negatieve test en tog zwanger ????

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sjaaak, Aug 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Hoi allemaal,

ik kijk al een tijdje mee met dit forum ik ken dit van een inmiddels excollega van mij

ik zite en beetje ergens mee ik ben nu tussen de 3 en 4 weken overtijd en ik ben al de hele week misselijk ( de hele dag )
    ik heb vorige week donderdag een test gedaan die was negatief afelopen dinsdag weer ook negatief

nou maakt dat niet uit want ik wil dus helemaal niet zwanger zijn maar op de een of andere manier ben ik zo bang dat het wel zo is
    ik ben ook al bij de dokter geweest die melde mij terug te komen als ik volgende maand weer niet zou menstrueren....

maar goed nu ben ik dus de hele dag misselijk en die zachte bobbel in je vagina die de baarmoeder mond schijnt te heten nou die is nu niet zacht meer die is knetter hard en ik heb rechts onder in me buik net naast het bot van denk ik me bekken of anders me heup waar het net weer zacht begind te worden daar onder echt onwijze steken soms

en nou morgen ga ik weer naar de dokter

maar is er een mogenlijkheid dat ik tog zwanger ben ondanks 2 negatieve testen ??? of maak ik me nou onnodig druk ?

ik slik de pil dus ik zou het regelmatig moeten zijn maar vorige maand benk em een paar keer vergeten of soms alsk het niet meer zeker wist nam ik er twee

nou dat was het wel even :p

2. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hoi sjaaak

tja de kans dat je zwanger bent als je de pil vergeet wordt wel iets groter dan

als je al 2 testen negatief getest hebt dan kan het nog zo zijn dat je eventueel zwanger bent

sommige vrouwen maken weinig zwangerschapshormoon aan in het begin en dan valt er moeilijk te testen

om zekerheid te krijgen zal je idd af moeten wachten of je huisarts voor een bloedtest moeten vragen
    daar kunnen ze lage hormoonswaarde wel in vinden

alleen zie ik dat je helemaal niet zwanger wilt zijn
    dan zou ik in het vervolg toch wat netter met je pil omspringen meis

hopelijk loopt dit met een sisser af en ben je overtijd door iets anders (stress bv)

sterkte met afwachten

3. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Wat zei de dokter ervan??

Zoals ik uit je verhaal begrijp wil je nog niet zwanger zijn, ik hoop voor je dat het allemaal goed afloopt.
    Groetjes kit

4. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    de dokter heeft een bloedtest laten doen, maandag hoor ik de uitslag

groetjes,

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    suc 6 voor maandag

6. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Veel sterkte, en laat je ff weten wat de uitslag is?

7. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Ik zal het laten weten

als de uitslag positief is zal ik over een heleboel dingen heel goed na moeten gaan denken

is best een beangstige gedachte

8. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Nou volgens de assistent van de dokter was de bloedtest helemaaal ok ....

ik heb nog een week pil slikken te gaan en daarna moet ik meestal een week wachten tot ik ongestelod word..

en dan ben ik pas helemaal gerustgesteld

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wat bedoel je met de bloedtest was oke...
    niet zwanger??

Mirre

10. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Ja dat was dus dom dat ik dat niet gevraagt heb

ik belde de assistent en ik vroeg naar de uitslag van de bloedtest en ze zij gewoon dat die OK was en dat er nix ergs aan de hand is

Maar goed ze heeft niet gezecht dat ik NIET zwanger ben ..... mischien ging ze er vanuit dat als ik dat zou zijn dat ik het wel wist

maar dat denk ik niet dus ik ga er wel vanuit dat ik niet zwanger ben al is het wel dubbel want ik ben inmiddels al 9 weken zeker niet ongesteld geweest en ik ben de hele dag misselijk en heb ook gevoellige tepels soms heb ik rechtsonderin me buik stkeken net naast het bot van me bekken maar goed....

er vanuitgaande dat de assistent wel wat gezecht zou hebben als ik zwanger zou zijn ga ik er nu vanuit dat het niet zo is

11. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Je kan ook even terugbellen...

12. Niet meer actief

En weet je al iets meer?Heb je nog gebeld?

13. Niet meer actief

hoi
    ik zou gewoon even terugbellen
    voor de zekerheid
    dan weet je het tenminste zeker

14. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Dan bel je toch terug!!!
    Als je niet begrijpt wat er is gezegt moet je om duidelijkheid vragen. Al moet je 10 keer bellen!
    Ik zou het wel weten hoor..

Gr Droom

15. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :( ik zou ook even terugbellen hoor ,als het niet 100% duidelijk is , inprincipe ben je nu nog net zo ver dan voor de bloedtest .. toch ??

Share This Page