Ik heb me toch opeens sinds vanmiddag last van diarree. Zo onwijs vervelend. Maar dan moet ik ook echt racen, loop compleet leeg! Shit man, geen flauw idee wat ik nu moet eten of drinken. Durf niks. Maar voel me ondertussen behoorlijk slap worden…
Thnx. Inmiddels voel ik me na droge rijstwafels en een goed bord broccoli (verdeeld over 2 momenten) een stuk beter. Man man ik denk dat ik 2 kg lichter ben!
Fijn dat je al beter voelt En niet gelijk diarreeremmers gaan gebruiken hoor. Blijkbaar zit er ergens een infectie en door diarree werkt je lichaam dat er uit. Max 3 dagen diarree en dan pas aan de remmers gaan
Thanks! Ook niet gedaan hoor. Ik had ook wel gewoon trek dus ben gewoon normaal blijven eten, hetzij wat kleinere porties verdeeld over de avond!
Beetje nahhhh.. wat zwaar gevoel ik mn onderbuik dus verwacht wel snel ongesteld te worden als ik met utro stop. En ik heb wat zware bovenbenen ter hoogte van mn lies maar heb gister zowat de hele dag gelopen dus dat is niet zo gek.. niet meer getest. Was er na er negatieve test op 12dpo (‘s avonds) helemaal klaar mee!
Mm misschien idd door het lopen. Hopelijk snel duidelijkheid. Dan kan je in ieder geval weer koppie op en door. Ondanks dat het altijd kut blijft. Wanneer ging je nu testen ? In verband met de utro.
Thanks lieverd maar ik ben mezelf heel erg aan het beschermen. Heb zo geen zin in het testen en was er zo klaar mee na de negatieve 12dpo avond test. Morgen doe ik m wel zodat ik zeker kan stoppen met de utro. Dat zal ik wel fijn vinden. Ben nu best opgeblazen, zware onderbuik.. maar; tóch merk ik dat ik met een nieuwe ronde echt weer evenveel frisse moed zou hebben. Ik weet niet. Ik heb geen goed gevoel bij deze ronde maar wél bij het verloop van onze behandelingen. Gek he
Thanks beiden maar net ging ik naar het toilet en had ik helderrood bloedverlies! De bollen, daar stop ik dus nu al mee! Voor de zekerheid vanavond nog een keer testen. Utro heeft dus wel mijn LF verlengd!