Hoi, ik denk dat ik een cyclus heb overgeslagen.... Heeft iemand hier ervaring mee? Ben nu op dag 52 vandaag, nog steeds geen ongi te bekennen en niet zwanger. Ik hou ook mn temp bij en er zijn wel wat kleine schommelingen maar geen echt uitschieters.. 3weken lang ovulatietesten gebruikt, alles negatief.. nu maar mee opgehouden, denk niet dat er nog iets positiefs uit gaat komen... iemand hier ervaring mee??
hoi hoi, hou op schei uit over cyclussen overslaan.... ik ben in juni 2010 gestopt met de pil... heb mijn onttrekkingsbloeding gehad, ben in oktober nog een keer ongesteld geworden en dat was het.... dokter die me niet serieus nam ( terwijl ik toen ik in 2008 met de pil stopte 2 normale cyclussen heb gehad en daarna gelijk zwanger was) leek ik nu wel onvruchtbaar ( was uiteindelijk ook zo... toen ik in januari in het ziekenhuis bij de gynaecoloog terechtkwam bleek ik pcos te hebben) maar na een lange, lange weg nu ben ik eindelijk zwanger! maar het kan dus zomaar dat je een cyclus overslaat hoor! hoe lang ben je al bezig met zwanger worden als ik vragen mag?? heel veel succes, en als je het niet vertrouwd of het gaat te lang duren moet je eens naar de dokter gaan! ( ligt geheel aan je huisarts wat hij ermee gaat doen natuurlijk, de 1 nam mij niet serieus, een paar maanden later bij de ander in onze praktijk geweest en die nam me gelukkig wel serieus) groetjes riniti
Ik heb het ook 1 keer gehad. Normaal cyclus van 30-31 dagen. Nu was het na 61 dagen raak. Dus waarschijnlijk een ei gemist inderdaad. Maar ik heb er verder geen problemen mee gehad. Ben inmiddels 2 keer vrij vlot zwanger geraakt. Was echt iets eenmaligs denk ik..
Ik heb het helaas regelmatig Ik heb 2 maanden eisprong en dan sla ik een maand over... De dag dat ik ongi had moeten worden is dan bij mij gewoon weer dag 1 en 28 dagen later krijg ik mn ongi weer. Dus wat dat betreft toch nog enigszins een regelmatige cyclus
Ik denk dat ik hetzelfde heb. Mijn cyclus was niet echt regelmatig, maar gemiddeld 35 dagen. En nu zit ik al op dag 71 . Als ik inderdaad een cyclus heb overgeslagen, zou ik nu binnenkort toch eens ongesteld moeten worden, maar ik voel nog niet dat het eraan komt.
Ik had het ook, maar blijf juist wel je ovutesten gebruiken. Het betekend namelijk dat je geen eisprong hebt gehad, want twee weken na je eisprong ga je bloeden. Dus die eisprong kan er elk moment zijn, of je moet nog even geduld hebben: Dat kan ook. Maar zou dus wel door blijven testen.
a.s. vrijdag ff naar de huisarts, hopelijk weet ik dan meer.. wil voordat ik ga (dus donderdag ofzo) toch nog ff n testje doen...al ga ik er niet vanuit dat het positief is. wat duurt dat wachten toch lang zeg! Werd is maar eens ongesteld zeg, nu heb ik toch het gevoel dat ik niets anders kan doen dan afwachten, erg frustrerend! maar wel goed om te lezen dat ik niet de enige ben
hoe is het afgelopen??? ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig??? hoop dat je dokter je meer duidelijkheid heeft kunnen geven of evt een doorverwijzing?? groetjes riniti
Ik heb ook net een cyclus overgeslagen, zo raar. Ben in feb dit jaar gestopt met de minipil (na 4 mnd slikken), daarna cycli van 42 en 36 dagen gehad. En nu had ik ineens 64 dagen :S. Het was heel frustrerend idd, vooral die onzekerheid en onduidelijkheid was killing. Op dag 61 had ik trouwens weer eens een ovulatietest gedaan en de 2e streep was vrij duidelijk. Dag er na nog duidelijkere test, bijna positief en daarna werd het weer minder. Maar ik kreeg vanaf dag 63 ook ineens wat bloedverlies en op dag 65 was dat zoveel dat ik het maar een menstruatie ben gaan noemen..... vind het nog steeds vreemd allemaal.... Rare vrouwenlichamen toch!!