Hcg test die reageert op je eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb een lichte streep op de hcg test en ook een streep op de ovulatie. Echter is mijn ovu al 6 dagen hetzelfde dus ik deed eens een hcg test.

Nou verrek er is iets te zien. Maar nu werd er opgemerkt dat een hcg test ook op je eisprong kan reageren. Maar nu denk ik.....moet de ovulatie dan geen knaller zijn?

Hier mijn testen..... Eerst de z&k ovulatietesten

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hcg test.

Weet trouwens niet precies waar ik zit in de cyclus....heb wondfo ovu gebruikt die te gevoelig voor mij waren;) denk zelf rond 7-9 maart een eisprong te hebben gehad...maar dat is toch te vroeg om nu al een streep te hebben op je zwangerschapstest?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Van Kruidvat 2 voor 5 euro is in elk geval bekend dat ze op je eisprong kunnen reageren. Dat hebben meerderen hier al meegemaakt.

Bizar dat dat mogelijk is eigenlijk.

Die test van jou ken ik verder niet.

Stel dat je eisprong op 7 maart is geweest inderdaad. Dan zit je nu, even rekenen, zo'n 8 dagen na je eisprong? Wellicht dat het dan net mogelijk is met een zeer gevoelige zwangerschapstest licht positief te testen. Want je kunt natuurlijk een snelle innesteling hebben gehad bijvoorbeeld. Stel dat het na 4 dagen ingenesteld is, dan zit je nu dus 4 dagen na innestelling.

Hmmm...spannend in elk geval.

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Een HCG-test kan reageren op je zwangerschapstest,maar dan moet de LH-test idd knalpositief zijn, en niet een licht lijntje..
    Lijk wat te zien op de test.. Spannend!

5. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Lijkt wel of je ovulatietesten wel oplopen hoor...zeker weten dat je eisprong geweest is?. Ik denk namelijk dat je eisprong nog moet komen :(

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Arian dat denk ik dus ook...

Yara ik vindt ze niet oplopen eigenlijk.....zou ook wel een extreem laat eisprong zijn opeens?

7. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Vanaf hier gezien is de laatste zeker donkerder...maar dat is wat ik zie maar je hent miskraam gehad dec..kan niet zijn dat je cylus wel in war is?? Een keer langere cyclus kan altijd natuurlijk...maar dat is mijn mening..

8. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hai Lov

Eerlijk gezegd denk ik ook dat je eisprong nog moet komen...

Al hoop ik voor jou natuurlijk dat de zwangerschapstest oploopt!

Als je niet zwanger bent ga je die wondfo ovulatietesten niet meer gebruiken denk ik he ;)

Ik hou je in de gaten meis.

:D

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffffff maar ik snap niet waarom ik zo'n absurde lange cyclus zou hebben dan?
    Oké na een miskraam maar ronde 3 na een miskraam?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zit te twijfelen of ik vanavond nog een ovulatietest doe of gewoon pas morgen?

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goh.. als je op 7 maart een eisprong hebt gehad dan zou je nu op 8 dpo zitten. Is het een erg gevoelige zwangerschapstest?
    Spannend hoor!

12. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Lichaam doet soms raar...je weet nooit..maar miss wel zwanger..maar wel heel vroeg om te testen kan nog veel gebeuren..
    Maar naar mijn mening komt je eisprong nog en misschien morgen of zaterdag knaller

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou het kan ook gewoon een vals testje zijn natuurlijk ;)

Maar we wachten maar af.....had niet gedacht zo'n belachelijk lange cyclus te krijgen...alsof er al niet genoeg zeik is geweest..;)

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mijn ovulatietest reageerde ook op mn zwangerschap, ook geen knaller maar wel een duidelijke goede streep. Wel iets duidelijker als de jouwe.
    Op je zwangerschapstest zie ik ook wat dus ik vind het lastig te zeggen. Ik zou bijna denken dat het van een prille zwangerschap is.
    Ik zou vanavond gewoon een ovulatietest doen, wat kosten ze nou? geen drol toch ;)
    spannend en duim voor je!!!

15. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    lov, wat spannend meid ;)

Ik wil je wel even zeggen dat hcg testen ook positief uitslaan als je eiwitgehalte erg hoog is.
    Ik heb dit namelijk voor deze zwangerschap ook gehad, en er is toen bloed geprikt op van alles en nog wat.

Natuurlijk hoop ik dat de hcg test donkerder wordt voor je :D

16. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Wat houd dit in dan?

@ Lov, was je eitje op 7 of 9 maart? Snap m niet meer :) Als ie op 7 maart is geweest, dan zou het streepje dus wel echt al van een zwangerschap kunnen zijn!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah Bella.....nou rond 7-9 maart ergens .....als........
    Maar ja moeilijk te zeggen dat weet je ;)

Idd wat houdt dat in hoog eiwitgehalte?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@rica ik denk dat ik morgen gewoon eentje doe.....maar even kijken.
    Nu is het toch spannend terwijl ik gewoon eentje deed om te kijken wat het nu was,,,,natuurlijk nooit gedacht echt iets te gaan zien..

Heb ik weer dit hahahahaha

19. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wat spannend Lov, 8dpo kan er al heel goed wat te zien zijn op een zw.test, dus zou goed kunnen! Ik duim voor je! :D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Deel Deze Pagina