anticonceptie?

9. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Rond 17 en 18 oktober was die positief is nu wel al onderhand bijna een maand geleden. Blijf toch een beetje spotting houden maar tis nogsteeds minimaal. Ik hoop gewoon dat mijn menstruatie heel snel door komt want duurt nu wel erg lang tot nu toe nog niks zo kan iik ook niet verder en duurt het nog langer voor een eventuele zwangerschap.

10. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Heb je daarna wel doorgetest? En ben je allang gestopt met de anticonceptie

11. IwantALittleAngle

16 okt 2024
    59
    6
    8
    Vrouw
    Magazijnier
    Belgie
    Ja had nog ovulatie testen door gedaan vr een paar dagen maar ze werden lichter dus veronderstel dat mijn piek voorbij was.

Sinds gisteren eigenlijk geen spotting meer gehad en heb dus ook mijn menstruatie nogsteeds niet.

Ik heb eigenlijk nooit de pil ofzo genomen dus heb geen anticonceptie gehad. Maar heb wel een redelijke onregelmatige cyclus heb 2 cyclussen gehad van in de 80 dagen dus ben bang dat dit weer zo eentje zal zijn.

Ben bij de gyneacoloog geweest en die had alles na gekeken alles was in orde zei ze enkel aan 1 kant lichte pcos. Jammer genoeg zal dat wrsl ook de.reden zijn dat ht niet zo makkelijk gaat om zwanger te worden. De gyneacoloog had my ook inofilic voor 3 maanden voorgeschreven maar heeft duidelijk.niet zoveel gedaan.

Deel Deze Pagina