Hallo, ben net zwanger. En gister avond had ik wat klein druppeljes bruin bloedverlies en daarna iets helder maar nog steeds druppeljes...en heb geen buikpijn en geen krampjes..is dat normaal of komt een mk eraan? Ik heb wel eerder mk gehad maar toen had ik heffig buikpijn en veeeel bloed. Iemand ervaring mee?wie kan mij hiermee helpen?ben ongerust en maak me erg zorgen om...ik heb de hele nacht niet kunnen slapen door stres en veeeel denken. Graag jullie reactie. Jam
In welke week van je zwangerschap zit je nu? Want tot de 13 weken kun je 2 druppelbloedinkjes krijgen. De een krijgt dat wel en de ander niet... Rond de 4de week (ongeveer) innestellingsbloeding en rond de 11de week (ongeveer, dit kan vroeger of later zijn) het aanhechten van de placenta... Zou het wel in de gaten houden en voor de zekerheid toch even de huisarts of verloskundige bellen. Bloedverlies tijdens het eerste trimester
Ben 5 weken zwanger. En heb gewoon wat bruin bloed verlies en af en toe iets helder maar niet rood..en knorrende darmen. Ik wacht tot 8 uur om ha of gyn te bellen voor een afspraak..erg spannend is dat
Ja dat is spannend en ook vervelend voor je. Bij hoeveel weken had je een miskraam? Ik duim dat alles goed gaat komen!!!
Was 8 weken toen ik miskraam heb gehad en nu maak ik me ook zorgen dat het weer niet goed zal komen...
Ja dat geloof ik helemaal.. Ben nog niet zwanger en denk al iedere keer, als het nu maar goed gaat... Laat je straks even weten als je bij de huisarts bent geweest. Ga nu werken kan wel mee lezen maar niet reageren, dan weet je dat al vast
Hallo, Wat bloedverlies hoeft niets te betekenen.. Ik heb in deze zwangerschap ook al 2x een hele grote bloeding gehad en hier zit het nog steeds goed.. Ik snap je angst; ik heb die ook elke keer.. Even de vk of gyn bellen en vragen of je gezien kan worden, je gaat immers het weekend in en van de buitenkant kun je niets zien. Van binnen wel. Ze kunnen niets "tegenhouden" met een echo maar ze kunnen jou wel gerust stellen.. Ik mag altijd gelijk komen! Heel veel succes!!! Ik denk aan je!
Ben naar gyn geweest en helaas is het een vroege miskraam ;( ik vind het zoooo jammer dat ik weer een miskraam krijg bedankt dames voor jullie reactie.
He heel veel sterkte... Echt balen zeg!! Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat alles goed gaat. Dikke knuff