Predictor moet je idd dicht laten, anders geeft ie valse streepjes idd. Kruidvat en action kun je wel open maken mocht je behoefte voelen om testen te slopen
Ik zie eerlijk gezegd zelfs hier niks op. Maar ik had hier op 7 dpo wel degelijk een streepje die ik alleen bij het openmaken zag. De bovenste is van 6 dpo en ook opengemaakt. Vind dat openmaak-verhaaltje hier beetje kletskoek . Het zal best als je hem na 5 minuten al openmaakt en de test nog helemaal nat is. Maar niet na een half uur ofzo. Edit: zie nu pas dat je die ophopingen aan het begin vd strip bedoel. Dat heeft niks met een positieve test te maken.
Je bedoelt dat roze lijntje op dat stukje waar normaal het niet doorzichtige plastic overheen zit foch ? Mmm Zoja ik heb geen idee Heb er ook nooit op gelet maar wel vreemd dat daar dan een dikke roze lijn staat
Bah volgens mij geven ze ook nog indrooglijntjes. Op de bovenste zie ik nu wel een tuur streepje maar heel ver buiten afleestijd
Daarom mag je een test na 10 minuten (of zo) niet meer aflezen. Hopelijk over een paar dagen wel een mooie tweede streep!
Ja ik zie het ja... is balen he? Je weet dat je het allemaal niet moet doen, je probeert jezelf ook te overtuigen dat het niks betekent en toch komt er een sprankeltje hoop.
Dit had ik ook! Geopend nadat het al was opgedroogd en uiteindelijk kwam er ook zon streepje en uiteindelijk leek die zelfs wat roze heel raar!
Ja idioot toch. Maar ik geef de moed niet op. Ben pas 9 dpo en zelfs met een negatieve test op 12dpo zit je nog 3 dagen voor je nod. Ik word wel weer even flink met mijn neus op de feiten gedrukt: hoe graag ik dit blijkbaar wil en er toch zó mee bezig ben. Misschien komt dit omdat we net weer zijn begonnen en mijn zoontje net 1 is en weet ik veel allemaal wat. En dan ben ik ook nog zon heks (zie mijn topic onder het subforum zwanger worden). Maargoed. Ik mag niet klagen want zo slecht heb ik het niet Het is wel een beetje suf
Haha had dat topic gelezen en gereageerd indd. Ik herken het wel hoor je wilt gewoon zo graag! Ik zeg elke ronde ik ga niet eerder testen enzo en toch test ik constant weer.. Alleen Als mijn test negatief is 8 dpo is mn hoop dat ook.. jij gebruikt nu utro toch want normaal ook een kortere lf?
Klopt. Ik heb het er doorheen gedrukt en gezegd ‘ik ga toch niet erg voordat ik heb wat ik wil en ik heb de tijd tot vanavond 20.00’ Gelukkig was mn houding niet nodig want ik heb het wel meegekregen 3 doosjes. Vorige ronde werd ik op 9dpo ongesteld.
Wat fijn dat dat geholpen heeft bij jou! Ik krijg helemaal geen enkele hulp ze gaan niet eens mn bloed controleren of iets.. ze kon zo vertellen dat alles prima was.. terwijl toen ik net zwanger was van mn dochter ik prikken progesteron kreeg ( destijds in t buitenland ) Wauw dat is inderdaad echt apart! Hopelijk een positieve uitkomst ♡
Lief dankjewel! Ik geloof er niet zo in Maar heb zelf nu utro geregeld met een mega om weg haha krijg als t goed is dit weekend 4 doosjes en daarna nog eens 6 dus kan even door Ik hou je topics even in de gaten en hopelijk zie ik een positieve test van je!
@Nina Sanders als je zo boos tegen de dokter deed zoals thuis snap ik wel dat je meteen alles kreeg wat je wilde. Die dokter was gewoon bang Ik hoop dat er morgen een klein roze streepje komt..!
Een negatieve test zegt gelukkig nu nog niks. Het kan nog makkelijk! Ik weet dat dat moeilijk te geloven is, want ik heb ook iedere maand het dilemma. Nadeel van vroeg testen Haha! Hopelijk over paar dagen mooie positieve test!
De predictor testen hebben als je ze open maakt en de achterkant bekijkt, een doorzichtig teststreepje.