Grrrr Rot test! Maar idd niet op geven! Het kan echt nog alle kanten op. Al had ik stiekem al wel een beetje voor ne gehoopt op toch een tuurtje of iets dergelijks
Vind het ook wel lastig om hoop te houden. Want iedereen lijkt hier zeer vroeg duidelijk te testen met de predictor. Maar dan denk ik aan jouw lichte early test op 12dpo en dan denk ik ‘ohhhh het kan dus nog echt’ (sorry!!)
Getsie.. ik snap je helemaal hoor! En balen mag zeker..... maar weet je.. It aint over till the red lady sings
Hahaha dat denk ik dus ook elke keer, en verlies ook meteen de moed voor de hele ronde als een test op 10dpo wit is terwijl er nog gewoon een kans is!
He wat balen maar ik had dinsdag negatief en woensdag positief 2 dagen voor mijn NOD dus het kan nog steeds
Precies stel je voor dat je gister pas een innesteling hebt gehad. Dan kan je zelfs nog niet eens op 10 dpo een streepje zien Dus hopaaaaaa hoop houden!!! De rode duivels zijn er nog lang niet dus!
Jullie zijn allemaal hartstikke lief! Nee ik voel verder niks. Ik heb me voorgenomen bij een negatieve test ook gewoon te genieten van ons weekend weg en onze vakantie en eventueel vol frisse moed verder te gaan. Voor nu: ik heb nog gewoon hoop!
Mag ik me hier even bij aansluiten? Nu jullie het over de Predictor hebben. Is deze test betrouwbaar? Ik heb vanochtend de Predictor Early gedaan en er kwam direct een heeeeel licht 2e streepje. Had maandag ongesteld moeten worden, maar er kwam niks. Ik denk dat ik mijn ei later heb gehad. Want ik kreeg vanaf die dag pas pijnlijke borsten. Vanochtend dus de Predictor gedaan en bij het afvegen had ik wat bruinverlies. Is in de loop van de dag ook weer gestopt. Wat denken jullie? Test niet open gemaakt trouwens.
Oh.. Ik zie wel dat ze onduidelijker worden na het uploaden. Weet niet of jullie iets zien überhaupt haha.
Ik zie je streepje wel en ze zijn superbetrouwbaar, maar je maakt beter je eigen topic aan, en als je dat niet wil kun je je foto's altijd posten in het vage/duidelijke testen topic