Dankjewel! Ik hoop het ook, we zullen het merken... probeer mezelf nu maar niet gek te maken, ik ga gewoon uit van dat het goed is. Misschien ben ik weer zo'n apart gevalletje dus toch, dat zou niet de eerste keer zijn met dingen
Ik heb nooit het idee gehad dat ik zwanger zou zijn, maar raakte in de war door de positieve test.. Omdat ik ongesteld was geweest kon het naar mijn idee nooit goed zijn en daar ben ik altijd vanuit gegaan. Zat natuurlijk wel even in de stress toen ze een bbz vermoedden. Ik was het zelf alweer vergeten tot een verloskundige in het ziekenhuis bij de zwangerschap van mijn dochter opmerkte; dit is je tweede zwangerschap? Ik; huh nee hoor de eerste... Oh hier staat dat je een miskraam hebt gehad. Vond dat wat overdreven, maar goed. Je leest zowel positieve als negatieve verhalen... Je moet hoop houden, maar hou er ook rekening mee dat het 'niks' is... Sterkte iig en hopelijk over een tijdje goed nieuws!
Hallo, ik ben nu 5 dgn overtijd na een iui maar net weer getest maar de test blijf negatief. Nu hoop ik natuurlijk dat ik toch zwanger ben maar jullie zeggen allemaal dat jullie je echt zwanger voelde maar ik voel niks behalve soms een steekje in mn borsten en hoofdpijn. Wordt hier zo onzeker van. Mijn moeder bv was ook al 2 mnd zwanger van mij (29 jaar geleden ) en die bleef ook zteeds negatieve testen houden.
Ik heb negatieve testen gehad tot ik 30 weken was.. dokter wilde toen ook niet verder onderzoek doen van te voren, die zei steeds dat ik niet zwanger was. dus daar ging ik vanuit, want ik slikte de pil gewoon. Uiteindelijk een echo aangevraagd in het zkh en die ochtend nog een test gedaan voor de zekerheid en die was positief, maar wisten toen dus nog niet hoelang ik dan al zwanger zou zijn. Bleek dus later al 30 weken zwanger te zijn.. Alleen werd ik door overgewicht al 1,5 jaar niet meer ongesteld, dus had ook niet gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar heb nu een gezonde dochter van bijna 14 maanden!
Ook ik kan me vinden in jou verhaal... ik heb op 6 mei ook een soort van menstruatie gehad... ook getest... en elke keer hele vage mini streepjes.... ook heb ik last van een borrelende buik. en ook dat zware gevoel net alsof je een steen in je buik hebt zeg maar en de buik niet kunt inhouden.... ook heb ik in de 16 jaar dat ik nu menstrueer nog nooit dat ongesteldheids gevoel gehad... maar nu dus al vanaf de 6e deze maand... ik ga volgende week nog een keer testen... en als die ook zo vaag is bel ik toch maar even net de huisarts...
Vervelend he die onzekerheid Ik heb vandaag weer twee tests gehaald, ik weet niet, ik heb toch die drang te blijven testen, stom eigenlijk maar ook weer niet zo gek natuurlijk. Ik weet nu niet wanneer ik moet gaan testen, nu, morgenochtend, of op mijn NOD van deze maand... Moeilijk om mezelf te bedwingen maar ja ik heb al zoveel tests ''verspild'', zo gezegd dat ik misschien nu maar eens geduld moet hebben... Dat alles wat je omschrijft heb ik ook, heel de dag dat volle gevoel wat ik ken van vlak voor mijn menstruatie. Bijna niet te omschrijven. Wat me wel een beetje zorgen baart is dat ik al 2 dagen echt erg last van mijn eierstokken heb, allemaal steekjes en soms echt pijnlijk, waardoor ik slecht kan lopen. Ik wil mezelf niet gek maken maar kan niet anders dan wachten tot maandag, en dan ga je toch lezen en zoeken enzo. Moeilijk
Wow hé, ja ik snap ook dat dokters zoveel mensen krijgen die denken zwanger te zijn maar ik vind zelf dat ze gewoon ''hun werk'' moeten doen, veel vrouwen hebben een sterke intuitie en ik denk dat je dan als dokter beter gehoor kunt geven aan je ''patient'' dan dat je alsmaar zegt 'wacht maar af' of 'nee, vast niet'. Ik heb ook twee huisartsen gehad die precies zo deden, alsof ik gek was of overdreef. Heel vervelend, want ik weet het 9 van de 10 keer als er iets is en vaak ook zelfs wat/waar. Wel heel fijn dat jij een gezonde dochter hebt nu!! Zo zie je maar
Het zou bij iedere vrouw anders zijn... sommigen voelen heel duidelijk iets 'anders', maar ik ken er genoeg die niets of weinig voelden! Het zegt uiteindelijk allemaal niets of niet zoveel... dat maakt het allemaal zo onzeker. Ik hoop voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt...
Het is ook heel vervelend roxie... juist die onzekerheid Pfffff ik ga dinsdag maar weer testen. snap er echt helemaal niks van. ik ben dus al 5 jaar van de pil. dus is bij mij ook geen ontpillen meer. en mijn cyclus is precies 26 dagen en dan 8 dagen lang super hevig. en nu was het 4 dagen te vroeg en maar 4 dagen@
Wies Je luteale fase kan 10-18 dagen zijn. Na hormoongebruik is het soms net iets anders dan normaal. Heb je Pregnyl gehad om de eisprong op te wekken? Het kan ook nog zijn dat je een latere of geen eisprong hebt gehad of bijvoorbeeld een cyste, waardoor je niet ongesteld wordt. Overtijd wil dus helaas niet altijd betekenen dat je ook zwanger bent. Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je! Anders even contact opnemen met de gyn, dan kun je misschien een bloedonderzoek laten doen.
ik ga er ook niet vanuit hoor jippie dat ik zwanger ben ( ik hoop het natuurlijk wel) morgen weer ern test doen als die weer negatief is moet ik het zkh weer bellen en dan hoor ik wel hoe of wat. Maar ik heb inderdaad ook pregnyl gebruikt op 26 april.
Nou roxie ik ga morgen weer testen... hoop nu op wat meer duidelijkheid... hoe is het nu met jou dan?
al iets bekend roxie?? Ik had vanmorgen weer een negatieve test. Ga zo naar het zkh bloed prikken en als dat ook negatief blijkt dan krijg ik een echo.