Negatieve test en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NicenChar, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi NicenChar,

    Ik heb dat ook gehad, in Dec. was ik nog aan de pil in mijn stopweek niet ongesteld geworden dus getest en negatief. ik heb het gewoon afgewacht maar nog steeds niet ongesteld dus 8 dagen later weer een test gedaan en positief. ik had ook helemaal geen symptonen. de gyn. zei dat ik toen een hele late eisprong had gehad en dat ik in mijn stopweek me eisprong had gehad. gewoon door de pil heen. bij is het geeindingd op een miskraam met 13 wkn. helaas .
    maar ik wil je geen valse hoop geven hoor maar je kan negatief testen terwijl je toch zwanger bent. ik hoop het voor je
     
  2. mariefrance

    mariefrance Actief lid

    6 jun 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    hoi allemaal,
    waar haal je die clearblue test?
    bij de apotheek? of in een grootwarenhuis?

    snoetjes :)
     
  3. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Etos, DA, Kruidvat, apotheek enz...
     
  4. mariefrance

    mariefrance Actief lid

    6 jun 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    ok bedankt vr je antwoordje :)
     
  5. WausMop

    WausMop Actief lid

    13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Om een lang verhaal kort te maken:

    9 mei was mijn laatste menstruatie dag en tot op heden nog steeds uitgebleven, ik heb test's gedaan van ClearBlue en Kruidvat maar deze gaven helaas negatief aan, vorige week vrijdag de laatste gedaan en zal aankomend weekend weer een nieuwe Kruidvat test doen.. ben benieuwd !
    9 mei is ook de dag dat ik mijn koper-spiraal eruit heb laten halen maar na wat onderzoek op internet zou zo'n hormoon-loze spiraal mijn cyclus niet 'aantasten' om het zo maar te zeggen..

    Daarnaast sport (fitness-cardio) ik ook aardig veel (zo'n 3 tot 5 keer in de week) maar weet ik niet of ik daarmee moet stoppen of in ieder geval minderen om zwanger te worden?


    Alvast bedankt voor de reactie's :-D
     
  6. mariefrance

    mariefrance Actief lid

    6 jun 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    hey iedereen,
    ik ben gestopt met de pil 11mei en was de eerste X na pil ongi op 18 mei
    mr...
    ik ben sinds gisterenavond precies men duiveltjes :evil: :evil: aant doorkrijgen pff
    spijtig mr het was te denken dat het niet van de eerste keer prijs ging zijn he :(
    nu zijn ze er nog alt niet goed door maar tzal wel niet lukken van de eerste keer he? ik had wel veel signalen mr tzal wss door de pilstop geweest te zijn

    of is er iemand die ook wat bruinverlies gehad heeft die toch zwanger bleek te zijn? :( :(

    ps. ik ken n meisje dat na 2 x negatief te testen pas na 7 weken positief teste...

    snoetjes
     
  7. mariefrance

    mariefrance Actief lid

    6 jun 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    hoi iedereen,

    ik heb vandaag dan toch men :evil: :evil: doorgekregen :cry:
    we trouwen volgende zaterdag en gaan op reis nr egypte en kunnen daar dan opnieuw gaan klussen !
    ik wil het positief bekijken want ja het is de natuur he
    maar ik vind t wel heel spijtig ...
    volgende keer mss :(

    snoetjes
     
  8. Jellybean

    Jellybean Lid

    12 jun 2007
    5
    0
    0
    hey allemaal,

    ik had 4 juni ongesteld moeten worden. Ik heb 5 juni getest( etos eigen merk)en die was negatief. 13 juni heb ik weer getest en opnieuw negatief( weer etos eigen merk). Afgelopen paar dagen ben ik prikkelbaar, ik heb afgelopen week wel lichte steekjes in mijn buik gehad en 1 dag lichte steekjes in mijn onderrug. Ik denk niet dat ik zwanger ben, ik hoop er natuurlijk wel stiekem op. Ik ben eind april/begin mei gestop met mijn pil, dus het zal wel mijn cyclus zijn. Maar ik ken ook iemand die 2 mnd zwanger was toen zij voor het eerst positief testte. Dus wie weet.....

    trouwens het maakt toch niet uit wat voor merk test je koopt?

    groetjes jellybean
     
  9. maels

    maels Lid

    11 feb 2007
    29
    0
    0
    Veenendaal
    Hi Jellybean,

    Word jij ook niet gek van dat wachten. Ik moest zelf op 2 juni ongi worden. Ben al 2,5 jaar gestopt met de pil, nog een mk gehad. Maar ik kon er voorheen mijn klok op gelijk zetten: dag 29 ongi! Nu dag 44 en geen :evil: gezien. Wel verschijnselen: enorm moe, steken in mijn buik, (.)(.) worden voller en gevoeliger, vlagen van misselijkheid, lichte rugklachten.......... Ik heb morgen een afspraak bij de ha. Ik ga vandaag nog wel even een test doen: zal toch een leuk vaderdagkado zijn!

    Veel succes voor alle marathontesters vandaag!
     
  10. Frida

    Frida Lid

    12 apr 2007
    76
    0
    0
    hoi allemaal,

    ik ben op 30 april voor het laatst ongi geweest, ik heb een cyclus van 35 dagen. Dus ik had op 4 juni weer ongi moeten worden, maar tot op de dag van vandaag nog niks.....
    ik had 2 testen gedaan, toen ik 11 dagen overtijd was heb ik de huisarts gebeld, en die zei dat ik nog een week moest wachten en dan weet testen, nou heb ik vandaag, 14 dagen overtijd, weer een test gedaan en die was weer negatief, nu moet ik tot donderdag wachten dan weer testen en als die ook weer negatief is dan kan ik de huisarts weer bellen. maar ik heb echt een heel sterk vermoeden dat ik wel zwanger ben, niet dat ik al die standaard kwaaltjes heb hoor..... het enige waar ik last van heb is een raar gevoel in me buik, rond me navel, en ik heb een opgeblazen gevoel, ik kan me spijkerbroek ook niet meer verdragen.......

    help.... ik wil het weten...

    groetjes frida
     
  11. maels

    maels Lid

    11 feb 2007
    29
    0
    0
    Veenendaal
    Heb de test gedaan: nog steeds negatief! pppfffffff morgen naar de dokter.
     
  12. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar de kwaaltjes die je noemt komen ook overeen met een blaasontsteking. Hiervoor hoef je namelijk niet altijd pijn te ervaren bij het plassen. Ik spreek uit ervaring :)
     
  13. Jellybean

    Jellybean Lid

    12 jun 2007
    5
    0
    0
    hey dames

    @ meals:
    echt gek van het wachten wordt ik niet......... Ik heb totaal geen verschijnselen. Dus ik denk dat het gewoon ontpillen is. Ben pas maar een maand gestopt, maar omdat ik vrij negatieve reacties las over de etos test begon ik weer een beetje hoop te krijgen. Maar goed ik hoop dat jij morgen wel duidelijkheid hebt. En dat het nauurlijk positief is :)

    @ frida:
    Hoe lang ben jij al bezig met klussen? Ik zat er ook aan te denken om de dokter te bellen, maar ik denk toch dat ik het antwoord ga krijgen dat ik het moet afwachten.

    Ik denk dat ik het nog een week afwacht voordat ik weer ga testen. In een week kan een hoop gebeuren ( the red :evil: )

    groetjes
    Jellybean
     
  14. Frida

    Frida Lid

    12 apr 2007
    76
    0
    0
    hoi jellybean,

    wij zijn al vanaf januari aan het klussen, de huisarts zegt zowieso dat je tot ruim 2 weken overtijd moet wachten, dan pas gaan ze eventueel bloed afnemen. Ik zal zeker nog tot donderdag moeten wachten....

    Balen..
    Groetjes Frida
     
  15. mariefrance

    mariefrance Actief lid

    6 jun 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    hoi meiden,
    ik ga even een kort afscheid nemen van jullie want ik ben ben de onzekerheid zo moe, ik wacht tot zaterdag vr de laatste test als ik nog niet ongi ben en dan laat ik jullie zeker iets weten, ok?

    veel succes iedereen!

    knuffels
     
  16. mariefrance

    mariefrance Actief lid

    6 jun 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    zijn er nog meiden die negatief testen na overtijd te zijn?

    ons lichaam maakt ons gek vooral als je dan negatief test he...

    net als jullie zou ik ook graag zo eens een positieve test in men handen hebben maar neen... al dat wachten maakt me
    ben heel emotioneel geweest vooral omdat men man er nog steeds in gelooft maar ik niet meer... hopelijk geeft de dokter me morgen een antwoord op men vragen

    ! knuffels !
     

Deel Deze Pagina