wie ook snel symptomen zw

Discussion in 'Zwanger worden' started by snelly, Dec 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey dames,

Ik vroeg me af of er nog meer dames zijn die ook snel reageren met symptomen als je zw bent.

Ik heb zaterdag mijn eisprong gehad en nu is het donderdag. Nu heb ik al een hele lijst met symptomen waar ik bij al mijn zw ook vroeg al last van had.

*misselijk
    *hoofdpijn
    *licht in mijn hoofd
    *krampjes onder in mijn buik
    *darmen van slag

Dus nu ben ik weer erg benieuwd of de test weer posi is volgende week.

2. diamantje

diamantje Lid

Dec 10, 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    er is uitgerekend dat ik op 8 augustus zwanger ben geworden en 10 augustus zat ik bij de dokter vanwege misselijkheid pijnlijke borsten en buikpijn... dus ja ik weet al vanaf heel vroeg dat ik zwanger was al gaven de eerste 4 x de testen waaronder bloed aan dat ik niet zwanger was...

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik zit met hetzelfde en dezelfde sympomen!
    Ik moet nog wachten tot minimaal 2e kerstdag, want heb ook nog eens geen idee hoe mn cyclus is op het moment!!

Bij mn eerste zwangerschap had ik me een paar dagen ziekgemeld, achteraf was dat net de periode dat ik de innesteling had...

Al met al, ja het kan en het kan ook weer niets betekenen... erg he, die onzekerheid!

4. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi hoi,

Ik heb vorige week mijn eisprong gehad (waarschijnlijk tussen de maandag en donderdag, heb een onregelmatige cyclus)
    Ik heb nu de volgende klachten"

* Af en toe misselijk 's nachts
    * Buikpijn
    * Lage rugpijn
    * Pijn in liezen
    * Duizelig af en toe
    * Geen honger 's morgens
    * Steken in borsten en gevoelige tepels

Maar... heb ook PMS dus het kan ook daarvan komen. Al voel ik me wel anders dan de afgelopen maanden..

Heel spannend allemaal! Succes met wachten tot de NOD allemaal. Ik wacht met testen tot minstens 30 december. Lang leve de onregelmatige cyclus :)

Groetjes, Pinda83

Willen de net-zwangeren hier ook hun eerste symptomen posten? Dan hebben wij wachtenden een referentiekader (om ons nog meer testdrang te geven)

5. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Fijn dat er ook andere meides zijn die zo snel reageren want vaak wordt er gezegd dat kan niet nou wel dus ik ben ook gelijk misselijk na de bevruchting.

@Pinda83:Spannend he dan testen we rond de zelfde tijd.

@Lovelylonnes: voor jou duurt het niet meer zo lang

@diamantje: Ha ha grappig he ik weet het ook eerder voordat de test aangeeft dat ik zw ben.

Ik heb nu ook veel last van afscheiding en dat heb ik tijdens een zw ook en het was nu ook wat rozig met sliertjes bloed (sorry) dus ik denk dat het is ingenesteld.

Als het zo is schiet ik gelijk weer in de stress.

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    ik voelde me al heel snel zwanger en zelfs mn vriend zei volgens mij ben je weer zwanger je bent weer zo emotioneel en chago en moe en ik had pijnlijke borsten nou toen dacht ik een week later ach laat ik maar eens testen 3 wk 5 dagen en ja hoorrrrr 2 strepen hahaha

7. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet rond dinsdag/woensdag ongesteld worden.
    Loop nu al vanaf zondag met een dikke en bolle buik.
    Ook wel beetje buikpijn af en toe en ook steken erin.
    snap er niks van.
    Afscheiding nog iets in slip, sorry, is wit en beetje dik.
    Vandaag getest, maar is te vroeg ook nog, geen streep dus8)
    Afwachten maar weer, maar die buik kan ik niet verklaren

8. Miss Melody

Miss Melody Niet meer actief

Bij alle 3 de zwangerschappen heb ik op 10 DPO getest omdat ik me gewoon zwanger voelde en omdat ik met vlagen misselijk was.
    Bij de 3e zwangerschap wist ik het dus eigenlijk al voordat ik de 2 streepjes al op de test zag staan!

Veel succes!

9. sassefras26

sassefras26 Actief lid

Nov 12, 2010
    150
    1
    0
    Ik heb een cyclus van 32 dagen en mij nod is 30 december.
    Nu heb ik sinds gister vreselijke last van krampen in me buik, puistjes heel erg pijn in me rug, en sinds vandaag ook nog vreselijke steek in rechter lies, bij opstaan en kan daardoor nauwelijks lopen. ook heb ik erg gevoelige borsten. wie herkend dit nog meer?

Share This Page