Ik heb even een vraag over kv testen... Ben begonnen op vier dagen voor nod met testen, gistermiddag, en zag een heel licht streepje. Droogde iets donkerder op. Maar de test vanvanochtend (en vanmiddag, want ik dacht misschien ben ik dan een middagtester) zijn weer bijna niet zichtbaar/ingebeeld... Betekent dit dat de test van gister een indroger was? Of kan het nog, omdat de concentratie hcg in de urine wellicht anders is? Bijgevoegd een foto van de test waar wel een streepje op staat. Ik heb nog 1 test liggen, wat denken jullie, morgenochtend doen of zondag pas?
Mag, ik zou morgen evt nog 1 doen of als je het volhoudt dan zondag maar ik zou niet kunnen wachten..
Heb in mijn eerste ronde ook van die streepjes gehad. En een waslijst aan "typische" kwaaltjes. Helaas ben ik gewoon ongesteld geworden. Hoop natuurlijk dat jullie streepjes netjes op gaan lopen! Zou inderdaad zondag nog eens testen.
Test vanochtend was gewoon weer omo, in ieder geval binnen de tijd. Met een uurtje zal er wel weer een tuurlijntje verschijnen, net als gister, maar dat zal het indrogen wel zijn dan. Jammer, ik ga mijn menstruatie maar afwachten. Laat maar komen, dan kunnen we gauw weer verder!
Inderdaad... Hier hetzelfde. Ik hoop het beste voor je uiteraard maar ik heb het testen voor NOD in ieder geval wel afgeleerd...