Trekkend gevoel in onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Julita, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

    Julita Fanatiek lid

    11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Dag lieve mensen,

    Ik heb al 2 dagen een beetje last van mijn onderbuik. Als ik zeg maar goed rechtop sta, of naar achter mijn rug doorstrek, dan voel in mijn onderbuik een beetje raar trekkerig gevoel. Alsof het heel strak zit daar.

    Misschien is het niks hoor, maar ik vroeg me af of dit herkenbaar was?
     
  2. weethetwel

    weethetwel Bekend lid

    20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Geen idee.. ken het niet wat jij omschrijft.
    Als ik jou banner zie kan het innestellen zijn maar kan ook iets anders zijn..
     
  3. Elizabeth10

    13 jun 2007
    20
    0
    0
    Vertaler
    Beste Julita,

    Ik ben nieuw lid, met onregelmatige cyclus en PCOS. Ik hoop zwanger te zijn, en heb al enkele dagen last van ook zo'n trekkend gevoel in m'n onderbuik. Misschien slaat dit niet op een zwangerschap, maar het is wel prominent aanwezig. Duimen he!

    Elizabeth
     
  4. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik herken dit ook, maar heb het niet de hele dag.
     
  5. misspinty

    misspinty Lid

    17 apr 2007
    29
    0
    0
    Ik had ook al een paar dagen een trekkend gevoel in mijn onderboek. Daarnaast was ik de laatste tijd ook sneller moe. Toen ik gisteren ook nog es 2 dagen over tijd was, heb ik gauw een test gedaan. En ... deze was positief. Omdat ik het nauwelijks kon geloven heb ik een tweede test gekocht van een ander merk. Wederom positief. Dus morgen maar eens naar de dokter voor een afspraak. Ik vind het allemaal heel onwerkelijk hoor.
     
  6. Julita

    Julita Fanatiek lid

    11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Dankjewel meiden voor de reacties! Blij te weten dat ik niet alleen ben.
    Gefeliciteerd misspinty, dat is pas goed nieuws!

    Ikzelf heb een soort mini ongi gehad, vanaf de bloeding ging dit trekkende gevoel weg...Ik doe vandaag een test want ik vertrouw het niet helemaal 100%, gewoon even zeker weten dat het geen innesteling was ofzo.
     
  7. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb dit gevoel nog steeds met soms een zeurende buikpijn, ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben! Ben sinds woensdag ook met vlagen beroerd. Ik weet nu waar het van komt!
     
  8. Julita

    Julita Fanatiek lid

    11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    balou, gefeliciteerd meid!
    Ik heb net een testje gedaan, negatief...
    Bij mij helaas dus geen teken van zwangerschap. Volgende keer beter dan maar.
     
  9. Aurelie

    Aurelie Bekend lid

    31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hoi Balou,

    Dat geeft mij weer hoop. Heb ook zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik en ik had vanochtend ongesteld moeten worden, maar nog niks. Durf pas zaterdag te gaan testen, maar ik was bang dat het zeurderige gevoel in mijn onderbuik mijn ongesteldheid aankondigde. Normaal voel ik nooit op deze manier, maar ik wil mezelf ook niet blij maken met een dooie mus. Jouw verhaal geeft mij weer hoop dat ik misschien toch wel echt zwanger zou kunnen zijn deze ronde. Zou het dan toch na al die tijd gelukt zijn?

    liefs, Aurelie
     
    Anneliesje87 vindt dit leuk.
  10. Lotte2

    Lotte2 Lid

    20 jun 2007
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zit dus in hetzelfde schuitje... Trekkerig, zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Morgen is m'n NOD dus het zou ook kunnen dat ik ongi ga worden. Weet het niet zeker want had dit keer echt het idee zwanger te zijn.... (dit is alweer de 18e ronde en volgende week woensdag de eerste afspraak staan bij de gyn.)

    Groetjes
     
  11. Julita

    Julita Fanatiek lid

    11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Lotte,
    Ik hoop dat het raak is voor je deze keer meid!

    Bij mij bleek het dus gewoon ongi te zijn, maar ik wil je niet afmoedigen, het kan alle kanten op zoals je bij Balou hebt gezien!
    Wanneer ga je testen?
     
  12. Lotte2

    Lotte2 Lid

    20 jun 2007
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Julita, moet m'n banner nog aanpassen, maar ben gister ook gewoon ongi geworden... Behoorlijk teleurgesteld en moet nu woensdag toch naar de gyn voor de eerste afspraak.

    Groetjes
     
  13. Aurelie

    Aurelie Bekend lid

    31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Bij mij is het de goede kant op gegaan. Ik ben zwanger!

    liefs, Aurelie
     
  14. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    gefeliciteerd aurelie !
     
  15. buddy

    buddy Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Ik heb dit gevoel dus ook,maar zoals jullie zien kan dat waarschijnlijk nog geen zwangerschap zijn omdat ik volgens berekeningen over 2 dagen pas mij eisprong heb,terwijl ik dit gevoel al 2 dagen de hele dag door heb.
    Ken iemand dit meer?
     
  16. Aurelie

    Aurelie Bekend lid

    31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Heb ik ook gehad en hoewel ik geen pijn bij het plassen had, zei de huisarts, na een urinetest, dat het lichte verschijnselen van een blaasontsteking waren.
    Mocht het bij jou na een week nog niet over zijn, zou ook even bij de ha langsgaan.

    liefs, Aurelie
     
  17. buddy

    buddy Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Ook al zit het gevoel echt in me buik en niet bij me blaas?
     
  18. Aurelie

    Aurelie Bekend lid

    31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Ja, want ik had zo'n trekkiger gevoel in mijn onderbuik en van mijn blaas had ik nergens last. De ha dacht eerst ook dat ik zwanger was, maar ik was de week daarvoor ongesteld geweest. Ze hebben toen een urinetest gedaan en daarin vonden ze wat bacterien die daar niet hoorden te zitten.
    Het grappig is wel dat dit gevoel exact hetzelfde gevoel is als ik nu heb en nu ben ik wel zwanger.
    Maar als ik jouw banner bekijk, kan dit bij jou nog niet het geval zijn.


    liefs, Aurelie
     
  19. buddy

    buddy Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Nee dat kan idd niet dat dacht ik ook of me ei moet eerder geweest zijn....
     
  20. Aurelie

    Aurelie Bekend lid

    31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Dat kan natuurlijk ook, maar krijg je daar altijd dat zelfde gevoel van in je onderbuik? Mijn ei symptonen zijn een plotselinge kramp en doorzichtige afscheiding dan weet ik al weer hoe laat het is.
    Bij twijfel gewoon langs de ha, want je wilt natuurlijk geen infectie ergens in je lichaam hebben, toch?


    liefs, Aurelie
     

Deel Deze Pagina