Ik snap wat je bedoeld, die roze strepen op het stukje dat je in de huls laat zitten normaal gezien haha Ik heb ook al zitten denken hoe ik ervoor kan zorgen dat dat roze weer de andere kant op gaat maar helaas mijn theorie is dat dat ‘ongebruikte’ kleurstof is die dan helemaal verder loopt omdat de teststreep helaas wit is... staan er dus altijd en betekenen niets... en ik sloop al mijn testen maar met predictor probeer ik me echt te beheersen want dat kunnen echt hele ‘mooie’ valse streepjes worden buiten de huls... dus ‘gelukkig’ voor jou blijft hij gewoon wit want een valse roze streep ik echt k*t, hopelijk over een paar dagen roze op de juist plek!!
Hier Dit is idd de plek waar de overgebleven vloeistof heen gaat na het doen vd test En dat ie na het openen ineens een streep gaat geven is niet zo idioot hoor... in de gebruiksaanwijzing staat nergens dat je dat moet doen namelijk
Uuuhm ga je toevallig vandaag nog weer testen ? En laat je hem dan dicht ? Want ik ben nieuwschierig en heb een zere duim van het duimpjes draaien
Hahaha. Als het goed is krijg ik vandaag of morgen weer nieuwe predictor testen binnen. Heb wel nog de casettetesten liggen van test point (de normale) en die kan je ook vanaf de eerste dag van de verwachte menstruatie doen. Volg. dinsdag dus. Ik zal er vanmiddag wel een tegenaan gooien maar verwacht wel gewoon op 10dpo een negatieve test En nee, ik ga zeker geen testen meer open maken, geen enkele haha!
Ik teste nu pas op 12 dpo positief licht zelfs dus mijn hoop voor jou is nog 110% maar je postbode met de testen moet wel opschieten Spannend ik wacht op je test van testpoint
Nou dat is aardig... ik had mijn testen pas na een aantal uur open gemaakt en toen kwam er alsnog een mooi roze streepje..
Geen vraag aan mij maar toch antwoord: Laatste 2 zwangerschappen, positief op 13 dpo en 9 dpo. Die op 13 dpo positief was, was dat op 9/10/11 en 12 dus niet. (Ja ik test belachelijk veel en ga nu in het schaamhoekje staan.)
Oh kijk, dat geeft toch een beetje hoop. Maar sowieso geef ik hier steevast de hoop niet op tot 15dpo. En dan stop ik met de utro. Mocht ik eind volg week ongesteld worden moet ik even kijken of ik wel al gewoon ga beginnen met spuiten aangezien de fert.poli nog gesloten is dan (dan zou ik zonder uitgangsecho beginnen). Maar: zo ver is het nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet!
11 dpo met de kV Omo wit Heb vermoedelijk de innesteling (achteraf) wel pas op 9 dpo in de avond gevoeld. Lichte steekjes van baarmoeder naar lies toe. Heb je de foto’s opgezocht predictor early en kV. De kv was die dag ervoor dus echt nog wit
Haha dit & dit dus. Ik had dat idee ook nooit tot iemand hier dat deed en toen werd ik in de cyclus erna ook een van die testslopers. #welcome to the club
Ik heb ook een keer een test opengemaakt en zo'n streepje aangetroffen. Uiteindelijk gewoon ongesteld geworden.
Ik heb dat dus nog nooit gehad en de keer dat ik na openen wel een streepje zag, is zon 26 weken geleden. Moet er bij zeggen dat ik hem openmaakte omdat ik dacht: zie ik nu wat of zit het op mn netvlies gebrand. Was geen aanval hoor maar als mensen hier nu een tuurstreepje hebben op de predictor wordt er gelijk gevraagd of hij is opengemaakt.
Ooeee en en en ??? Je bent zeker nog aan het werk ? shit moet ik nog langer wachten. Op je voorgaande vraag terug komend. Ja dit zijn de positieve die op de foto’s. Maar echt die dag ervoor gewoon nog zo wit als het maar kan Natuurlijk van mijn Omo witte geen foto. Want die gooide ik gefrustreerd weg hha. Denken en mopperend dat er op 11 dpo alweer een nieuwe ronde aan kwam
Ohhhh ik heb alle negatieve (en valse positieve) ook lekker weg gesmeten hoor.. Die hoef ik ook niet meer te zien Idd nog aan het werk. En moet ook nog een uur terug rijden dus duurt wel eventjes voordat ik thuis ben Zul je net zien dat de buren straks niet thuis zijn. Maarja, wat heeft in dit stadium testen met middagurine voor zin?
Misschien moet ik de test ook niet in mijn urinestraal houden, maar gewoon 20 sec in de urine zelf . Pff.. ik heb mijn werk af voor vandaag (want had in het weekend thuis vooruit gewerkt omdat ik niet wist of ik mijn deadline anders zou halen). Heb dus even niet zo veel te doen zoals jullie wel merken..