Ik ben benieuwd welke zwangerschaps testen voortaan worden gebruikt en die geen valse lijntjes geven. Welke gebruiken jullie?
Predictor Early is volgensmij van 95% vd dames hier favotiet. Duidelijke lijntjes, en geen lijntje is niet zwanger. Dan blijft ie echt wit.
Idd predictor als je vroeg wilt testen. Als je kan wachten tot 14 dpo en je gewoon van het "streep=zwanger-principe," bent, is Action en kv2v5 ook prima.
Het lijntje moet wel roze zijn en binnen de afleestijd verschijnen. En je mag de test niet hebben opengemaakt Ps... als je het hebt over je test van zondag dan is die negatief omdat er binnen de tijd niks stond en 3 uur later een streep.
Om even door te gaan over het topic.. bedoelen jullie de foto van hierboven van op=op? Zijn dat DE testen?
Ja online is alleen deze te koop maar in de winkel heb ik een doosje gekocht met de Early en de Express in 1 doosje, ook voor 5 euro.
Als je er eentje in de buurt hebt, dan kun je er gewoon langs gaan. Anders is de express even goed als de early hoor, en het wordt anoniem verpakt.
Grappig, 2 jaar geleden was het kruidvat wat helemaal geweldig was. En goedkoop. Tijden veranderen. Ik kan alleen niet tegen tuur streepjes. Ik wil t liefst ‘zwanger’ zien staan Maarja cb’s kopen en elke dag testen is niet te betalen!