hallo ik heb een vraagje en hoop dat je mij er antwoord op kan geven, mijn eerste dag van mijn laaste menstruatie was 11 januari, 4 dagen overtijd test negatief, 6 dagen overtijd vage test, 8 dagen overtijd duidelijk test, mijn cyclus is regelmatig, 28/29 dagen. ik was vandaag bij de gynaecoloog en hebben een inwendige echo gemaakt, en zagen dat het vruchtje maar 3 mm was, ik meot over 2 weken terug komen, en ik koon verwachten dat ik in deze 2 weken een miskraam kan gaan krijgen. maar misschien ook dat ik pas 5 weken zwanger ben maar moest er van uit gaan dat het mis zou gaan. weet u misschien wat het is, en wat ik kan doen. ik hoor het snel van u. groetjes MiRowsu
hoi, joh, wat een tegenvaller. Als je inderdaad precies weet wanneer je laatste menstruatie was en je hebt al zo vroeg positief getest, dan moet je er helaas vanuit gaan dat het niet goed zit en dit een miskraam is. Ik vind het heel verdrietig voor je, maar ik kan er niks anders van maken. Sterkte en als je vragen hebt, laat maar weten. Mirjam
ik heb niet vroeg gestest ja heb ik wel maar die waren negatief en vanaf morgen 2 weken geleden heb ik pas positief getest en toen zou ik dus 1 week en 4 dagen over tijd zijn.. en ik weet niet of mijn cyclus wel regelmatig is omdat ik kort ben gestopt met de pil, vanaf de pil loopt het wel regelmatig maar ik heb gehoord dat vanaf het stoppen met de pil dat het kan schommelen?
ik heb trouwens ook vandaag naar mijn gynocaeloog gebeld en gevraagt voor niet over 2 weken te komen maar volgende week dan weet ik zeker wat er aan de hand is ze kunnen tog volgende week ook zien of het vruchtje gegroeit is ja of nee. en mij lijkt als het neit meer leeft dat mijn symptomen dan ook minder of weg moeten gaan, die zijn der nog steeds, en worden alleen maar erger b en namelijk sinds gister telkens in de middag misselijk.. dus er klopt tog iets niet?